,
Niepokojące pęknięcia na oponie - wymieniać?Niszczarka do gĹowy
W motocyklu, który planuję zakupić, opona ma dziwne pęknięcia (rocznik Zeta - 2011). Czy świadczy to o konieczności jej wymiany? Bieżnik wydaje się ok, ale te pękniecia mnie zastanawiają.
Jaki jest DOT opony? Opony są od nowości bo moto ma przebieg 6 tys. Mają min 5 lat. jest to pozostałość po najechaniu na cos ostrego jak cie ma gnębić sumienie to wymień Opona to nie majątek a ja jeżdżąc na motocyklu z taką oponą co chwilę bym o niej myślał. najechales na cos, to sie zetrze:D Zety wyjeżdżają z fabryki na Dunlopach Qualifierach, a ta opona nią nie jest. Tak gwoli ścisłości. Też mam takie ubytki po nożykach w tylnej oponie i latam dalej i nic się nie dzieje zostaw nic jej nie będzie Dzięki za odpowiedzi. Wolałem zapytać kolegów, co to zjeździli nie jedną oponę, bo ja zazwyczaj pozbywałem się motocykla/opon, zanim pojawiały się ślady zużycia Nie jestem przewrażliwiony, ale tym motongiem lata się stosunkowo szybko i lepiej, żeby przy 2 paczkach na liczniku nie zeszło z niej powietrze jak z siurka na widok byłej, otyłej nauczycielki na basenie... Zety wyjeżdżają z fabryki na Dunlopach Qualifierach, a ta opona nią nie jest. Tak gwoli ścisłości. Mój zecik wyskoczył na sport maxach Jak dot do 5 lat, to jeździj, jak starsza to bym wymienił. Ale jaki powietrze nie schodzi, to nie ma sensu. Zety wyjeżdżają z fabryki na Dunlopach Qualifierach, a ta opona nią nie jest. Tak gwoli ścisłości. Mój zecik wyskoczył na sport maxach 750? 750R też wyjeżdzają na innych kapciach, ale ten na R nie wygląda. dnia Wto 0:17, 30 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz |
Podstrony
|