,
kierownica i ciężarkiNiszczarka do gĹowy
Witam
Zamontowałem u siebie w Zecie kierownicę Lucasa (o ta allegro.pl/kierownica-trw-lucas-kawasaki-z-750-od-2004r-i4037796023.html ) i niestety jest troche innych wymiarów :p Przyciałem ja z obu stron po 2 cm, nawierciłem otwory pod bolce, ale później przyuważyłem,, że przy maksymalnym sskręcie jest dość blisko zbiornika (jutro będę przestawiał troszkę kont ) Pytanie co do ciężarków - Jakie zamontować, skoro kierownica nie jest gwintowana ? są takie ciezarki wraz z wkladami rozporowymi. dziala jak kołek rozporowy, wkladasz w kiere skrecone luźno i zaczynasz dokrecac a wtedy ten wklad sie poszerza naciskajac na scianki. Nie wiem jak taki zestaw sie fachowo nazywa ale mam takie cos u siebie. ja mam cos takiego: http://czesci-moto.pl/p14829,koncowki-kierownicy-revolver-titanium.html dnia Pią 21:02, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz pierwsze primo Po co ja skracałeś??? na szerokiej kierownicy dużo lepiej się jeździ, właśnie po to ludzie je zakładają. Ja w swoim poprzednim Z750R oraz jeszcze kilku uzytkowników tego forum lataliśmy na ekstremalnie szerokich Lukasach 86cm +cięzarki Po drugie oryginalnych ciężarków nie założysz do akcesoryjnej kierownicy. Do akcesoryjnych stosuje sie takie które działaja jak kołek rozporowy a nie na gwint, przy zakupie zwróć uwagę czy cięzarki sa przeznaczone do stalowej czy aluminiowej, różnica jest w średnicy wewnętrznej kierownicy dnia Pią 20:44, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz |
Podstrony
|