,
Cyfrowy zapłon CDI 3v1Niszczarka do gĹowy
Zapłon działa we wszystkich możliwych opcjach polaryzacji czujnika zapłonu impuls dodatni ujemny -po przez zmianę zwory wybiera się polaryzację impulsu wejściowego .
Zakłócenia z iskry nie wpływają na pracę , prowadzone były testy z przeskokiem iskry kilka centymetrów od płytki z mikroprocesorem .Konstrukcja ciągle udoskonalana. Dealima 125 cc z 2009r, wyraźnie poprawiła się praca silnika (agresywniejszy wkręt na obroty) SYM 125 ss 2011r (dołożona przetwornica do CDI ) łatwiejsze odpalania lepsze osiągi przyspieszenie i maksymalna prędkość http://youtu.be/kpz1L_I5tJM Film montaż i wstępne uruchamianie opis wyprowadzeń licząc od lewej strony 1 masa 2 in (wejście z czujnika ) 3 out minus (wyj.ujemne ) 4 in uP (wej.procesora) 5 out plus (wyj dodatnie) 6 map selector(przełącznik mapy) 7 prog (RPM LIMIT - ogranicznik obrotów) 8 prog 9 AC CDI 10 masa 11 dioda 12 anoda tyrystor 13 +5V 14 prog 15 RPM (obrotomierz) 16 +12 (6-35V) dnia Sob 2:35, 06 Lip 2013, w całości zmieniany 3 razy Witam Czy wstawisz tutaj pełną dokumentacje swojego pomysłu czyli schemat ,pcb i wsad lub kod źródłowy ponieważ chciałbym przetestować taki zapłon ewentualnie wprowadzić pewne modyfikacje? Witam nie ma sensu wstawiać dokumentacje tutaj mamy forum poświęcone zapłonom wpływu ich pracy na silnik ---forum na styku mechaniki i elektroniki --chyba że z zamiarem produkcji to tak dokumentacja jest niezbędna pozwala w prosty sposób na uruchomienie produkcji nawet garażowej -praca jest zespołowa efekt wielu miesięcy pracy Nie napisałeś nic o sobie co potrafisz na jakim poziomie wiedza -- co robiłeś doświadczenie i dla czego chcesz modyfikować projekt ? widzisz błędy ? Jakie funkcje powinien jeszcze obsługiwać moduł ... tutaj szukamy nowych pomysłów http://www.youtube.com/watch?v=152yMe6MARI&feature=youtu.bepraca silnika z zamontowanym CDI 3V1 http://www.youtube.com/watch?v=n-FMhx8gWuk&feature=youtu.be praca silnika z oryginalnym CDI testy CDI 3V1 na motocyklu Honda NX250 Dominator przeprowadził kolega Tezla http://www.motocdi.com/gallery/image.php?album_id=12&image_id=886&view=no_count http://www.motocdi.com/gallery/image.php?album_id=12&image_id=887&view=no_count http://www.motocdi.com/gallery/image.php?album_id=12&image_id=881&view=no_count http://www.motocdi.com/gallery/image.php?album_id=12&image_id=880&view=no_count dnia Śro 12:49, 17 Lip 2013, w całości zmieniany 6 razy Mam duże doświadczenie w programowaniu głównie w języku Bascom choć w C również sobie radze jestem uczniem 3 klasy technikum elektronicznego . Aktualnie przerobiłem mój skuter Kingwey coliber na jednopunktowy wtrysk i szukam sterowania zapłonem ponieważ z wtryskiem sobie poradzę.Nie widzę błędów ale chciałbym wykorzystać w twoim projekcie większy mikroprocesor Atmega 32 i dopisać obsługę wtrysku i przepustnicy.Głównie interesuje mnie kod programu a w szczególności obsługa cdi. Możemy wspólnie stworzyć nowy projekt -(obecny praca zespołowa nie wszyscy zgadzają się na udostępnianie dokumentacji )- z naszej strony projektowanie wykonanie nawet najbardziej złożonych płyt PCB w technice SMD lub mieszanej THT -cała obsługa zasilania przetwornica sprawy filtracji zakłóceń -- części mamy w ilościach większych .... generalnie interesuje nas coś co można było by obsługiwać z pozycji komputera przez USB --na początek może być prosty projekt sukcesywnie rozbudowywany -- i nie koniecznie musi być to zapłon ... po prostu poszukiwanie pomysłów płytki elementy SMD materiały dostajesz bezpłatnie w ilościach jakie będą Ci potrzebne O elementy i płytki nie należy się martwić elementy mam a płytki wykonywałem nawet dwustronne ale mam problem z obsługą z cdi jakiego typu problem ? napisz więcej Nie do końca jestem pewien zasady działanie takiego zapłonu i nie mam pojęcia jak zostało zrealizowane zmienne wyprzedzenie zapłonu? Zrobiłeś wtrysk do skutera zapodaj filmik . Jeszcze nie pali bo nie ma sterowania wtrysku temat zapłonu 3v1 proponuje tutaj zaczynać http://www.motocdi.com/cyfrowe-cdi-v3-1-t312-15.html czy do suzuki gz 125 marauder podszedl by taki CDI nic nie niszczac? ile takie cos moze kosztowac? Tak wyglada moj modul (zablokowany), ktory chcialbym zamienic na cos co odblokuje ten motorek: Czarny/żółty -> cewka zapłonowa Pomarańczowy/biały -> cewka zapłonowa, kill/starter switch Pomarańczowy/żółty -> włącznik zapłonu (stacyjka) Czarny/biały -> masa Czarny/niebieski -> suwak czujnika przepustnicy Niebieski -> impulsator (w alternatorze) Czerwony -> czujnik przepustnicy (+) Różowy -> czujnik biegu jałowego |
Podstrony
|