,
Aprilia V4RNiszczarka do głowy
Aprilia poszala³a w tym roku. Nie do¶æ, ¿e superbike zmiata konkurencje niczym Robert Burneika to golasa zrobili... nieesaamowitego! tak jak powinien wygl±daæ golas: bebechy na wierzchu i moc w silniku. Jak Wam siê on podoba?
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2010/11/2011-aprilia-tuono-v4-r-2.jpg ¿ó³ty http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/gallery/2011-aprilia-tuono-v4-r-launch-gallery/2011-aprilia-tuono-v4-r-09.jpg dnia ¦ro 18:29, 20 Kwi 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz Zawsze mialem slabosc do Aprilli ale teraz to normalnie zaszaleli. Oczywiscie kilka ale by sie znalazlo - rama zaslania silnik bo jest z supersporta, komin tez z supersporta (jego wymiana to pierwsza rzecz po zakupie). Ogolnie brak mu troche cech stworzonego od podstaw nakeda ale...ja wybrzydzal nie bede he he he. komin to oczywi¶cie przelot i wtedy widlasta czwórka zag³usza odrzutowce. rama to rama, diavel ma oczywi¶cie j± lepsz± ale z dwóch tych czortów wybra³bym Apriliê. No mo¿e jeszcze co¶ z t± lamp± by powalczyæ... ale nawet bez tego odwróci³bym siê plecami do zeta no ale to 10-12 tysi ró¿nicy. niewiem... ale mi bardziej nowy Z1000 podchodzi. Z wygladu bo nie jezdzilem ani tym ani tym. Ta przednia lampa mi sie nei podoba... Jakos ten plastik za bardzo nachodzi na rame, ale wydaje mi sie ze kwestia przyzwyczajenia. Poki co Z1000 2011>Aprilia V4R rozumiem, ¿e mówicie o przewadze zeta je¶li chodzi o dizajn bo v4r zdmuchn±³by zeta w jedn± chwilê... Zale¿y kto by powozi³ Dla mnie wygl±da dobrze tylko ta rama i wahacz ... mogli zrobiæ w czerni niewiem... ale mi bardziej nowy Z1000 podchodzi. Z wygladu bo nie jezdzilem ani tym ani tym. Mi z wygl±du te¿ nowy z1000 zdecydowanie bardziej siê podoba. Obstawiam jednak ¿e Aprilla pod wzglêdem zawieszenia bêdzie lepsza w koñcu to obrana z owiewek RSV4 v4r zdmuchn±³by zeta w jedn± chwilê... ..."Nowy naked w³oskiego producenta dysponuje moc± 167 KM i maksymalnym momentem obrotowym wynosz±cym 111,5 Nm przy 9500 obr./min. Aprilia Tuono V4R jest w stanie rozpêdziæ siê do nieco ponad 270 km/h..." ale tylko trochê by zdmuchn±³ o tak http://www.youtube.com/watch?v=p6cO5Au4T4Q dnia Czw 11:16, 21 Kwi 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz hehe... niestety oko³o 40 koników i 20 niutonometrów (jak równie¿ waga) to spora przewaga i zetor nie ma czego szukaæ przy takim koniu. konkurencj± dla niego jest ducati streetfighter i mo¿e ten mastodont (który wg mnie ma co¶ w sobie) buell 1125cr. dnia Czw 13:32, 21 Kwi 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz Silnikowo rewela! Ale ten design.... Z1000 07-09 jak dla mnie "majstersztyk" Lampa przednia te¿ adaptowana z "plastika". Zed to Zed Zgadzam siê w 100% z loozzz'em... Silnik... petara, ale wygl±d ju¿ nie tak bardzo. Szczególnie czacha... wg mnie troche taki qwasimodo z dzwonnika z notre damme dziwna ta przednia lampa, ale nie ma to jak dzwiek rzedowki Piêkna maszyna, wizualnie jak i technicznie, w koñcu Italia dziwna ta przednia lampa, ale nie ma to jak dzwiek rzedowki a ja tam fa³ki d¼wiêk wolê... ale olaæ d¼wiêk! liczy siê moment. nie ma to jak koñ chc±cy non stop zrzuciæ je¼d¼cê Na mój gust ten motong baaardzo przemawia do mnie ogolnie ja zakohclame sie w ducati streetfiterze ten sam typ co tutaj tego bym przelknal nawet jeszcze bo kupowac bkinga albo inne ciezkie kloce zeby miec to >150km pod maneta w golasie to bezsens Jezeli zaczynaj± siê dyskusje kto kogo by wydyma³ to zawsze skoñczy siê na V-max-ie, ka¿dy oczekuje czego¶ innego, to tak jak z kobitkami - idea³u nie ma (s³ynny dylemat ³adna czy m±dra?). Wszyscy niby je¼dzimy zetami ale ka¿dy jest gotowy na ma³y skok w bok |
Podstrony
|