, Rozlany wyświetlacz ďťż

Rozlany wyświetlacz

Niszczarka do głowy
Cześć wszystkim, mam takie pytanie, szukam cały czas w dobrych pieniądzach licznika do mojego Kawasaki z750 2008 ale do momentu kupna chciałem odczytać przebieg, niestety wyświetlacz jest rozlany w miejscu gdzie jest przebieg. Czy jest jakiś łatwy sposób aby chwilowo coś podłączyć i odczytać przebieg?


Jak nie masz podstawowych narzędzi (HOT AIR, programator itp.) to tego nie zrobisz. Należy albo podmienić wyświetlacz (nie wiem na ile jest to tam możliwe), albo odczytać przebieg z pamięci licznika.
Właśnie nawet samego wyświetlacza nie mogę znaleźć, a jak odczytać przebieg z pamięci licznika?
Prędzej cały licznik musiałbyś kupić i pobawić się z wymianą (Jeśli nie jest na klej tylko na klamre to przy odrobinie umiejętności technicznych dasz radę). Natomiast jeśli chodzi o pamięć licznika, to należy ją wylutować z płyty, odczytać oraz odpowiednio zinterpretować zawartość, żeby znaleźć komórki odpowiedzialne za przebieg. dnia Czw 13:05, 04 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz


A jak myślisz taki licznik jak jest lekko pęknięty i wyświetlacz tylko w części jest czarny, to jest do naprawy czy już się nie da nic z tym zrobić? Ogólnie zależy mi na czasie aby znać przebieg dokładny ale obecnie mam dużo wydatków i nie będę w stanie kupić nowego licznika za 800 zł
Wyświetlacz jest elementem nienaprawialnym... Jeśli jest rozlany bądź "blednie" to niestety nic z tym nie zrobisz poza wymianą.... Na twoim miejscu szukałbym używanego licznika... Bo tak czy owak musisz go kupić.. albo dla samego wyświetlacza, albo całości a wtedy należy zrobić korekte przebiegu jeśli Ci bardzo na tym zależy. Niestety tak się ta sytuacja rysuje.
Jeśli zależy Ci na przebiegu, żeby go poznać to spytaj się w swoich rejonach speców od liczników ile wezmą za odczyt przebiegu. dnia Czw 13:40, 04 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Najlepiej wymienić licznik na jakiś inny, a z przebiegiem jest tak: jedziesz do elektryka samochodowego i wpisuje Ci przebieg jaki miałeś na nowy licznik albo jakimkolwiek tylko chcesz ;p
jak był robiony przegląd w PL przed crashem to www.HistoriaPojazdu.gov.pl możesz sobie sprawdzić ile miał
A nie wiecie może czy sam ten wyświetlacz da się dokupić?
Nie da rady dokupić samego wyświetlacza, nawet handlarze wolą sprzedawać całe liczniki, bo kto będzie rozbierał na części coś co można sprzedać za 900 zeta w całości. W serwisie też nie będzie tej części osobno... Podzwoń jeszcze gdzieś po serwisach gdzie naprawiają liczniki, ale wg mnie to szukanie igły w stogu siana.
Szukam każdej możliwości żeby ogarnąć ten licznik, jak na razie nie mam tyle kasy żeby kupić 700-1000 zł

Szukam każdej możliwości żeby ogarnąć ten licznik, jak na razie nie mam tyle kasy żeby kupić 700-1000 zł

I dobrze Cię rozumiem, bo cena używek to jest jakiś kosmos, a jeśli już trafi się jakiś uszkodzony gdzie można by było przełożyć części to udupiony jest wyświetlacz. Kiedyś na OLX był jakiś koleś który naprawiał liczniki motocyklowe, o ile pamiętam to gdzieś z pod kalisza, poszukaj może będzie i da rade coś jeszcze zaradzić
A od Z1000 nie podpasuje?
Tarczę obrotomierza tylko zmienić w razie potrzeby.
http://allegro.pl/kawasaki-z1000-sx-abs-licznik-zegary-i5235514555.html

Albo od ZX6. Tylko nie wiem, czy można zmienić mile na km.
http://allegro.pl/licznik-zegary-zx6-07-08-w-milach-i5966909837.html#thumb/1

Od zx6 i 636 jest spory wybór i są tańsze od Zetowych oryginałów. dnia Pon 0:41, 08 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
http://www.ebay.co.uk/ulk/itm/231635898906
http://www.ebay.co.uk/ulk/itm/231705936198 dnia Pon 13:18, 08 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz

A od Z1000 nie podpasuje?
Tarczę obrotomierza tylko zmienić w razie potrzeby.
http://allegro.pl/kawasaki-z1000-sx-abs-licznik-zegary-i5235514555.html

Albo od ZX6. Tylko nie wiem, czy można zmienić mile na km.
http://allegro.pl/licznik-zegary-zx6-07-08-w-milach-i5966909837.html#thumb/1

Od zx6 i 636 jest spory wybór i są tańsze od Zetowych oryginałów.


Nie wiedziałem że zx6 ma tak bardzo podobny, a jeżeli chodzi o licznik z z1000 to plug and play? Obroty i prędkość nie będę przekłamywać? Tak samo jak z licznikiem od zx6, czy nie będzie przekłamań? Zx6 ma jedną różnice, w miejscu gdzie pokazuje bieg w z750 mam paliwo, i wolałbym żeby tam był wskaźnik paliwa
ZX6/636 mają trochę przemeblowany LCD, a w Z1000SX nawet wskaźnik paliwa jest na swoim miejscu.
Jak z działaniem obrotomierza, niestety nie wiem. Opieram się tylko na swoim widzimisię i ogólnym podobieństwie zewnętrznym.
Chyba jednak nie zdecyduje się na inne zegary, w z1000 i w zx6/636 obroty są inaczej wyskalowane niż w z750 więc nie chcę ryzykować itd itp, szukałem i czytałem trochę i niestety nie pozostaje mi nic innego jak kupić zegary, najgorsze że nie ma tańszych niż... 750 zł :/

Chyba jednak nie zdecyduje się na inne zegary, w z1000 i w zx6/636 obroty są inaczej wyskalowane niż w z750 więc nie chcę ryzykować itd itp, szukałem i czytałem trochę i niestety nie pozostaje mi nic innego jak kupić zegary, najgorsze że nie ma tańszych niż... 750 zł :/

Ciekawe dlaczego wzystkie części z przodu motocykla zazwyczaj są takie drogie;)?
Pomijając to że z przodu, na tle części z innych moto są drogie
Szkoda, ze 636 ma, jak juz ktos wspomnial "przemeblowany" LCD
Gdyby byl identyko to wystarczyloby go przelutowac do Ciebie na plyte. Mysle, ze musisz szukac z z750, moze trafi Ci sie jakas fajna okazja.
Na uszkodzony za mniejsza kase, ale z calym LCD to nawet bym nie liczyl...

EDIT:
W sumie, osobiscie zaryzykowalbym i poszukal taniego zegaru z 636 i przerzucil LCD do Twojego zegaru z 750-tki. Roznice miedzy tymi LCD to wyswietlanie biegow w 636, a w z750 poziom paliwa. LCD zapewne, sa identyczne technicznie (te same wyprowadzenia, ilosc pinow) roznica to inny laminat wewnatrz wyswietlacza. Przykladowo na moja logike rezerwe wyswietlalo by Ci, ale z kreseczka i "1", "2" itd... Reszta bez zmian



dnia Wto 9:25, 23 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl