,
WSK 125 M06B3 '1982 - Reanimacja AudioBas :)Niszczarka do gĹowy
Dużo by pisać
![]() Zapraszam do codziennego oglądania: http://www.wsk.audiobas.pl/ Cały czas coś się dzieje ![]() Witam No szacun za tak odnawianą WSK-e jeździłem kiedyś taką włechą 3 osoby i poszedł hehe albo jazda na tylnym kole ![]() Piękny motor, jak tam się sprawuje? mam nadzieję że ta dwuramówka doczeka się renowacji bo jeśli poświęciłeś tą dwuramówę dla popularnej B3 to gratuluję braku rozsądku. A emblematów na bak nie było oryginalnych ![]() z jakiego motorka założyłeś to układ zapłonowy z 2t czy 4t? Widzę tutaj zapłon od chińskiego 2t z jednym kabelkiem wychodzącym z impulsatora oraz przeznaczony do tego zestawu moduł oraz cewkę WN, całość całkiem tania, takie zestawy były montowane w skuterach typu Yamaha Aerox, Malagutti F12, w zasadzie wszystkie skutery wyposażone w silnik minarelli horizontal (pod warunkiem, że nie miały zapłonu Ducati) oraz w chińskich skuterkach jak Kingway, Zumico, Longiljia (jakoś tak to się pisze;P) Człowieku to co zrobiłeś to arcydzieło. Jest pod wielkim wrażeniem. Sprawdziłbym tylko dokładnie ten stożek patrząc do środka pod światło bo zdarzały się średnio sklejone a szkoda by mi było takiej ciężkiej pracy. Zapraszam tutaj do dyskusji: http://www.motocdi.com/zaplon-cdi-w-motocyklu-wsk-125-t16.html Dobra stronka. pozdrawiam. |
Podstrony
|