,
Spadek mocy mały Z 2004Niszczarka do gĹowy
Witam
Mam taki problem od jakiegoś czasu wydaje mi się że zaczęło się po zimie ale może wcześniej moto stracił na mocy szczególnie odczuwalne od połowy zakresu w górę. Pod koniec sezonu wymieniony olej świece. Tydzień temu filtr powietrza. Dzisiaj zamieniłem sie z kuzynem na moto też ma małego zeta i jego ciągnie nieporównywalnie lepiej z mojego odczucia w całym zakresie. Wtedy kiedy zet powinien się wkręcić moj zachowuje sie jak by brakowało paliwa albo powietrza. Moze ktoś miał podobny przypadek. Kiedy były robione zawory i synchro przepustnic? ...................... zachowuje sie jak by brakowało paliwa albo powietrza. .......... Ja miałem coś takiego w Z 750 S jak zatankowałem kiepskie paliwo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() od kiedy go mam jakieś 2 lata nie były robione i synchro przepustnic też nie. Wcześniej nie wiem kiedy i czy były moto ma 35 tyś Sprawdzić pompki nie zaszkodzi ten filterek jest gdzieś na wierzchu jak wyjmę pompę czy jeszcze ja trzeba rozbierać ? Niestety nie jest na wierzchu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Np. : http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000-z1000sx,11/jak-rozebrac-pompe-paliwa,11474.html http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r-z800,16/pompa-paliwa,11362.html No i ewentualnie serwisówka http://www.kawasaki-techinfo.net/showOM.php?view_lang=EN&spec=US&book_no=99987-1663&lang_code=EN Mam nadzieję , że choć trochę pomogłem ![]() Tak jak koledzy mówią, sprawdź najpierw najprostsze rzeczy. Co do zaworów to generalnie kontrola powinna być co 24k km. A kawa podobno ma tendencję do zmniejszania luzów, więc stuków można nie usłyszeć nawet. U mnie np. okazało się, że przy 24k km luzy zaworowe na wydechu są wszystkie poniżej minimum i to znacznie. Objaw jest o tyle niebezpieczny, ze zawory nie domykają się i spada delikatnie kompresja w cylindrach. A co gorsza zawory są wypalane od środka. Nie wiem tylko czy we wszystkich kawach tak jest, ale z tego co forum czytałem to kilka osób właśnie pisało o tendencji spadkowej luzów. Jak wymienione przez kolegów zabiegi nie pomogą to dla świętego spokoju zmierzyłbym te zaworki, dzień roboty, ale przynajmniej spokojna rozczochrana ![]() Dzieki za pomoc sprawdzę tą pompkę w baku jak nie to podjadę na regulacje i synchro. zobaczymy czy moc wróci. A czy od zaworów i synch. przepustnic może być odczuwalny taki spadek mocy ? Synchro i zawory TAK ![]() ![]() ![]() ![]() Tak myślę że już chyba wszystko jasne bak zdjęty pompę rozebrałem przeczyściłem filtr nie był aż taki brudny lekko przybrudzony. wszystko zmontowałem i Lipa. moto wkręca się tylko do 7 8 tyś i koniec jakby go przycinało, na jałowym wkręca się trochę wyżej a jak jade to 7,8 tyś. rozebrałem wszystko 2 raz żeby nie było sprawdziłem wszystko 2 razy jeszcze raz przeczyściłem i po odpaleniu wydawało że jest ok po jezdzie próbnej dalej tak samo. Jutro przekładam bak od kuzyna żeby zobaczyć czy to na 100 pompa czy może to zbieg okoliczności. Jak pisałeś wcześniej właśnie takie mam objawy ale wszystko jest czyste i posprawdzane w zbiorniku może pompa umiera. wrzucam filmik jak moto się zachowuje https://www.youtube.com/watch?v=4_NB4ne4Fd4 widać jak staje na 8 9 tyś a rośnie jak odpuszczam manetkę Zbiornik zamieniony!! nie ten motocykl nie ma porównania teraz już wiem że juz pod koniec sezonu pompa się kończyła. Zamówiona Nowa (używana). tak że problem raczej rozwiązany ![]() ![]() ![]() |
Podstrony
|