, Układ wydechowy Akrapovic - ile faktycznie daje mocy? ďťż

Układ wydechowy Akrapovic - ile faktycznie daje mocy?

Niszczarka do głowy
ile koników może dodac do zeta 2011 usunięcie katalizatora i założenie akrapów i kolektorów racingowych od silnika(czyli cały wydech w sumie) ? nie wiecie,czy zniknie wtedy mała dziura między 5000rpm a 7000rpm ? no i najważniejsze,czy pozostanie przy 4 w 2 daje mniej mocy niż zmiana na 4 w 1 ,podobno rozwidlenie rury potrafi łyknąc pare koni. z góry dzięki za odpowiedz szacowne grono.aha ,dodam,że to z 1000 dnia Śro 22:51, 09 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz


Jak dorzucisz do tego PCV i flash to ok 15
dzięki za podpowiedz.hmm,ale muszę się chyba liczyc z tym,że zet zacznie wciągac PB98 całymi wiadrami tak?

dzięki za podpowiedz.hmm,ale muszę się chyba liczyc z tym,że zet zacznie wciągac PB98 całymi wiadrami tak?
czemu tak mówisz? i czemu 98?


powiem Ci z własnego doświadczenia, można się bawić w przeloty filtry PC flashe etc ale to jak sie policzy wychodzi calkiem spora kasa, chcesz wiecej powera? zmien zebate, 100 zl i wszystkie problemy znikaja.

PS. tankuj 95 szkoda kasy
a bo kumpel jest chemikiem i powiedział mi kiedyś,że w 98 jest mniej siary i więcej substancji czyszczącej wtryski i ciut mniej biokomponentów.Ile w tym prawdy-nie mam pojęcia,ale zacząłem wtedy lac 98 i tak już mi zostało.Co do akrapów,to sprytny sprzedawca powiedział mi ,że pełen komplet Akrapa doda mi 20 koników i poprawi moment(na jednym tłumiku a na dwóch tylko 15 koni),ale coś czułem,że ściemnia i postanowiłem Was się zapytac.Zębatka powiadasz....dobry pomysł,a za jakies 5000tyś skończy mi się łańcuch i będę wymieniał.Tak naprawdę to te oryginalne wydechy b.mi sie podobają i nie chciałbym ich zmieniac..co do spalania ponoc mocno rośnie po założeniu commandera,jest tak? dnia Czw 22:07, 10 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Odpowiednie strojenie pewnie pozwoli na nieznaczny wzrost mocy na poziomie 1-2% i spadek spalania przy takim rozwiązaniu. Jest sens?
nie ma sensu.olewam te wydechy,oryginały fajnie gadają.założe sobie zębate z przodu -1,a tył zostawie na razie w tym rozmiarze.z prędkościami max i tak nie jeżdżę,więc ta strata mnie wali,a za to przybędzie mi pożądanego momentu,mam nadzieję
dobra decyzja:) no jak chcesz mieć juz efekt to kup tą zebatę już teraz 100zł, a potem i tak ją zmienisz napęd to zestaw kupisz z jeszcze inną zebatką i bedzieszł mógł przekładać np zębata na trase a inna do miasta. dnia Pią 9:30, 11 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
To jest niemożliwością, żeby zrobić taki przyrost mocy przy motocyklu , to ja bym miał z moim wydechem 150 powiadasz , nie daj się naciągnąć, na pierdoły które mówi jakiś imbecyl, żeby Ci tylko coś wcisnąć.
dzięki zatem wszystkim,wiem już mniej więcej o co chodzi.w innym dziale zaraz zamęczę Was jeszcze innym pytaniem

ile koników może dodac do zeta 2011 usunięcie katalizatora i założenie akrapów i kolektorów racingowych od silnika(czyli cały wydech w sumie) ? nie wiecie,czy zniknie wtedy mała dziura między 5000rpm a 7000rpm ? no i najważniejsze,czy pozostanie przy 4 w 2 daje mniej mocy niż zmiana na 4 w 1 ,podobno rozwidlenie rury potrafi łyknąc pare koni. z góry dzięki za odpowiedz szacowne grono.aha ,dodam,że to z 1000

Miałem PC i 4-2-2 i 4-2-1. Stroił Tomek Kędzior. Pierwszy lepszy dół, drugi gorszy dół od pierwszego ale średnie i góra zajebiste. Spalanie od 6 litrów do 10. Przy 4-2-2 kumple mówili, że ląduje bombowiec jak jechałem, drugi trochę ostrzejszy i wyższy dźwięk. Zostałem przy 4-2-1. dnia Nie 20:24, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
moim zdaniem najlepszy układ 4-2-1 , łatwiejszy do strojenia , dzwięk ect.
Psełdo efekt V-ki jakoś mnie nie przekonuje

To jest niemożliwością, żeby zrobić taki przyrost mocy przy motocyklu , to ja bym miał z moim wydechem 150 powiadasz , nie daj się naciągnąć, na pierdoły które mówi jakiś imbecyl, żeby Ci tylko coś wcisnąć.

wydech, filtr, PCV i modyfikacja programu ECU da +15 koni mechanicznych - spawdzone na moim motocyklu (pomiary z hamowni wrzucone na to forum)

To jest niemożliwością, żeby zrobić taki przyrost mocy przy motocyklu , to ja bym miał z moim wydechem 150 powiadasz , nie daj się naciągnąć, na pierdoły które mówi jakiś imbecyl, żeby Ci tylko coś wcisnąć.

najpierw wejdź na stronę http://www.akrapovic.com/#!/motorcycle , przeczytaj co piszą przy z1000 2010-2014, poczytaj na forum kto zakładał pełen układ i dynojeta, poczytaj o strojeniu, o budowie silnika w nakedzie, o sportowych układach wydechowych do nakedów, o zmianie parametrów w takich silnikach a później mundraluj i nazywaj ludzi imbecylami... tylko nie zadawaj pytań, dlaczego przy zmianie pełnego układu w sporcie np: xz10r nie podnosi mocy o 16 koni dnia Sob 0:49, 12 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Tak ale to jest z Dyno i strojeniem, a samo założenie akcesoryjnego wydechu, wcale nie musi zwiększyć mocy, a często jest tak, że jak się nie dostroi to jest dziura w średnim zakresie obrotów , także sama zmiana wydechów na pewno nie zwiększy mocy o 15 czy 20 tak jak sprzedający powiedział koledze, więc dalej twierdzę, że ten sprzedający jest imbecylem pozdrawiam. I raczej chodziło mi o to o czym teraz napisałem, a nie o to, że się nie da w ogóle, źle to po prostu ująłem i mówiąc o imbecylu nie miałem na myśli was, a gościa który twierdzi, że samo założenie wydechu zrobi 20 koni więcej.
A propos 4-2-2 czy 4-2-1 mogę powiedzieć, że na 4-2-1 to jest masakra jak to się drze , u mnie na AJKO jak V8 gdy schodzi z obrotów dnia Sob 9:24, 12 Lip 2014, w całości zmieniany 3 razy
wiem,że najtańszą formą dodania mocy do Z 1000 było by kupienie Zx10R w podobym roczniku jak jeżdziłem Banditem 600,to było takie hasło z Banditem 1200 w tle ale boje się tej pozycji w typowych ścigach.Dzięki takim genialnym sprzętom jak Z1000 supersporty przestają się sprzedawac.. dnia Nie 22:21, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz

wiem,że najtańszą formą dodania mocy do Z 1000 było by kupienie Zx10R w podobym roczniku jak jeżdziłem Banditem 600,to było takie chasło z Banditem 1200 w tle ale boje się tej pozycji w typowych ścigach.Dzięki takim genialnym sprzętom jak Z1000 supersporty przestają się sprzedawac..
to musisz wciepnąć silnik od 10 do zeta , pozycja jak w zecie a moc jak w 10
myślołech tysz o wciepnieńcu motora ze dwunastki... pszy dwunastu tałzenach mom winkszy serwis, nich oblukajom co tam je ze tymi wintlami(tego żech nie znoł)...motur ze dwunastki by rozjeboł... dnia Nie 22:19, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Trochę odświeżę temat, czy ktoś z Was korzysta z pełnego układu wydechowego akrapa? Chodzi mi o kolektor 4-2-1 z ich końcówką. Jakie wrażenia jeśli chodzi o dźwięk, sposób oddawania mocy, zmianę wagi całego motocykla, i czy w takim przypadku to power commander jest obowiązkowy?
Ktoś coś?
Pc potrzebny, co do mocy rozwiń temat np z Wąskim

Trochę odświeżę temat, czy ktoś z Was korzysta z pełnego układu wydechowego akrapa? Chodzi mi o kolektor 4-2-1 z ich końcówką. Jakie wrażenia jeśli chodzi o dźwięk, sposób oddawania mocy, zmianę wagi całego motocykla, i czy w takim przypadku to power commander jest obowiązkowy?

Dźwięk bajka, jest bardziej basowy i rejsingowy (przypomina dźwięk jakiegoś sporta) niż wyjący przy zmienionej tylko końcówce.

Oddawanie mocy zaczyna się niżej, jest zdecydowanie płynniej (nie ma efektu że do 7tyś nic a później kop ,tylko już od 5tyś zaczyna się coś dziać i jest to płynne, bez kopnięć) przy ok 10tyś jeszcze bardziej prostuje ręce niż na serii (chociaż na 4-2-1 powinno być lepiej w średnim zakresie obrotów, a nieco spokojniej na górze).

Waga to zależy od generacji, a cały układ akrapović waży ok 5-6kg.

Do wystrojenia potrzebujesz cokolwiek w stylu PC, bo paliwa jest za mało w całym zakresie o 20-30%.

Od siebie dodam że efekty dźwiękowe i marchewy na schodzeniu z obrotow to poezja... dnia Wto 18:45, 26 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
@Sbk a możesz wyjaśnić czemu pc potrzebny? Bo gdzieś spotkałem się z info z zagranicznych forów, że jest to układ dedykowany typu plug @ play
Tak, plug and play bo zdejmujesz stary i zakładasz nowy bez żadnych niespodzianek. Tak samo odpalisz motocykl, a silnik będzie pracował.
Jedynie podczas jazdy nie będzie wykorzystywał wszystkich właściwości wydechu na seryjnej mapie, która dawkę paliwa w zależności od obrotów i otwarcia przepustnicy ma po prostu inną (chociażby zmieniają się przepływ/ciśnienie spalin) - odczujesz wtedy prawdopodobnie pogorszenie osiągów a silnik będzie pracował "dziwnie".
To ile na pc szykowa?
Wszystko zależy od tego czy nowy czy używany do tego czy pc3 czy pc5, od 500 do 1350 plus ew strojenie i hamowania lub autotune. Możesz jeszcze zastanowić się nad ECU Flash, więcej na ten temat pisze Carry w dziale reklama
Zgłębiam temat autotunea z @Sbk
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl