, lagi od 636 po włosku ďťż

lagi od 636 po włosku

Niszczarka do głowy
http://www.z-italia.com/forum/viewtopic.php?f=55&t=122054

ogarnia ktoś na tyle włoski żeby to sensownie przetłumaczył, albo chociaż część, google tłumacz robi to mało sensownie, mnie akurat interesują co potrzeba żeby wymienić pod lagi od 636 05-06r.


heh ostatnio oglądałem Z750 po lekkim dzwonie i właśnie były wstawione lagi od 636 do zeta (05r.)
ja mam swoje lagi dobre, ale raz że mi się złote zajebiście podobają i pasują do mojego pomysłu na moto, dwa poprawią się własności jezdne no i hamulce od 636 są dużo lepsze, tylko nie wiem czy same lagi można włożyć w miejsce oryginalnych czy tez trzeba reszta zmieniać
co do tego lekkiego dzwona, to jak lagi trzeba było wymieniać, to raczej nie był on taki lekki, i wątpie że rama tez tego nie odczuła dnia Czw 12:43, 18 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
kurczę nikt nie zna choć trochę tego włoskiego, chodzi mi generalnie czy trzeba wymieniać półki pod lagi od 636 05-06r.


i zet wylądował na otomoto.pl

dokładnie tego oglądałem :
http://otomoto.pl/kawasaki-z-z750-gold-edition-okazja-M3601415.html

może skontaktuj się z chłopami i pogadaj o tym zawieszeniu
Sprobuj www.translate.google.com
witam, wiem już, że lagi pasują bez zmiany półek, ale napotkałem problem, mianowicie ośka w 636 jest grubsza w miejscu gdzie wchodzi w dziurę w ladze ma 32mm a tu gdzie w ośke ma 25mm(oryginał ma 25/20mm), może ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać, ja myślałem żeby dorobić jakieś tulejki na oryginalną ośkę tu gdzie wchodzi w lagi

witam, wiem już, że lagi pasują bez zmiany półek, ale napotkałem problem, mianowicie ośka w 636 jest grubsza w miejscu gdzie wchodzi w dziurę w ladze ma 32mm a tu gdzie w ośke ma 25mm(oryginał ma 25/20mm), może ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać, ja myślałem żeby dorobić jakieś tulejki na oryginalną ośkę tu gdzie wchodzi w lagi
http://www.z1000.fora.pl/tuning-akcesoria-z750-z750-s-z750r-z800,17/prawie-z750-r,2263.html
w pierwszym poście masz jak z podobnym problemem trzeba sobie radzić dnia Czw 14:46, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Jeżeli zet jest do 2006r. to lagi od 636 bez zmiany półek nie pasują .
636 ma zawieszenie typu USD co daje większą średnicę lag u góry.
Mam na warsztacie 636 z 2005r. i sprawdziłem/porównałem z moją Z750 2006r.
Trzeba zmienić półki, koło inna jest średnica tarcz hamulcowych
i rozstaw śrub do ich mocowania na feldze oraz inna średnica ośki koła.
Potrzebne są też zaciski hamulcowe.
Trzeba też mieć mocowania do zwykłej kierownicy na półkę od 636.
dzięki kolego wąski, właśnie myślałem o zmianie łożysk ale bałem sie że będą za słabe, ale jak zastosuje dwie to powinno być ok, tylko zobaczę czy wejdą dwie,
na włoskim forum koleś robi kit pod tą oś, czyli pewnie jakieś tulejki dorabia na oryginalną oś od zeta, ale chyba koszt będzie większy jak wymiana łożysk
to jest zet po lifcie, nie trzeba zmieniać półek

koszt łożysk z tego co widać w necie to jakieś 45zł za sztukę, to przy 4 robi się nie taka bardzo mała kwota, chyba się będę musiał dowiedzieć ile wyjdę te tulejki, ciekawe jestem czy zamiast 4 łożysk sprawdziły by się tylko 2 ale szersze dnia Czw 23:02, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 3 razy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl