, wahacz od 636 ďťż

wahacz od 636

Niszczarka do głowy
Witam zastanawiam sie nad włożeniem wahacza aluminiowego od 636 ,w celu zmniejszenia masy moto . Tylko jestem ciekawy cy będzie pasował ? wygladowo jest podobny i pewnie duuuzo lżejszy .Oto link do aukcji wahacza http://moto.allegro.pl/wahacz-amortyzator-oslona-lancucha-zx6r-636-2003-i1464210812.html


Zwróc kolego uwage na to że Zet nie jest taki lekki jak 636... a czy pasuje to bys musiał Mariusza spytać on w swoim ma monowahacz z vfr
Wahacz od 636 powinien pasować -lecz - długość jest o około 40mm mniejsza , musiałbyś także pomyśleć o większej średnicy ośki koła tylnego ./ rocznik 2003-2004/, mocowanie do ramy powinno pasować , mocowanie amorka tył - pasuje.. Zmieni sie bardzo geometria moto.-- amorek skrętu raczej konieczny !!!
P.S
Sprawdzone empirycznie - też taki kupiłem
czyli łańcuch trzeba by skracać?
Ale tak sobie myśle jesli nie mam racji poprawcie mnie , czy lepiej będzie stawiać na gumę?



czyli łańcuch trzeba by skracać?

Jeśli dla Ciebie kłopotliwe jest skrócenie łańcucha, to może lepiej nie bierz się za wymianę wahacza, bo niestety łańcuch to tzw. mały pikuś w porównaniu z osiowym ustawieniem koła i zębatek, a jeszcze pozostaje kwestia innej średnicy osi. Na masie raczej nie zaoszczędzisz, a jeśli nawet, to niewiele. Większym zyskiem będzie poprawa sztywności wahacza.
Nie jest az tak kłopotliwe (umiem to zrobić). Oś mozna założyć od 636 i zmienić łożyska kola z wymiarem otworu pod oś . Oś wahacz-rama tez cos by sie wymyśliło (zakładając ze oryginalna nie pasuje) . Nie wiem dokładnie ile waży wahacz od 636 , ale niedawno gdy wymieniałem napęd przy zecie , wyjąłem wahacz (szkoda ze go nie warzyłem) i miałem okazje porównac go wagowo z wahaczem r6 ,i powiem różnica jest duuuża . Możesz mi Mariusz powiedzieć co mi da poprawa sztywności wahacza? środek ciężkości sie zmieni to fakt! czy w ten sposób łatwiej go będzie postawić na gumę?
Sztywniejszy wahacz = stabilniejszy motocykl podczas wychodzenia pełnym ogniem z zakrętów. Niestety do końca nie jestem pewien czy zalety i wady zmiany wahacza się nie zrównoważą. Przy krótszym rozstawie osi łatwiej jest się złożyć w zakręt ale cierpi na tym stabilność prowadzenia.
Przednie koło też powinien łatwiej podnosić, ale znam o wiele prostszy sposób, kup przednią zębatkę 14 zębów od guntera i zobaczysz jak Zecik odżyje, a jeśli dołożysz jeszcze ze dwa zęby do tyłu to przedniego koła będziesz używał tylko do parkowania
mialem taki zestawik 14-45 byl u mnie sezon i łańcuch sie wyciągną w jednym miejscu :/
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl