,
Krzywa kierownica po upadku, jak to ugryźćNiszczarka do gĹowy
uderzyłem w samochód i powoli zbieram fanty.
Sen z oczu spędza mi kierownica. Coś sie gdzieś przestawiło mimo że uderzenie bylo w silnik. Koło jest nie tknięte, nawet odważniki się nie porysowaly. Koło wstepnie wzrokowo trzyma pion, Sama kierownica wygląda też na prostą. Jak się za to wziąć? Nie wiem dokładnie jak wydzwoniłeś w auto,ale najlepiej: -kierę sprawdza się na szkle (wcześnie wymontowawszy). -popuść śruby na pułkach,jeżeli nie jest pokrzywione to wszystko wróci na swoje miejsce. -daj do wyważenia koła. ...to tak na szybko. dnia Sob 23:02, 22 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz Tak, ze wyprzedzalem auto i nagle skrecil, skosil mnie uderzajac w noge, czyli w połowe teraz widzę że troche chaotycznie napisałem o kierownicy... jeszcze wszystko boli.. sam nie wiem jak się to stało. uderzył mnie samochodem w silnik/nogę i od razu przewróciłem się na bok. motocykl chyba obróciło bo leżał w przeciwną stronę niż jechałem. felga nie tknięta, na oponie też nic nie było widać, odważniki na kierownicy nie tknięte (!), chyba lusterko utrzymało... a kierownica krzywo, nawet dość. złapałem koło między nogi jak w rowerze i próbowałem naprostować ale nawet nie drgnęła ![]() próbuje znaleźć coś jak ustawić na tych półkach z750 ale nie widzę Odkręć kierownice, wyciągnij uchwyt mocujący kierownice, przy okazji ściągnij czachę i zrób ze śrubami od półek tak jak pisał kolega Mihoo. Sprawdź czy kierownica jest prosta, jeśli będzie prosta, to poskręcaj wszystko i sprawdź czy jest ok. Sprawdz czy przerwy między kierownicą, a bakiem są takie same przy maksymalnym jej skręceniu, jeśli nie są , to szukaj dalej. Ja dla świętego spokoju sprawdziłbym jeszcze lagi, bo różnie może być pytanie czy twoja wina czy gościa? jak jego i masz polise od goscia? oddaj lepiej gdzieś do salonu, bo ja sam zrobilem szlifa i wygladalo że lampa czacha wgniotka na baku i ogranicznik a doszly lagi kiera stelaz lampy itd ![]() pewnie że moja. fisiowałem na skrzyżowaniu aha to lipa rozbierać i ogladać jak wyżej, pierw popućcic polki na lagach i może wroci do pozycji nominalnej wkradne sie w rozmowe, odeglosc kiery skreconej na maksa w lewo lub w prawo i odlegosc od baku powinna byc ta sama? wkradne sie w rozmowe, odeglosc kiery skreconej na maksa w lewo lub w prawo i odlegosc od baku powinna byc ta sama? Oczywiście,żebyś mógł skręcać w jedną i w drugą stronę tak samo. ![]() chyba ze ci sie ogranicznik przestawił jak mi ![]() Bo wlasnie nie mam tak do konca ![]() Podrzuć fotosy,to być może coś okiem wychwycimy,bo teoretyczne propozycje pokończyły się. No i krzywą mam lage. Załamałem się napisz do mnie na pw bo moge Ci pomoc bardzo krzywa ? Ciekawi mnie jak bardzo musi być krzywa laga, żeby było to widoczne na kierownicy . Jeśli nie jest dużo, to daj do prostowania i kłopot z głowy, no chyba że zrobił się banan ![]() U kumpla co prawda w innym moto, ale krzywa laga nie pozwalała normalnie jeździć, wpadał w shimmy. Skończyło się na nowych lagach ale zamiennikach. znalazłem o prostowaniu i dałem do prostowania. jedna laga miała 3% skrzywienia a druga 0,5% ![]() http://wstaw.org/m/2015/09/01/11911451_1116542701707968_1268308728_n.jpg uułaaa... no to rzeczywiście trochę banan się zrobił, ale dobrze że już wiesz co się z moto stało i wszystko na dobrej drodze do skończenia naprawy ![]() Laga część wymienna, gorzej by było jak by poszła główka ramy |
Podstrony
|