, Krzywa kierownica po upadku, jak to ugryźć ďťż

Krzywa kierownica po upadku, jak to ugryźć

Niszczarka do głowy
uderzyłem w samochód i powoli zbieram fanty.
Sen z oczu spędza mi kierownica. Coś sie gdzieś przestawiło mimo że uderzenie bylo w silnik.
Koło jest nie tknięte, nawet odważniki się nie porysowaly.

Koło wstepnie wzrokowo trzyma pion,
Sama kierownica wygląda też na prostą.

Jak się za to wziąć?


Nie wiem dokładnie jak wydzwoniłeś w auto,ale najlepiej:
-kierę sprawdza się na szkle (wcześnie wymontowawszy).
-popuść śruby na pułkach,jeżeli nie jest pokrzywione to wszystko wróci na swoje miejsce.
-daj do wyważenia koła.

...to tak na szybko. dnia Sob 23:02, 22 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Tak, ze wyprzedzalem auto i nagle skrecil, skosil mnie uderzajac w noge, czyli w połowe
teraz widzę że troche chaotycznie napisałem o kierownicy... jeszcze wszystko boli..

sam nie wiem jak się to stało. uderzył mnie samochodem w silnik/nogę i od razu przewróciłem się na bok. motocykl chyba obróciło bo leżał w przeciwną stronę niż jechałem.

felga nie tknięta, na oponie też nic nie było widać, odważniki na kierownicy nie tknięte (!), chyba lusterko utrzymało... a kierownica krzywo, nawet dość. złapałem koło między nogi jak w rowerze i próbowałem naprostować ale nawet nie drgnęła

próbuje znaleźć coś jak ustawić na tych półkach z750 ale nie widzę


Odkręć kierownice, wyciągnij uchwyt mocujący kierownice, przy okazji ściągnij czachę i zrób ze śrubami od półek tak jak pisał kolega Mihoo. Sprawdź czy kierownica jest prosta, jeśli będzie prosta, to poskręcaj wszystko i sprawdź czy jest ok. Sprawdz czy przerwy między kierownicą, a bakiem są takie same przy maksymalnym jej skręceniu, jeśli nie są , to szukaj dalej. Ja dla świętego spokoju sprawdziłbym jeszcze lagi, bo różnie może być
pytanie czy twoja wina czy gościa? jak jego i masz polise od goscia? oddaj lepiej gdzieś do salonu, bo ja sam zrobilem szlifa i wygladalo że lampa czacha wgniotka na baku i ogranicznik a doszly lagi kiera stelaz lampy itd
pewnie że moja. fisiowałem na skrzyżowaniu
aha to lipa rozbierać i ogladać jak wyżej, pierw popućcic polki na lagach i może wroci do pozycji nominalnej
wkradne sie w rozmowe, odeglosc kiery skreconej na maksa w lewo lub w prawo i odlegosc od baku powinna byc ta sama?

wkradne sie w rozmowe, odeglosc kiery skreconej na maksa w lewo lub w prawo i odlegosc od baku powinna byc ta sama?

Oczywiście,żebyś mógł skręcać w jedną i w drugą stronę tak samo.
chyba ze ci sie ogranicznik przestawił jak mi ja miałem lekkie dobicie i kiera tez sie skrzywiła, lucasa czy trw na alledrogo sa za ok. 150zł dnia Czw 23:04, 27 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Bo wlasnie nie mam tak do konca jest roznica ale bez przesady. Ktos cos wie co moze byc, krzywa kiera? Lagi, polka?
Podrzuć fotosy,to być może coś okiem wychwycimy,bo teoretyczne propozycje pokończyły się.
No i krzywą mam lage. Załamałem się
napisz do mnie na pw bo moge Ci pomoc
bardzo krzywa ? Ciekawi mnie jak bardzo musi być krzywa laga, żeby było to widoczne na kierownicy . Jeśli nie jest dużo, to daj do prostowania i kłopot z głowy, no chyba że zrobił się banan
U kumpla co prawda w innym moto, ale krzywa laga nie pozwalała normalnie jeździć, wpadał w shimmy. Skończyło się na nowych lagach ale zamiennikach.
znalazłem o prostowaniu i dałem do prostowania. jedna laga miała 3% skrzywienia a druga 0,5%



http://wstaw.org/m/2015/09/01/11911451_1116542701707968_1268308728_n.jpg
uułaaa... no to rzeczywiście trochę banan się zrobił, ale dobrze że już wiesz co się z moto stało i wszystko na dobrej drodze do skończenia naprawy
Laga część wymienna, gorzej by było jak by poszła główka ramy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl