,
Kierownica do zetkiNiszczarka do gĹowy
Cześć!
Potrzebuję kupić kierownicę i chciałbym ją dostać w kolorze zielonym. Niestety Lucas czy inne firmy nie mają takiego koloru w ofercie (co mnie dziwi szczerze mówiąc). Nie chcę złotej. I teraz pytanie - czy znacie firmę, która produkuje kierownice 22mm w kolorze zielonym? I pytanie, za które mam nadzieje mnie nie zabijecie - czy kierownice rowerowe (z jakiejś wyższej półki) dałyby radę? Pewnie trzeba by było je nagwintować na końcu pod ciężarki kierownicy. Czy dałoby radę zrobić taki mod? Podejrzewam, że poddam się i kupię czarną i ewentualnie ją pomaluję Może poszukaj firmy która oksyduje elementy aluminiowe, zapewne nie ma problemu z zieloną powłoką. http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Atv-low-cut-aluminum-thighed-beach-motorcycle-aluminum-alloy-handlebar/1046554070.html http://www.aliexpress.com/item/Refires-motorcycle-handlebar-knopper-125-men-s-clothing-car-general/1806370277.html http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Ultra-light-full-aluminum-alloy-refit-handle-ultra-light-motorcycle-handlebar-refires/1840730827.html http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Ultra-light-full-aluminum-alloy-refit-handle-ultra-light-motorcycle-handlebar-refires/1840730827.html ludki z allegro często maja towar z tych samych źródeł więc możesz popytać czy Ci nie sprowadzą Przecież może samemu zamówić na aliexpress ![]() Juz sobie zamowilem kierownice. Poprosilem o czarna (najwyzej sam przemaluje), a jak bedzie, to tytanowy mat (i taki tez by mi pasowal). Zamowilem sobie ultra low, ciekawe jak da rade ![]() Przecież może samemu zamówić na aliexpress ![]() większość się boi ![]() Eee... czego się bać, no chyba że rozmowy z chińczykiem po angielsku bo czasem dzwonią po dokonaniu zakupu, nieraz zamawiałem pierdoły za 400$ i nigdy nie miałem problemu, no chyba że z naszym Urzędem Celnym ![]() Eee... czego się bać, no chyba że rozmowy z chińczykiem po angielsku bo czasem dzwonią po dokonaniu zakupu, nieraz zamawiałem pierdoły za 400$ i nigdy nie miałem problemu, no chyba że z naszym Urzędem Celnym ![]() Kumpla parę lat temu w chu...a na kasę zrobili,więc wolę kupować z ebaja. Ok, parę uwag na przyszłość. 1. Do 'S'-ki lepiej wziąć kierownicę wyższą niż ultralow (jeździ się super, ale przy maksymalnym skręcie klamki wadzą o owiewki) - co prawda maks skręt używam tylko na postoju, to warto o tym wspomnieć 2. Moja nie ma nagwintowanych końcówek - oryginalna kierownica ma jakby wspawane. Rozwiązanie to albo wklejenie zwykłych nakrętek, albo ich wspawanie. 3. Brak otworów w kierownicy akcesoryjnej, przez to trzeba wewnątrz plastikowych obudów od przycisków upierdolić takie dwa małe dzyndzle, żeby dało się skleić. Ja okleiłem taśmą izolacyjną delikatnie kierownicę (2 warstwy) i przez to ta obudowa się na tym zaciska i nie lata ![]() Ogólnie bajka w jeździe, kiera dużo lżejsza, mam wrażenie, że zniknęły mi wibracje (w sensie delikatne drżenie). Pozdrawiam ![]() Akcesoryjne kierownice nigdy nie mają gniazd na śruby, ani otworków na plastiki, ponieważ są "uniwersalne", a w każdym modelu wygląda to wszystko inaczej. Wszystkie akcesoryjne ciężarki z myślą o montażu w akcesoryjnej kierownicy mają montaż na kołki rozporowe różnego rodzaju. Analogicznie, aby zamontować seryjne ciężarki w akcesoryjnej kierownicy wystarczy dobrać odpowiedni kołek w sklepie budowlanym. Ja w swojej kierownicy wierciłem otworki pod kołki przełączników, ale źle dopasowałem otwór pod rollgaz i teraz linki gazu rysują mi wlot powietrza przy maksymalnym skręcie. BTW: już o tym pisałem w jakimś temacie o kierownicach ![]() O, dobre info z tym kołkiem rozporowym ![]() Muszę ogarnąć ten temacik. Dzięki RasAlGhul za info ![]() O, dobre info z tym kołkiem rozporowym ![]() Muszę ogarnąć ten temacik. Dzięki RasAlGhul za info ![]() tera się kapnołęś ? Już kiedyś poruszaliśmy ten temat i o ile się nie mylę krok po kroku pisałem o takiej wymianie kierownicy w moim byłym "Z-ecie" 750 S ![]() Podaję parę zdjęć dla przypomnienia ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam pitrak ![]() tera się kapnołęś ? ![]() tera się kapnołęś ? ![]() nie zrozumiałeś ?? a to sorry Avator, a powiedz mi jeszcze. Jak instalowałeś Kabirę i pojawił się fatal error przy startowaniu kartridży, to jak rozwiązałeś ten problem? dnia Czw 12:10, 10 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz hrhrhrhrhrhrhrhr Avator, a powiedz mi jeszcze. Jak instalowałeś Kabirę i pojawił się fatal error przy startowaniu kartridży, to jak rozwiązałeś ten problem? Dlaczego wyedytowałeś moją odpowiedź ?? Widzę że pewnych rzeczy nie rozumiesz ?? Dostałeś ostrzeżenie !! Bo od pisania odpowiedzi masz własne konto. Zmierzyłem swoja kierownicę w lini prostej od końcówki manetki ma 69cm, na końcu widać że chamsko odcięta... Widziałem że akcesoryjne mają 75cm dużo to zmieni w kierowaniu? Bardzo dużo ok, kolejne pytanko ![]() Kiera krzywa? Raczej tak kolega podpowiada aby wyprostować maszynę i zmierzyć wysokość w pionie od lewej i prawej manetki do ziemi... jeżeli są równe to raczej prosta.... Podczas jazdy idzie jak po sznurku, nic nie ściąga. Kupowałem z fachowcem" ![]() myślę że będę chyba zmieniał kiere, choćby z racji że jest po chamsku skrócona" Taka będzie git? : http://allegro.pl/kierownica-trw-lucas-aluminiowa-czarna-poznan-i4416427479.html#tabsAnchor Wiem że temat wałkowany długo że lukas jest ok ale widzę sporo rożnych modeli od lucasa... wszystkie wymiary ok? nie będzie za niska czy coś?: ) To czy nie będzie za niska zalezy tylko od indywidualnych upodobań a jeżeli chwilowo nie mam żadnych? ![]() ta bedzie dobra ![]() Taką właśnie brałem ![]() http://allegro.pl/kierownica-trw-lucas-aluminiowa-czarna-poznan-i4416427479.html#tabsAnchor Także powinna pasować i do Twojego "Bike-a" ![]() dzięki za odp ![]() Ha Ha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Podstrony
|