, proszę o poradę dot. kierownicy ďťż

proszę o poradę dot. kierownicy

Niszczarka do głowy
Witam jak w temacie proszę o waszą poradę dotyczącą kierownicy a w zasadzie czy kierownica od kawasaki z1000 z 2010 roku będzie pasowała do kawasaki z 750 z 2008 roku , gdyż moja oryginalna została lekko skrzywiona a zależy mi na jakiejś używanej oryginalnej niż jakiejś akcesoryjnej z góry dziękuję i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT


czemu nie chcesz akcesoryjnej, wg mnie i chyba większości dobra akcesoryjna jest wygodniejsza do serii
no wiesz szczerze to nie chcę wydawać nie wiadomo ile na kierownicę a na allegro są tylko jedne te http://allegro.pl/kierownica-trw-lucas-kawasaki-z-750-od-2007r-i3819308581.html będzie lepsza od oryginalnej a ta od z1000 co wspomniałem wcześniej nie będzie pasowała ???
z tego co mi wiadomo, od 2010 ma w serii szerszą w mocowaniach na 28mm więc bez zmiany mocowania nie podejdzie, ja już w drugim Zecie mam rizome i nie ma porównania do serii, ale te TRW zbiera niezłe opinie albo accel i nie są to drogie kierownice no i kolorystycznie można dodać uroku motocyklowi. jeździłem na serii i dla mnie jest duża różnica i nie spotkałem się żeby ktoś po zmianie na akcesoryjną chciał wrócić do serii, jest temat o kierach na forum, poczytaj sobie opinie dnia Wto 0:47, 24 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz


Włóż kierę RENTHAL model 789.Dla mnie jest naj
witam odświeżam temat bo trafiłem na kierownicę do kawy z750 takiej oto firmy abm czy godna uwagi????????????????????????????????

witam odświeżam temat bo trafiłem na kierownicę do kawy z750 takiej oto firmy abm czy godna uwagi????????????????????????????????

Wrzuć jakąś fotke poglądowa,czy mają tylko jedna jedyna w ofercie?
http://allegro.pl/show_item.php?item=3832441994
Powinna przypasować,tylko nasuwa mi się jedno pytanie:
czy jest innych wymiarów niż ori?
powiem ci tak że jest to model dedykowany do kawy z750/na półce średnica się zgadza jest troszkę inny kont nachylenia i minimalnie dłuższa już ją mam tylko teraz muszę zakupić jakieś ciężarki bo niema gwintów ale z tego co wiem to są uniwersalne z rozporową końcówką
np: http://allegro.pl/ciezarki-koncowki-kierownicy-accel-czerwone-i3834351580.html dnia Sob 16:23, 04 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Wygląda OK.
Z ciężarków kup coś o większej gramaturze,przynajmniej nie będzie kiera wibrować.
a macie jakieś propozyjcję co do tych ciężarków??
Myślisz, że większe ciężarki zniwelują wibracje ?
No właśnie może nie większe ale cięższe to tak . Chociaż zamówiłam te z linku wcześniej zobaczymy czy się sprawdzą
Daj znać.
Polecam kiere lucas trw model superbikę zupelnie inna pozycja kiera delikatnie szersza i lepiej wyprofilowana od OEM. A co do ciężarków zastosowałem seryjne jedynie dotoczyłem sobie 2 tulejki nagwintowałem i zamontowałem je na kleju do klejenia aluminium tzryma jak skur.... mocowanie na gumeczkach do mnie nie przemawia

Polecam kiere lucas trw model superbikę zupelnie inna pozycja kiera delikatnie szersza i lepiej wyprofilowana od OEM. A co do ciężarków zastosowałem seryjne jedynie dotoczyłem sobie 2 tulejki nagwintowałem i zamontowałem je na kleju do klejenia aluminium tzryma jak skur.... mocowanie na gumeczkach do mnie nie przemawia

Kiedyś w małym Zecie miałem Lucasa i faktycznie było git.

Co do mocowania ciężarków na klej - gorzej jak będziesz musiał (z jakichś przyczyn) je zdemontować.
..mihoo.. dorobione tulejki nagwintowane na klej do kiery.. i ciężarki w kręcone w te tulejki. ja tak to zrozumialem..
ja zalozylem do swojego zeta kiere renthala plus koncowki / crashe zipsera i jest super , pasuje do reszty crashy zipsera ,pozdr
Gruby dobrze zrozumiałeś! tulejki o nieznacznie miejszej średnicy teraz nie pamiętem dokladnie wymiaru, ale kazdy może sobie zrobic pod swoja kierownice! W kazdej chwili można ciężarki zdemontować. Trzymają się solidnie tak samo jak na oem kierownicy Nigdy nie zgubiłem nigdy się nie odkręcił samoczynnie jak zdazało się u znajomych. dnia Nie 13:26, 04 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
a moze kolki rozporowe z 2 stozkami, koszt 5-10 zl, zero lazenie do tokarza...
Nie pomyslalem hehe a do tokaza nie lazilem zrobilem sam !
Ze 3 razy juz o tym pisalem i co jakis czas nowy temat jest zakladany
czy taka kierownica bedzie pasowała do kawasaki z 750 z 2009 roku dodam ze mocowanie mam na 28 bo pisze ze dedykowana do Ducati http://motocyklova.pl/kierownica-rizoma-1-1-8-cala-89mm.html#.VJwlqP8As dnia Pon 22:53, 12 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Jezeli masz mocowanie 28mm to czemu mialaby nie pasowac?

czy taka kierownica bedzie pasowała do kawasaki z 750 z 2009 roku dodam ze mocowanie mam na 28 bo pisze ze dedykowana do Ducati http://motocyklova.pl/kierownica-rizoma-1-1-8-cala-89mm.html#.VJwlqP8As

Będzie pasować,

a jak chcesz taniej, szerzej, dłużej i niżej to zastanów się nad Barracudą

http://www.barracuda-moto.pl/kierownica-28-22mm.html
zamówiłem tą rizome miałem wcześniej protaper była trochę za szeroka myślę że ta rizoma będzie ok dnia Śro 1:48, 14 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Polecam szerszą akcesoryjna ja mam TRW i naprawde jest mega różnica w kierowaniu, prowadzeniu, sama pozycja jest o niego lepsza, jak siadłem ostatnio na fazera myślałemze jadę motorynką tragedia , namówiłem kuzyna na zmiane kiery w jego fazerku o niebo lepiej
Witam

Mam dylemat która kiere wybrać prosze o jakies opinie lub wskazówki:

STREET FIGHTER SH45
http://allegro.pl/kierownica-kawasaki-z750-z1000-z800-sx-i5949027341.html

TRW LUCAS MCL 124SS
http://allegro.pl/kierownica-kawasaki-z750-z1000-z800-sx-i5980378618.html