,
Bardzo ciezko chodzi klamka sprzegla!!Niszczarka do gĹowy
Wiatam!!
Jesli byl juz taki temat, to z gory mowie przepraszam!! Przegladalem, ale nic nie moglem znalezc!! Mam taki problem, a chodzi o to, ze bardzo ciezko chodzi mi klamka sprzegla!! Czego to moze byc jest wina?? W innych motocyklach jak je naciskam to leciutko!! To normalne raczej nie jest xD Z gory dzieki za pomoc! może jest żle poprowadzona linka od sprzęgła, albo linka jest gdzieś zagieta, a jezeli nic nigdy nie robiłeś przy lince to trzeba by ją wyjąć i zobaczyć czy jakaś zastana nie jest dnia Pon 8:37, 06 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz Nie wiem jak w nowszych zetach ale w tych 04-06 klamka sprzęgła w porównaniu z innymi moto chodzi strasznie ciężko. Trzeba się przyzwyczaić ja proponuje zacząć od wymiany linki sprzęgła kolega miał tak jak ty piszesz i problem sie rozwiązał ![]() A kolega tez mial Zeta 04-06?? Moze ponton13 ma racje!! I to po prostu jest taka mała wada!! Mam dodatkowe pytanie, czy wyciagal ktos db killer z seryjnego wydechu?? Rocznik 04-06!!! Bo zastanawiam sie na wyciagnieciem! dnia Pon 15:47, 06 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz tak ma 2005r i w tamtym sezonie zmieniał linke i różnica była odczuwalna No akurat te modele nie mają aż takiego tragicznego sprzęgła, może nie tak jak niektóre sporty ale zetki wypadają o niebo lepiej na tle innych turystyków ![]() ![]() ...Panowie, wyjąć linkę, przeczyśćić, nasmarować i zobaczycie od razu poprawę ![]() Podpisuję sie pod tym,ale niekoniecznie preferowałbym jej wyciąganie,można to zrobić tak: pół na pół - olej z benzyną,kawałek szmatki i uciętej plastikowej butelki.Parenaście ruchów linką (aż do spłynięcia zawartości) i gotowe. Linka powinna chodzić jak nowa. ![]() W moim też dość topornie chodzi sprzęgło. Klamka hamulca też odczuwalnie ciężej chodzi niż w innym sprzęcie. Sprzęt z 2005 roku. Porównanie mam do Yamahy rn19 i gixy k8 w litrze. W gsxr tak delikatnie chodzą obie klamki, że podczas pierwszej przejażdżki na innym sprzęcie prawie miałbym moto na plecach. Stoppie fajnie na gsxr można robić. dnia Pon 22:00, 06 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz Jak ja lubię te wasze porównania,szczególnie zawiechy,hamulców,przyspieszania...,względem super-sportów.... ![]() DOminik,faktycznie K8 w litrze ma linkę sprzęgła......,co ty piszesz?!?! ![]() A poszedł ktoś dalej by Zeta "zmierzyć" z czoperem?! ![]() hehe Mi tez zajebiscie ciezko chodzi sprzeglo w zecie. Tzn przyzwyczailem sie, ale i tak jest ciezko. Dzisiaj jade po ori linke i obczaje czy to byla kwestia linki czy musze isc dalej z tematem ; W Z1000 (2003-2006) sprzęgło chodzi ciężej niż w Z750, ale u autora tematu wygląda po prostu na nie przesmarowana linkę. Zr ob tak jak mihoo opisał i będzie działać. Moze tez wyreguluj klamki pod siebie bo to ważna sprawa. Czasem wystarczy zmienić kąt klamki o kilka stopni i diametralnie zmienia się komfort jazdy. Ewentualnie mogla ci pęknąć jedna linka i teraz trze w pancerzu ale tu miałbyś kłopoty z zacinającą się linka. Ja największe porównanie sprzęgła miałem po przesiadce z XJ'oty i sprzęgło w zecie wciskam koncami "paluszków" ![]() ![]() ![]() Rafmil, ale jak chcesz strzelic ze sprzegla, to przydaloby sie, zeby lzej chodzilo ![]() OK Panowie i Panie. Zapodałem sobie oryginalną linkę za 116 PLN, wymieniłem i z topornego sprzęgła zrobiło mi się mięciutkie! Myślałem, że mam sprzęgło do wymiany, a po wymianie linki sprzęgło chodzi lepiej niż nowe u kolegi w SV650. Polecam taki przeszczep ![]() Miałem identycznie, tyle, że ja wymieniałem bo już zaczęła pękać. Po wymianie ciężko było się przyzwyczaić, bo zaczęło strasznie lekko chodzić ![]() Ta, dokładnie. Od nowa się ucze przegazówek, chociaż nie jest źle. I łapie bardzo wysoko ![]() Uciąłem koniec linki (zaczep) i wyjąłem ją z pancerza. Tyle ile udało mi się złapać na rękę: http://www2.picturepush.com/photo/a/12885820/img/12885820.jpg Kluchy ![]() ![]() ![]() Panowie przesadzacie olej silnikowy strzykawka , motor na boku . Co sezon tak robie i klameczka ładnie chodzi. Jak ktoś nie ma krzepy zapraszam na siłownię :d Marcel, zauważ, że masz nowszego zeta. Może u Ciebie to wygląda inaczej. U mnie nie było sensu smarować linki, bo była po prostu wyciągnięta. Tak wyciągnięta, że po prostu nie odpinała mi skrzyni od silnika i nawet na maksymalnie wciśniętym sprzęgle zdarzało się usłyszeć uderzenie :/ Wymiana linki zajmuje 5 minut, a efekt jest piorunujący ; A ja zrobiłem tak, jak radzil mihoo ![]() ![]() ![]() |
Podstrony
|