, zerwany gwint z miski olejowej 

zerwany gwint z miski olejowej

Niszczarka do głowy
QRWWWAAAA, wie ktos co zrobic z zerwanym gwintem w misce olejowej? wkurwic sie mozna, z powodu pogody plan serwisowy byl, wymienilem uszczelke pod deklem alternatora, miodzio, spuszczony olej ,filtr wymieniony, zostalo dokrecic srube spustowa i lac nowy olej, to dynamometr w reke i taki huj, sruba coraz luzniej, wykrecam , i co gwint na srubie zostal, JAAA PIERDOLE!!! orientuje sie ktos czy to nowa miska czy da sie to jakos nagwintowac albo co?

sorry za bluzgi ale no ja pierdole....


Jak masz tam miejsce na zrobienie nowego gwintu to gwintuj, a jezeli gwint z poczatku jest ok to mozesz tez pokusic sie o zrobienie sruby z gwintem w ksztacie lekkiego stozka i mozliwe, ze zalapie. Ale to jako polsrodek, kiedys z takim latalem i bylo ok.
Wierzba,chyba sporo ostatnio wyrwań miałe¶...,tyle pary w łapach?!

Sorka za OT.

Wierzba,chyba sporo ostatnio wyrwań miałe¶...,tyle pary w łapach?!

Sorka za OT.


Hehe, rwe na czuja:) tu dynamometr uzywalem i nawet jeszcze nie bylo blisko, h wie czemu jeblo


Przecież to nie Twoja pierwsza wymiana oleju w Zecisławie,więc o co chodzi?!
Nie pierwsza ale pierwsza zjebana miska, a to juz troche mnie przeroslo technicznie:) najbardziej wkurwia ze nie robilem na pale, tylko z kluczem zeby nie przedobrzyc a itak jeblo, wiec reguly nie ma no trudno przeboleje
Ja kazda srube podczas wymiany dokrecam na czuja, wazne jest tylko zeby zalozyc nowa podkladke. Patrze na podkladke przy dokrecaniu, jak sie troche splaszczy to juz nie krece.
Dokładnie klucz dynamometryczny przy misce nie zawsze zdaje egzamin, co do gwintu to można przegwinotwać na większy i wstawić większy korek albo wstawić spirale ale do tego trzeba mieć już przyrz±d. Ja u siebie przegwinowałem i daje rade Pozdro dnia Pon 12:42, 12 Sie 2013, w cało¶ci zmieniany 11 razy

Dokładnie klucz dynamometryczny przy misce nie zawsze zdaje egzamin,
a dlaczego ??
Ja u siebie zawsze dynamometrem działam i gitara.

Wydaje mi się że metoda helicoil mogłaby zdać egzamin.
Jak będziesz gwintował to najlepiej stoj±c w kanale pod motocyklem żeby równo wyszło, bo ten gwint musi być dokładnie nacięty by nie przeciekał. Daj to do zrobienia komu¶ kto ma wprawę i do¶wiadczenie.

pozdrawiam Mateusz
ogarniete, chlopaki w serwisie ogarneli bez wymiany miski, i w ramach ciekawostki , bo pytali jak ja to zrobilem;) powiedzieli ze moment Nm w serwisowce jest duzo za wysoki podany, i konczy sie jak sie konczy jak sie trzyma serwisowki:D
Nie moment jest za duży tylko uszczelka za płaska.
Nowa uszczelka ma okolo 3mm i jak się dokręca ¶rubę według serwisówki to wszystko jest ok ale jak jaki¶ Czesiek dokręcił na chama i zrobił z 3mm 0.2mm (tak jak było u mnie gdy odkręciłem pierwszy raz) to sory wodzu ale jak nie zapodasz nowej uszczelki to nawet dynanometrykiem możesz zerwać gwint.
Byla nowa i sie ujebalo:)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl