, Zatarabaniony kluczyk ďťż

Zatarabaniony kluczyk

Niszczarka do głowy
Historia jest taka- zostawiłem kluczyk w stacyjce i se wzieli
Dzięki bogu i partii straciłem tylko kluczyk, reszta(pilot od al. i klucze do mech. zabezp.) została na smyczy.
Prawdopodobnie czeka mnie wymiana wszystkich elementów które są ściśle powiązane z kluczykiem
Czy macie jakieś praktyczne rady w tym temacie?
Dzięki


Siema,
był już wiele razy poruszany temat dorobienia kluczyka poszukaj Co do zajumania to jak czytam posta to wydaje mi się że zostawiłeś kluczyk i smycz z alarmem w moto, a jumacz walnął tylko kluczyk, jeśli tak to może ktoś ze znajomych zrobił Ci dowcip Jeśli nie to będzie bolało jak chcesz wymieniać stacyjkę
Stacyjka nowa albo pozbędziesz się motocykla ,twoja decyzja. dnia Sob 8:44, 27 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Faktycznie trochę to dziwne,że ktoś "walczył" z odseparowaniem kluczyka,zamiast zabrać całość na smyczy....,wedle mnie brak tu logiki,ale nie znam okoliczności samego zajścia,więc pozostaje tylko współczuć.


wyjaśniam
mam dużo kluczy na kółku i odpinam z niego kluczyk do stacyjki. Przez roztargnienie (5,30 rano) zapomniałem go wyjąć. Na całe szczęście zapiąłem łańcuch,dlatego jestem dajej posiadaczem:) może mniej szczęśliwym ze względu na koszty oczywiście
Pozdro
mi lobuzy chcieli schowac motor bo specjalnie zostawilem kluczyk w zamku od siodla zeby go nie zgubic.
nowy zestaw polecam (czyli stacyjka z kluczykami zamek do zbiornika i zadupka)
W innym przypadku kolejnym razem mogą podejść z "nożyczkami" do łańcuchów, kluczyk już mają
też tak myślę
chociaż znalazłem magika który czaruje zamki i klucze myśle o wymianie ecu poniewaz sprzęt jest z 2010
i płacze:)
muszę to wszystko przekalkulować
wiadomość z ostatniej chwili
Jako że zostawiłem kartke o nagrodzie z moim nr tel prawie namiejscu zdarzenia w niedziele okolo 4tej zadzwonił " szczęśliwy znalazca" i mam kluczyk na kółku:) Jak na razie kosztowało mnie to dobrą flache. Co sie wydarzy dalej zobaczymy
Ciekawa sprawa hmmmm Jeśli szczęśliwym znalazcą był jakiś "cwaniak" to jest opcja że kluczyk został dorobiony - lepiej żeby nie bo cel wtedy (zamiar) jest prosty heh owego znalazcy
Masz racje szanowny kolego, dlatego też robię pare rzeczy w tym względzie Oczywiście będzie mnie to kosztowało ale cóż za gapowe się płaci i płacze
Pozdro
kluczyk dorobiony, ale jest przecież immobilizer, czyli "teoretycznie" nie prawa uruchomić silnika, może najwyżej otworzyć blokadę kierownicy.
ale ulatwienie jest jak nie ma blokady na tarczy...
panowie na jebaju jest ECU + stacyjka+ 3 nowe klyczyki za 1250 zyli
myślę kupić to a swoją wystawić na sprzedaż co zwrócimi część kosztów
Co do immo to niektóre klucze da się dorobić mając sam kluczyk, nie znalazłem co prawda nic o zetce ale na przypadkach opisanych odnośnie innych motongów
Dowiedz się tutaj:
http://moto.allegro.pl/kawasaki-modul-immobiliser-kluczyki-z750-z1000-i2751206996.html

panowie na jebaju jest ECU + stacyjka+ 3 nowe klyczyki za 1250 zyli
myślę kupić to a swoją wystawić na sprzedaż co zwrócimi część kosztów


a swoje masz wszystko? tzn 3 kluczyki?
wilex czyżby zamianka po glowie Ci chodziła?
nie do końca o to chodzi
Dziwna sprawa z tym kluczykiem, ale wątpię żeby ktoś buchnął kluczyk żeby dorobić i odjechać motongiem... No, ale dla komfortu psychicznego można wymienić, będzie lżej na psychice i w portfelu

Wilex a więc przeprogramowanie wszystkich kluczyków i modułu zapewne?

Sajrob zasięgnij info ile kosztuje przeprogramowanie i to będzie najtańsze rozwiązanie tak myślę...

Napisałem do tych gostków z Pruszkowa i koszt przeprogramowania modułu + 3ch kluczyków 500 zyka
a co z bakiem i zadupkiem, kolejny kluczyk na kólku
Kolego proponuje abyś w miejscu gdzie ci ten kluczyk buchneli zostawił kartkę z prośbą o kontakt, mógł go ktoś wziąść w dobrej wierze żeby ci moto nie odjechało.
juby przeczytaj od początku temat

juby przeczytaj od początku temat
Dobra rada panowie i panie czytamy tematy od początku do końca a później jeżeli mamy swoje zdanie piszemy

Co do immo to niektóre klucze da się dorobić mając sam kluczyk, nie znalazłem co prawda nic o zetce ale na przypadkach opisanych odnośnie innych motongów
Dowiedz się tutaj:
http://moto.allegro.pl/kawasaki-modul-immobiliser-kluczyki-z750-z1000-i2751206996.html


Do Zetki sa sie zakodowac nowy kluczyk majac stary (nie potrzeba serwisowego ani nic). Robilem to i akurat w Zecie nie ma masakrycznego kodowania wiec zala akcja trwa 2 minuty. Mowie o wersji 2007. Jak jest w innych nie wiem bo nie mialem stycznosci.
Zastanawiam sie czy nie mozna jakos po numerze VIN dorobic kluczyka. Moze dealer przechowuje gdzies takie dane.
no właśnie, a jak jest w dużym zecie 2010 rok?
wszystko da się podrobić, szczególnie wtedy kiedy ma się orginał
dlatego wymieniam:)
pozdro
http://www.ebay.co.uk/itm/KAWASAKI-Z750-Z-750-2009-2010-ECU-CDI-3-coded-keys-/320995632248?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4abcd4a478
(to gdzies w wawie, to pewnie ten pruszków )
tak mam wszystkie 3 klucze,

Dzięki za rady, sprawa załatwiona dnia Śro 22:28, 31 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
no tak, tylko mi chodziło o z1000 2010 rok
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl