,
Zakup nowego Z800 - rozczarowanie!Niszczarka do gĹowy
Chciałbym się podzielić moimi doświadczeniami z próbą zakupu nowego Z800 bo być może ma/miał ktoś podobne przeboje z tym lub ogólnie z innymi modelami.
Pod koniec kwietnia, przed weekendem majowym zabrałem się na poważnie za zakup moto. Odwiedziłem 3 salony aby zobaczyć na żywo nowy model i inne maszyny oraz ceny i możliwości negocjowania. Interesuje mnie Z800 w malowaniu zieleń z czernią z ABS i jakież było moje zdziwienie jak sprawdzili dostępność i usłyszałem - w tym momencie nie ma i wstępnie ewentualnie wrzesień (moge się zapisać i złożyć zamówienie). Przez myśl mi przeszło "chwila czy jestem w roku 2013 czy 1983? A może mieszkam w Bangladeszu, a nie UE?" Po cholere mi moto we wrześniu? Żeby pojeździć miesiąc i wstawic do garażu na pół roku i 8 miesięcy gwarancji przestało na starcie? Dziwi mnie taka polityka firmy bo niby tak spada sprzedaz od kilku lat, ale jak ma nie spadać skoro na dzień dobry klienta się tak traktuje? Być może szybciej bedzie możliwy zakup w malowaniu biała perła z czernią lub cały czarny (koniec czerwca/lipiec). Ale tak sobie myślę - patrząc z pkt widzenai odsprzedazy za kilka lat, chyba jednak najlepszym kolorem jest zieleń z czernią i taki mi sie najbardziej podoba. Pytam więc, dlaczego nie ma... no bo się sprzedały! Pytam więc, to ile sztuk importer miał na kraj - 2 ?? Nie uzyskałem odp. Oczywiście dostepne sa od zaraz ale bez ABS, ale to mnie nie interesuje. Z ciekawości wysłałem maila do kolegi do Niemiec żeby podjechał do salonu Kawasaki i zapytał o zielony Z800 z ABS - od dnia zamówienia może Pan odebrać za 2-3 dni!! To ja sie pytam - jakim cudem skoro do nas one idą z jednego europejskiego kanału dystrybucyjnego i wszystko jedno czy to Polska/Francja/Niemcy itp. To nie da się go z Niemiec przywieźć skoro wszystkie akcesoria właśnie ida z Niemiec jak się dokupuje i sa max do 2 tygodni w salonie X w PL To chyba żadna folozofia moto przywieźć! Powiem wam, że jestem zniesmaczony i wk......... maksymalnie. Nie ma się co dziwić Zet to super i sprzęt i wszyscy się rzucili i zabrakło A w niemieckim salonie dużo droższe są niż u nas ? jedz do niemcowni i kup ew. inny sasiad zza miedzy? hej, prawie jakbyś opisał moją przygodę sprzed 2-3 tygodni gdy udałem się do salonu po Z1000 black. Pierwsze co to info od sprzedawcy że po moto trzeba było się zgłosic w lutym Potem sprawdzenie i info że jest motor jeden w Polsce ale czeka na decyzje klienta czy weźmie Z1000 czy Z800. Wybrał Z800 więc Z1000 dla mnie. Więc ucieszony miałem czekac 3-4 dni aż dojedzie do salonu. Dzwonię po 5 dniach i się okazało że importer sprzedał moto bo salon nie wpłacił zaliczki...WTF!. Przepraszali mnie itp. Gdzieś tam podzwonili i ponoc z europy zaczęli mi ściagac jedyna sztukę. Przyszła we wtorek przed majówką. I majówka w dupe bo zarejestrowac nie można było. Musiałem czekac. Po majówce twardo po kilka razy dzwoniłem i wziąłem sprawy w swoje ręce i udało mi się w końcu moto odebrac. Teraz docieram Fakt faktem, motocykl to nie samochód. Nie wybiera się nic oprócz koloru i ABS'u. Dziwne jest że aż tak ciężko je w miarę szybko ściągnąc. A teraz ciekawostka: proponuje ci obdzwonic wszystkie salony w okolicy. Nie wiem czemu ale jakoś chyba ze sobą nie szczególnie współpracują. Ja już po fakcie się dowiedziałem że jeden z salonów miał moto jak chciałem od samego początku i gdybym do nich trafił od razu to bym miał w jeden dzień a nie 3 tygodnie. A Z800 napewno zielone stoi w salonie w Wawie dnia Nie 15:27, 12 Maj 2013, w całości zmieniany 3 razy Faktycznie lipa:/ zeby w salonie trzeba bylo czekac tyle na mtocykl to cos tu nie gra chory kraj :/ ze wszystkim tak u nas jest :/ Chciałbym się podzielić moimi doświadczeniami z próbą zakupu nowego Z800 bo być może ma/miał ktoś podobne przeboje z tym lub ogólnie z innymi modelami. Pod koniec kwietnia, przed weekendem majowym zabrałem się na poważnie za zakup moto. Odwiedziłem 3 salony aby zobaczyć na żywo nowy model i inne maszyny oraz ceny i możliwości negocjowania. Interesuje mnie Z800 w malowaniu zieleń z czernią z ABS i jakież było moje zdziwienie jak sprawdzili dostępność i usłyszałem - w tym momencie nie ma i wstępnie ewentualnie wrzesień (moge się zapisać i złożyć zamówienie). Przez myśl mi przeszło "chwila czy jestem w roku 2013 czy 1983? A może mieszkam w Bangladeszu, a nie UE?" Po cholere mi moto we wrześniu? Żeby pojeździć miesiąc i wstawic do garażu na pół roku i 8 miesięcy gwarancji przestało na starcie? Dziwi mnie taka polityka firmy bo niby tak spada sprzedaz od kilku lat, ale jak ma nie spadać skoro na dzień dobry klienta się tak traktuje? Być może szybciej bedzie możliwy zakup w malowaniu biała perła z czernią lub cały czarny (koniec czerwca/lipiec). Ale tak sobie myślę - patrząc z pkt widzenai odsprzedazy za kilka lat, chyba jednak najlepszym kolorem jest zieleń z czernią i taki mi sie najbardziej podoba. Pytam więc, dlaczego nie ma... no bo się sprzedały! Pytam więc, to ile sztuk importer miał na kraj - 2 ?? Nie uzyskałem odp. Oczywiście dostepne sa od zaraz ale bez ABS, ale to mnie nie interesuje. Z ciekawości wysłałem maila do kolegi do Niemiec żeby podjechał do salonu Kawasaki i zapytał o zielony Z800 z ABS - od dnia zamówienia może Pan odebrać za 2-3 dni!! To ja sie pytam - jakim cudem skoro do nas one idą z jednego europejskiego kanału dystrybucyjnego i wszystko jedno czy to Polska/Francja/Niemcy itp. To nie da się go z Niemiec przywieźć skoro wszystkie akcesoria właśnie ida z Niemiec jak się dokupuje i sa max do 2 tygodni w salonie X w PL To chyba żadna folozofia moto przywieźć! Powiem wam, że jestem zniesmaczony i wk......... maksymalnie. Jelonek czy my się czasem nie spotkaliśmy w piątek w salonie na łopuszańskiej?? <tecmax> Nie, tam mam za daleko <jaquzie><jarek> Nie sa jakos drozsze bo w Niemieckich salonach chodza po 8.700 Eu wlasnie takie wersje zielone z ABS i sa to nowki, nie jakies testowe. A salonow jest tyle, ze pewnie spokojnie da sie urwac do 8.500 Eu co daje jakies 35.700 PLN. No ale dochodza koszty, a to juz sie wowczas malo oplaca. U nas tez warto pochodzic po salonach bo sa takie "dziwne salony", gdzie uparcie stoja przy cenie katalogowej 36.900, a sa takie gdzie bez problemow da sie i 2tys zbic na dzien dobry Dla mnie absurdem jest czekanie na moto pół roku skoro za zachodnia granica stoi ich pelno do wyboru, do koloru.... Przeciez chyba sciagaja je od jakiegos importera na cala Europe bo nie chce mi sie wierzyc, ze kazdy kraj osobno zamawia w Japonii A dla takiego importera w kraju to nie powinien byc zaden problem zeby sciagnac dany model. Pracowałem 13 lat temu u dealera Opla i taka sytuacja bylaby nienormalna, a biorac pod uwage, ze mozliwosci opcji w kazdym aucie to sumaryczni ekilkaset mozliwosci - to przy jakims dziwnym kolorze itp. klient musialby czekac 3 lata A praktycznie kazde auto z innym wyposazeniem niz min. strandardowe od chwili puszczenia zamowienia w nastepnych 2-3 dniach wchodzilo juz n alinie produkcyjna w fabryce pod konkretne opcje, malowanie itp. i przyjezdzalo zwykle do 2 tygodni, czasem 4-6 ale to czasem!! Z tego co mi wiadomo, to Kawasaki ma centralny magazyn bodajże gdzieś w Holandi. Jak swój brałem to sie w salonie odgrażali, że po zamówieniu jest w kraju po 3 dniach. I też trzeba się było szybko decydować bo niby ostatni taki jak chciałem. <alexkane> Stoi wiele zielonych w różnych salonach ale właśnie po przeszukaniu większości z nich, są to wersje bez ABS i wychodzi na ten moment, że zielonego z ABSem nie ma w PL nigdzie na tę chwilę. A żeby było śmieszniej to podobno są dostępne 2 białe perły Z800 z ABS, ale te co już są w salonach bo u importera to żaden z ABS nie jest dostępny! Co do czarnych nie wiem jeszcze bo tu nie mam informacji. Tak czy siak do dupy z taka filozofią sprzedaży A btw. przy odsprzedaży najlepszym kolorem jest czarny ..jelonek a nie myślałes o Z750R..?? moim zdaniem to lepszy zakup.. co prawda 800-ka to "nowszy model" ale looknij sobie tylko chociaż na tylny wahacz.. sorry za OT.. Hahaha witaj w klubie Spotkało mnie dokłądnie to samo bo zabrałem się za zakup po weekendzie majowym i nie myślałem, że będzie taka kupa. W tamtym roku nie było najmniejszych problemów z 750/750R w dowolnym malowaniu ABS itp. Obserując spadek sprzedaży 20-30% w każdym kolejnym miesiącu 2rok z rzędu nie przypuszczałem, że będą jakiekolwiek problemy. Już w listopadzie chciałem go zobaczyć osobiście ale w jednym pobliskim salonie gość mi powiedział, że dopiero będzie ściągał w lutym jak będzie faktycznie rocznik 2013 i taki będzie miał VIN bo nie chce brać niby 2013 ale z produkcji 2012. W styczniu i lutym odpuściłem bo myślałem że problemów nie powinno być żadnych. W marcu po powrocie zimy stwierdziłem, że nie pali się i nie ma się co spieszyć, a teraz jak pogoda zaczyna się coraz lepsza miałem nadzieję, że najpóźniej do 20 maja wyjade już z własnego garażu..... Mam blisko także salon Hondy i z ciekawości po drodze zajrzałem, a że też maja kilka nowości podpytałem. Nie ma żadnych problemów z kupnem czegokolwiek, a nawet jeśli nie ma jakiegoś malowania itp. to "wszystko da się załatwić, ściągnąć głownie z Niemiec itp". Ciekawe jak to jest w innych salonach Suzuki, Yamaha? Bo może tylko Kawasaki tak umoczył Stoi wiele zielonych w różnych salonach ale właśnie po przeszukaniu większości z nich, są to wersje bez ABS i wychodzi na ten moment, że zielonego z ABSem nie ma w PL nigdzie na tę chwilę aaa możliwe. nie pamiętam czy była to wersja z ABS czy bez. totalnie nie zwróciłem uwagi. ale współczuje bo doskonale wiem jak to jest Generalnie firma Probike czyli polski importer Kawasaki za całokształt swojej działalności zbiera nędzne noty, bo w byznesie chcieć to móc. A Probike nieraz pokazał, że klienta ma oględnie mówiąc w dupie. Generalnie firma Probike czyli polski importer Kawasaki za całokształt swojej działalności zbiera nędzne noty, bo w byznesie chcieć to móc. A Probike nieraz pokazał, że klienta ma oględnie mówiąc w dupie. Potwierdzam, co z tego ze Kawasaki to super maszyny jak importer do dupy. Nie organizuja zadnych imprez pokazowych nowych motocykli, zadnych eventów, z tego co wiem żaden z Polskich magazynów nigdy nie dostał od Probike maszyny do testów. Wsztskie te dni otwarte w róznych salonach to prywatna inicjatywa bez wsparcia Probike. Jest kilka ciekawych opinii w sieci o tym importerze i nie sa one pochlebne. A ja równiez podpisuję się pod ta opinią A czy ktoś ma może jakąs miarodajną wiedzę (od kolegów pracujacych w salonahc np.) ile tak naprawde importer sprowadza danych modeli w okreslonym malowaniu z ABS itp? Niby mówi sie o duzym zainteresowaniu ale mnie się wydaje, że patrząc na ogólną sprzedaz, że jest to stwierdzenie na wyrost Też mozna powiedzieć, że jeśli bądą na kraj np 3 dane modele, a zainteresowanych będzie 6 osób (3 kupia, 3 nie zdążą) - to statystycznie faktycznie "zainteresowanie jest ogromne". Ale statystycznie idąc z psem na spacer też mamy 3 nogi Często odwiedzałem 2 te same salony z 2-3 razy w roku, zarówno w 2011 jak i 2012 roku i powiem tak. W jednym jak stał Z750R (bez ABS) w 2011, tak był w nim cały 2012 rok z różnymi przecenami i tak stoi tam do dnia dzisiejszego! I jakoś sie nie sprzedał - skoro ogólnie jest takie zainteresowanie to i Rka powinna sie sprzedac bo 2 lata to chyba długo I tak sobie myslę, że jakby było takich Z800 zieleń z ABS z 10 na cały kraj to jestem pewny, że w tym roku sprzedałoby się z 6-7, a pozostałe dwa stałyby do 2014 bo jednak mimo wszystko chyba 80% nabywców bierze jeszcze bez ABS. A tak sprowadzili 2 to i się sprzedały i teraz niby nie ma bo "ogromne zainteresowanie" - ciekawe bo w statystykach miesięcznych czy kwartalnych tego jakoś nie widać, szczególnie w zestawieniach wg marek, typów motocykli itp Jestem ciekaw jak z innymi modelami kawy, myslalem nad 636 z abs , ale pewnie czekal bym rok jak widze:) Ale jaja. Tu masz w dwa trzy dni komara z opcją jaką byś sobie nie wybrał. Inna sprawa, że jak kupisz za granicą (D lub FR) to oprócz dodatkowych kosztów jak transport czy tłumaczenia musisz sobie doliczyć za nowy sprzęt skarbówkę a jest tego ponad 20%, nie pamiętam dokładnie ile. Najlepiej jak byś miał od razu na kogo zarejestrować (lub na siebie) za granicą a po pół roku dopiero przerejestrował na siebie w Pl jako używany, wtedy skarbówka odpada, tzn jest jakaś ale śmieszne koszta ...Najlepiej jak byś miał od razu na kogo zarejestrować (lub na siebie) za granicą a po pół roku dopiero przerejestrował na siebie w Pl jako używany, wtedy skarbówka odpada, tzn jest jakaś ale śmieszne koszta Nie do końca,powyżej 1000zł urząd skarbowy chce 2% od kwoty na umowie (tzw:podatek od czynności cywilno-prawnych),oczywiście jeśli nie zbyto go na fakturę. No ale sam przyznasz, że 2% to nie 22% i jak kupisz go taniej za granicą o 10-15% to dalej się opłaca. Taj jak napisałem, śmieszne koszta, tylko trzeba odczekać. <Wierzba> Jak załozysz dzis komitet kolejkowy, to moze zalapiesz sie na marzec/kwiecien 2014 Na razie nie mam czasu ale z ciekawosci napisze do salonow z Czech i Słowacji - jak tam wyglada ta sprawa i mysle, ze wyjdzie na to, ze jedyne tego typu problemy to sa wylacznie w PL ...Najlepiej jak byś miał od razu na kogo zarejestrować (lub na siebie) za granicą a po pół roku dopiero przerejestrował na siebie w Pl jako używany, wtedy skarbówka odpada, tzn jest jakaś ale śmieszne koszta Nie do końca,powyżej 1000zł urząd skarbowy chce 2% od kwoty na umowie (tzw:podatek od czynności cywilno-prawnych),oczywiście jeśli nie zbyto go na fakturę. Znajomy teraz z Niemiec ściągnął moto i podatku nie płacił w skarbówce. Ale koniec końców koszta rejestracji pojazdu kupionego w Polsce są podobne, bo to co on zaoszczędził na skarbówce musiał zostawić w wydziale komunikacji i jakieś tam przeglądy techniczne. Nie wspominając, że chwilowo dupy wozić nie może, bo ma czerwona tablice. Znajomy teraz z Niemiec ściągnął moto i podatku nie płacił w skarbówce. Ale koniec końców koszta rejestracji pojazdu kupionego w Polsce są podobne, bo to co on zaoszczędził na skarbówce musiał zostawić w wydziale komunikacji i jakieś tam przeglądy techniczne. Nie wspominając, że chwilowo dupy wozić nie może, bo ma czerwona tablice. A ja myślałem,że tylko na czerwonym świetle jechać nie wolno?! Napisalem z ciekawosci do kilku salonow na Slowacji, Czechach i Rosji I nie powiem, nawet jeden mail nie pozostal bez odopwiedzi. Sprawa wyglada podobnie (przynajmiej w tych krajach): Słowacja: BRAK Czechy: BRAK, jest biały ale bez ABS ROSJA: BRAK - w ogole jakikolwiek w zielonym malowaniu niedostepny obecnie. Ale dziwne bo jeden dealer napisal , ze ma od reki. Widzisz, człowiek uczy się całe życie. Ja dowiaduję się o zakazie przejazdu na czerwonym świetle, Ty zaś o jeździe na czerwonych blachach Zielono czarna Z800 z ABSem jeszcze pare dni temu była w MotoHangarze w Warszawie. Zadzwon 22 894 44 44 i zapytaj, czy jeszcze ją mają. X. dnia Śro 23:59, 15 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz <Xanth> Wiem, ze jest, ale to jest testowy i nie na sprzedaż. Tak, wiem. Byłem u nich w czwartek i specjalnie się zapytałem X. Teraz pozostaje tylko czekac na to, ze importer sciagnie wczesniej kolejne sztuki niz na wrzesien za granica sa stoja i czekaja na klieta mozna go brac odrazu za kaske zielono czarny abs stoi niedaleko w salonie maja jeszcze czarny bialy i pomarancz ale wlasnie podatek musial bys oplacic albo jak napisal kafarman zarejestrowac najpierw tu a potem w pl ja bym nie czekał, nie wiadomo na kiedy to będą mieli, wolałbym inny kolor albo bez ABSu No tak, ale jak juz sie kupuje nowy za konkretne pieniadze to warto jednak kupic taki jaki sie chce Kupie np. bialy i potem potencjalny kupujacy ode mnie bedzie krecil nosem, ze za zielony to zaplacilby "tyle, a tyle"; a tak powie bialy - to obniz pan cene tak o 3tys to moze sie zastanowie. To tak jak chcialbym kupic auto 3 drzwiowe np. czerwone, ale czekac trzeba pol roku, a dealer od reki w tej samej cenie chcialby mi sprzedac zielone kombi Dla odmiany zx6r 636 sa dostepne w 2 dni Pewnie cena tez robi swoje Swoja droga, szkoda, ze nigdzie nie ma szczegolowych danych sprzedaży bo ciekawe ile takich 6R faktycznie nabyto od stycznia. Mysle, ze w wiekszosci salonow to przez ostanie 2 lata ani nie mieli ani nie sprzedali zadnego 6/10R Z 6R tez problemu nie ma, bo to juz taka kasa, ze jak ktos za tyle kupuje to raczej nie bawi sie w polsrodki i woli 10R w gdansku w marvelu byla jedna w zeszly weekend i poszla, widzialem na drodze mega mi sie podoba i troche sie lamie w jej strone:D z 2 strony zeta mega lubie i mam dylemat:D Tylko, ze wygodne to raczej nie jest, no chyba ze sie ma 160cm w kapeluszu Ze zwrotnoscia tez kiepsko bo zawrocic raczej ciezko na szerokiej drodze nawet:) Nie wiem ale jak dla mnie to taka plastikowa zabawka, przy ktorej Z750/800 to naprawde kawał maszyny:) Po 2 w ogole nie da sie tym jezdzic wolno bo nie po to stworzono takie silniki, a na niskich obrotach i wyzszym stosunkowo biegu to pewnie wielu sie oburzy teraz, ale zbiera sie to jak jakas WSKa:) Taaaaak, mało zwrotne i wolno jeździć nie potrafi. A paczaj tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=5t6lTP0Qszg Co do zwrotności to zawraca na drodze tak samo jak Z, jak trzymasz to powyżej 10k rpm to ojebie nowego Z1000 (tak było z moim gixem k6), niestety kosztuje więcej, pozycja jest do dupy i jak nie jeżdzisz tym po torze, to do Z nie ma co porównywać, ale to już chyba nie w temacie... A się byś zdziwił Jelonek, bo ja bym wolał wziąć zx6r niż litra. A w ogóle to uważam najlepszy deal to brać Z750r, i przy sprzedaży nie będzie żadnego problemu. Mało doświadczony kierowca przez 2-3 sezony różnicy nie odczuje pomiędzy z750 i z800, a potem i tak będzie ochota przesiąść się na coś mocniejszego. No i dalej dupa. Właśnie przybyły do PL 2 kolejne sztuki ale białe, a już miałem nadzieję, że w końcu będą zielone. Naprawdę w jakimś zacofanym i chorym pod każdym względem kraju żyjemy... No ale mnie tu już nic nie zdziwi skoro za miliony budujemy stacje kolejowe w koziej wólce gdzie 90% pociągów się nie zatrzymuje, a na stadionach dachy za dziesiątki milionów otwierane gdy leje i......... brakłoby całej zawartości forum aby cytować dalej....... dnia Śro 21:31, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz Nie wiem czemu ale od niedawna dla mnie białe malowanie Zeta to mistrzostwo świata !! Wybierajac miedzy pelnymi plastikami bez zastanowienia pobralbym gixera. Nowa kawa nie lezy mi zbytnio. Sorry za OT Znalazłem najbliższy salon do którego mogę dojechać do 4h prawie cały czas A4 jakieś 50km na południe od Zgorzelca przy samej granicy. W sumie jak na Niemcy dość mały salon ale miasteczko też malutkie Ostritz (2.600 ludności), a mają salon. To pokazuje jacy jesteśmy zacofani!!! ------------- Hallo, thank you for your e-mail. I can tell you, it´s possible to buy a bike Z800 ABS green. We have it here. You can buy it in the next days, if you want. With best gards Rolf Scheibe ------------------ Czy ktoś z was wie dokładnie jakie trzeba ponieść opłaty bo rozumiem, że lepiej zapłacić netto i dostać FV exportową, a potem w PL opłacić VAT 23%? Co jeszcze trzeba zapłacić ile %? FV trzeba tłumaczyć? Jakie urzędy trzeba odwiedzić? Ile kosztowałby transport 400 km? Musze to oszacować czy warto się rzucać na coś takiego zakłądając, że udałoby się kupić za 8.500 EU (wg pełnej ceny brutto) =35.870 zł czy jednak czekać bo może w czerwcu jeszcze będą w PL bo jest szansa z tego co się dowiedziałem ostatnio Nowy pojazd kupić w Niemczech za cenę brutto, bo tam zapłacisz 19% vatu, a nie 23% u nas ! na samym vacie jestes 4% do przodu ! Jest to zakup w UE, więc Vat płaci się w kraju nabycia. Z moich najnowszych informacji,które posiadam wynika, że nie ma go nawet w magazynie centralnym Kawasaki Europe w Holandii. Ale podobno płynie kontenerowiec do Europy ja to bym nie tracił pół sezonu ze względu na kolor motocykla, biały czarny czy zielony każdy jest świetny siedze ostatnio w luxemburgu tu w ogolnym salonie maja sztuki czarny ,zielono czarny ,bialy, pomaranczowy ale te kolorki maja nizsza moc ale wiem ze mozna brac od reki sam chcialem ale nie dali mi kredytu wiedz zbieram gotowke powoli Nie ma zielonego o słabszej mocy. Jedynie kolor czarny jest identyczny dla pełnej i mniejszej mocy. Biały ma odwrotne malowanie dla wersji full i nie full. Pomarańczowy - jedynie słabszy. dnia Śro 18:36, 12 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz zle napisalem nie mialem na mysli kazdego z tych ze sa slabe a dokladniej to tak w wersji pelnej 83.0 kwsa czarno zielona,czrna i tu uwaga i w wersji slabej i mocnej sa czarne roznia sie tylkopaskiem na feldze i kolorem na naklejce mocny ma czerwone i bialo czarny to sa mocniejsze teraz slabsze 70.0kw caly bialy czarny bez dodadkow czerwieni i pomaranczowy a i kazda mocniejsza wersja ma teki maly plug a slaba niema fabrycznie tak jest no i roznia sie jeszcze kilkoma detalami ale nie bede opisywal zle napisalem nie mialem na mysli kazdego z tych ze sa slabe a dokladniej to tak w wersji pelnej 83.0 kwsa czarno zielona,czrna i tu uwaga i w wersji slabej i mocnej sa czarne roznia sie tylkopaskiem na feldze i kolorem na naklejce mocny ma czerwone i bialo czarny to sa mocniejsze teraz slabsze 70.0kw caly bialy czarny bez dodadkow czerwieni i pomaranczowy a i kazda mocniejsza wersja ma teki maly plug a slaba niema fabrycznie tak jest no i roznia sie jeszcze kilkoma detalami ale nie bede opisywal a tak sie zapytam namaless kupiłeś jakieś moto? pisalem wyzej juz o tym kredy nie dostalem przyszlo zbierac gotowke mi a teraz mam jezdze po okolicy fazerka fz6 nie byla droga wiedz narazie to posiadam ciagle jakies niespodziewane wydatki mnie spotykaja duzo zainwestwalem w sprzet do pracki Teraz podobno ma być na wrzesień. Śmieszne i żałosne to wszystko zarazem. Niby takie wielkie zainteresowanie, a jest tak jak przypuszczałem - ściągnęli 2 sztuki na całą PL w lutym, sprzedali marzec/kwiecień i tyle. Tylko ciekawe dlaczego biały z ABS jak stał w kwietniu w jednym salonie to stoi do dziś (wczoraj 15 lipca widziałem go). Hahahah śmiać mi się chce bo pod koniec maja w tym samym salonie przekonywał mnie sprzedawca do koloru i radził szybko się decydować bo za tydzień już go może nie być (takie zainteresowanie). Właśnie widzę Jedynym pocieszeniem jest to, że na niektóre Hondy też czekać trzeba 2 miesiące Ale zaraz i tak ręce opadają jak w Niemczech jest wszystko w max tydzień. |
Podstrony
|