,
[Z750 2009r] mocowanie silnikaNiszczarka do gĹowy
PAnowie pytanie :
wczoraj ogladalem przed wyjazdem na zlot moją suczke i zaniepokoil mnie brak śrub ale dokladnie przygladam sie fotkom w necie i stwierdzilem ,że " ten typ tak ma" . Moje pytanie brzmi - ktos wie do czego te otwory (1) ? Smialo mozna tam wprowadzic śrube fi 10 a w dalszej czesci nakretke podobny myk jak w mocowaniu wzmocnienia (2) http://imageshack.us/photo/my-images/585/z750rengine.jpg/ a drugie pytanie - gdzie sie sprawdza płyn w chlodnicy nie moge zlokalizowac oczka ma ktos fote (lamerskie to pytanie wiem... ) dnia Śro 8:27, 08 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy Zbiorniczek wyrównawczy w ogonie od strony sprzęgła. 1 Otwór prawdopodobnie do transportu silnika w fabryce kawasaki. 1. zgadzam się z przedmówcą 2 powinna być śróba i nakrętka zbiorniczek zobaczysz po prawej stroie w zadypku po zdjęciu siedzenia pasarzera żeby dobrze sprawdzić bedziesz musial zdjąć prawy zadupek. Do zbadania ilości płynu wystarczy zajrzeć przez specjalnie przygotowane oczko w wyżej wspomnianym zadupku, ale fakt ,że po jego zdjęciu jest wszystko bardziej oczywiste. Polecam za pierwszym razem Miejsca na śruby służą do przymocowania crash padów np.firmy top block W miejscu na śrubę 2 powinny być dwie jakby wkrętki imbusowe z dziurą w środku- przelotowe. Pierwsza z wierzchu jest kontrująca a po jej wykręceniu powinna być druga regulująca dystans między wzmocnieniem silnika a silnikiem. Dopiero póżniej przez nie przechodzi śruba (chyba fi 10 właśnie) mocująca crash pad tak jak tu http://imageshack.us/photo/my-images/24/imgp5296.jpg/ przód crash pada jest kręcony w miejscu oznaczonym na twoim zdjęciu nr. 1 oraz w miejscu tuż nad nim czyli dolna śruba mocowania wzmocnienia silnika , jak tu http://imageshack.us/photo/my-images/855/imgp5301u.jpg/ czyli jak ktoś nie ma crash padów śruba pozostaje wolna. poszukaj na necie wyraźniejszych zdjęć a wszystko stanie się jasne dnia Czw 1:52, 09 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy |
Podstrony
|