,
Yamaha YZ 125Niszczarka do gĹowy
Witam,
Na jesien kupilem YZ 125 rok 2001, troche dalem czadu no i tłok mi strzelil xD motor stal cala zime, nie byl odpalany, tydzien temu zamontowalem tłok i nie mam iskry, brak ;/ nie wiecie co sie moglo stac? juz nie mam sil do tego motoru Prosze o pomoc sprawdz na poczatek napięcie ładujące CDI ... jeśli chcesz szybka pomoc znajdz schemat instalacji swojego moto -- podeślij Chodzi Ci o to co fajka jest do tego podpieta? Napiecie tam jest ok, sprawdzalem.. wedlug serwisowki jest ok wklej schemat bo piszesz o czymś .. nie wiem jaki rocznik ?? itd .... Jak w temacie.. pierwszy post jako gosc (niechcacy tak wpisalem) prośba jest wyrażna .. aby zamieszczać rocznik model ... i w tedy łatwiej jest pomagać dzielić się informacjami ... poszukaj schematu daj do niego linka jak nie umiesz go wkleić Czlowieku jest napisane YAMAHA YZ 125 rok 2001 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O jaki schemat Ci chodzi, nie wiem jestem zielony w tych sprawach a Ty zachowujesz sie jakbym krzywdzil Twoja matke ;/ odrazu urodziles sie taki madry? Gratulacje Chodzi Ci o to co fajka jest do tego podpieta? Napiecie tam jest ok, sprawdzalem.. wedlug serwisowki jest ok sam napisałeś ,że Masz schemat Nie wkleje Ci schematu, to jest cala serwisowka, troche wazy Typowy układ zapłonowy CDI składa się z następujących elementów: cewka ładująca , znajdująca się po kołem magnesowym , cewka wysokiego napięcia z kablem WN ,fajką i świecą, oraz pośredniczący pomiędzy nimi moduł zapłonowy. Dodatkowo oczywiście stacyjka lub wyłącznik Kill switch stosowany w motocykla motocrosowych. Zasada działania jest następująca: cewka ładująca ładuje kondensator, a ten w odpowiednim momencie sterowanym modułem przekazuje energię do cewki zapłonowej - w czego efekcie mamy solidną stabilną iskrę. Moze byc cos takiego? dnia Pon 14:10, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz Dobra, poradzilem sobie sam xD Pozdro i dzieki za pomoc |
Podstrony
|