, wydech - wybór - analiza ďťż

wydech - wybór - analiza

Niszczarka do głowy
Czy wybierając wydech analizowaliście ew. zmiany w mocy, przebiegu krzywej Nm? Patrząc na testy:

1.
http://www.z1000.de/forum/viewtopic.php?t=10963&sid=106f9c382f9690c37428eb12ff1cabb3

2.
http://www.youtube.com/watch?v=zNUdA0ftGfA
http://www.youtube.com/watch?v=a8EUDwAwhZc
(..) i cała seria pozostałych w teście

odnoszę wrażanie że większość producentów zabiera KM a może też i Nm.
Nie wiem jak interpretować testy w MOTORRAD..
Z Nm pewnie może być lepiej ale też bardziej subiektywnie bo przecież każdy inaczej jeździ i jeden woli mieć je niżej drugi wyżej.

Co myślicie?
Macie jakieś inne materiały które mogłyby pomóc w wyborze, ew. namiary na firmy w Polsce? które podchodzą do tematu profesjonalnie

Pozdro.


wydaje sie ze zabiera bo moc mierzona jest na kole dlatego
a bierz ten ktory sie bardziej podoba, poza tym zeby miec zysk musisz kupic pelen uklad
Nie wiem czy to cokolwiek pomoże (model '04-'06),ale kiedyś forumowy kolega Mariusz zapodał takie skany,z których wychodziło,iż niekiedy wręcz modyfikacje/zmiany końcówki wydechu skutkowały spadkiem nie tylko mocy ale i momentu.





Pozdro dnia Pon 16:54, 16 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
dupohamownia tych roznic chyba nie wychwyci...


Nie byłbym taki pewien,ponieważ sam hamowałem swojego Zeta na ori oraz ixill'u i różnica w przebiegu krzywej była nieznaczna,lecz widoczna;dla niedowiarków skany w mojej galerii do wglądu.
ja najbardziej odczuwam te 232kg i niewielki zakres obrotow w ktorych motor naprawde ma ochote jechac

ja najbardziej odczuwam te 232kg i niewielki zakres obrotow w ktorych motor naprawde ma ochote jechac

to zmień zębatki,a zobaczysz że życie stało się lepsze
Zmiana przelozen to jest wbrew pozorom bardzo powazna ingerencja w fizyke prowadzenia motocykla i latwo mozna pokaszanic cala sprawe. Mialem taki plan, ale sobie darowalem.
Wniosek taki, że końcówkę zakładamy dla ucha, a jak nie chcemy przy okazji stracić na powerze to najlepiej wybrać którąś z renomowanych firm, które potwierdziły wyniki w więcej niż jednym teście. Na pewno Akrapovic lub LeoVince dadzą radę.

Dobry power i sound da pełen wylot ale to jest koszt wielu tyś i taka inwestycja w z750 chyba nie ma sensu Za cenę kompletnego tuningu pozostałych elementów, co byłoby pewnie naturalną konsekwencją, lepiej będzie zmienić cały sprzęt..

Zmiana przelozen to jest wbrew pozorom bardzo powazna ingerencja w fizyke prowadzenia motocykla i latwo mozna pokaszanic cala sprawe. Mialem taki plan, ale sobie darowalem.

Jeśli możesz,to rozwiń swój wywód na ten temat,bo jesteś pierwszą osobą,która widzi coś w tym złego?!

Wniosek taki, że końcówkę zakładamy dla ucha, a jak nie chcemy przy okazji stracić na powerze to najlepiej wybrać którąś z renomowanych firm, które potwierdziły wyniki w więcej niż jednym teście. Na pewno Akrapovic lub LeoVince dadzą radę.
Dobry power i sound da pełen wylot ale to jest koszt wielu tyś i taka inwestycja w z750 chyba nie ma sensu Za cenę kompletnego tuningu pozostałych elementów, co byłoby pewnie naturalną konsekwencją, lepiej będzie zmienić cały sprzęt..

ale przeciez nie trzeba wymieniac od razu wszystkiego. Ja robie to na raty - wymienilem koncowke w tym sezonie, a w nastepnym wymieniam kolektory. Bedzie warto dla 8 koni

Wniosek taki, że końcówkę zakładamy dla ucha, a jak nie chcemy przy okazji stracić na powerze to najlepiej wybrać którąś z renomowanych firm, które potwierdziły wyniki w więcej niż jednym teście. Na pewno Akrapovic lub LeoVince dadzą radę.
Dobry power i sound da pełen wylot ale to jest koszt wielu tyś i taka inwestycja w z750 chyba nie ma sensu Za cenę kompletnego tuningu pozostałych elementów, co byłoby pewnie naturalną konsekwencją, lepiej będzie zmienić cały sprzęt..

ale przeciez nie trzeba wymieniac od razu wszystkiego. Ja robie to na raty - wymienilem koncowke w tym sezonie, a w nastepnym wymieniam kolektory. Bedzie warto dla 8 koni

Masz ten co tu testowali:?
http://www.youtube.com/watch?v=b9C27UhHHn8

Ile kosztuje kolektor i sama puszka?
ten. Tylko widze ze oni testuja z db-killerem .
Puszka 1400 poza allegro, a kolektory cos kolo 2 tys.
Tutaj mam namiar na goscia http://allegro.pl/arrow-z750-z-750-07-09-nowy-wydech-i1609577789.html sprawdzony typ

ten. Tylko widze ze oni testuja z db-killerem .
Puszka 1400 poza allegro, a kolektory cos kolo 2 tys.
Tutaj mam namiar na goscia http://allegro.pl/arrow-z750-z-750-07-09-nowy-wydech-i1609577789.html sprawdzony typ


Fajnie gada?
zajebiscie
Roznica miedzy wydechem seryjnym a aftermarketowa koncowka jest na dupohamowni wyczuwalna, wiec to musi cos dawac. Z tym, ze ja bym sie nie doszukiwal niewiadomo jakich roznic miedzy markowymi produktami, bo bez kolektorow, przeprogramowania map to wszystkie dadza porownywalne efekty. Efektem niezamierzonym mojego LeoVince GP-Pro jest zdychanie motocykla na niskich obrotach bo gwaltownym zejsciu z wysokich. Mam wrazenie, ze go troche zalewa paliwem, czego na serii nie bylo.

Co do dlubania przy zebatkach: jest cos takiego jak "efekt ciagniecia lancuchem". Ma on kolosalne znaczenie dla ustawiania sie zawieszen motocykla w trakcie pracy. Dlubiac przy przelozeniach zmieniamy sily wywolujace ww. efekt, zatem mozemy latwo cos poprawic albo kompletnie zepsuc w temacie pracy zawieszenia. A ta z kolei ma podstawowe znaczenie dla przyczepnosc i stabilnosci motocykla w zakretach i na wyjsciach ze zlozenia. W zasadzie zmieniajac ustawienia przelozen przydaloby sie pozmieniac nastawy zawieszen, a do tego trzeba miec 1) doswiadczenie, 2) zawiasy z regulacja. W zecie regulacja zawieszenia jest symboliczna i moim zdaniem wieksze jest pole do popsucia niz do poprawienia. Na googlach jest troche na temat ww. efektu do poczytania.

ten. Tylko widze ze oni testuja z db-killerem .
Puszka 1400 poza allegro, a kolektory cos kolo 2 tys.
Tutaj mam namiar na goscia http://allegro.pl/arrow-z750-z-750-07-09-nowy-wydech-i1609577789.html sprawdzony typ


Arrow na stronie oficjalnej proponuje tylko końcówkę, nic nie ma na temat kolektorów do Z750.

Skąd to bierzesz?

Jak wygląda temat przy przeglądzie technicznym? Brak katalizatora i te sprawy

Tak przy okazji ma ktoś to ixil hyperlow? Wygląda i na filmikach brzmi zawodowo dnia Wto 12:45, 17 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
O ile się nie mylę to mihoo ma tego ixila , też mam ixilla ale UNX http://www.ixil.com/HTML/indexIN.html

Co do dlubania przy zebatkach: jest cos takiego jak "efekt ciagniecia lancuchem". Ma on kolosalne znaczenie dla ustawiania sie zawieszen motocykla w trakcie pracy. Dlubiac przy przelozeniach zmieniamy sily wywolujace ww. efekt, zatem mozemy latwo cos poprawic albo kompletnie zepsuc w temacie pracy zawieszenia. A ta z kolei ma podstawowe znaczenie dla przyczepnosc i stabilnosci motocykla w zakretach i na wyjsciach ze zlozenia. W zasadzie zmieniajac ustawienia przelozen przydaloby sie pozmieniac nastawy zawieszen, a do tego trzeba miec 1) doswiadczenie, 2) zawiasy z regulacja. W zecie regulacja zawieszenia jest symboliczna i moim zdaniem wieksze jest pole do popsucia niz do poprawienia. Na googlach jest troche na temat ww. efektu do poczytania.
O ile się nie mylę to mihoo ma tego ixila

Tak mam i wyje strasznie,a jak przyjemnie strzela przy zejściu z obrotów

ten. Tylko widze ze oni testuja z db-killerem .
Puszka 1400 poza allegro, a kolektory cos kolo 2 tys.
Tutaj mam namiar na goscia http://allegro.pl/arrow-z750-z-750-07-09-nowy-wydech-i1609577789.html sprawdzony typ


Arrow na stronie oficjalnej proponuje tylko końcówkę, nic nie ma na temat kolektorów do Z750.

Skąd to bierzesz?

Jak wygląda temat przy przeglądzie technicznym? Brak katalizatora i te sprawy

Tak przy okazji ma ktoś to ixil hyperlow? Wygląda i na filmikach brzmi zawodowo

jest kolektor na oficjalnej stronie !
Pasuje jak sie nie myle do wszystkich koncowek z serii do melego zeta po 07r. i ma symbol 71369MI.

a kto patrzy na katalizator przy przegladzie ? zalozysz dbkilera i bedzie git.
ja sie zastanawiam nad ixilem ta krotka 2rurka i zastanawiam sie jak mocno to buczy w realu i czy bardzo meczy
Proszę bardzo:

http://www.youtube.com/watch?v=qXAmQwXtatc&feature=player_embedded#
Te filmiki to średnio dają.
Dużo zależy od sprzętu nagrywającego.
W większości przypadków i tak ucinany jest cały klimat danego wydechu.
Jeden kręci na powietrzu drugi przy ścianie w garażu itd.

Najlepiej by było sie wybrać na jakiś zetozlot i posłuchać

Albo osłuchać ta sama puszke na innym sprzęcie. Byle ten sam układ garów.
Nie porównywać Vki do rzędówki.

Te filmiki to średnio dają.
Najlepiej by było się wybrać na jakiś zetozlot i posłuchać


Poniekąd masz rację,zatem kto był na Z-zlocie to już wie jak ryczy ixill hyperlow
ogolnie zajebiscie ryczy, ale moglby bardziej strzelac basowo jak sie schodzi z obrotow
jedno jest PEWNE.

NIE kupujcie DOMINATORA!!!

Mam go, ryczy zajebiście, ale......
Non stop wypada guma spod obejmy, naklejka firmowa zeszła od temperatury, wokół wylotu zbiera się sadza, co latanie zmienia kolor. Stanowczo NIE!!! Kontaktu ze sprzedawcą nie ma, albo jest, ale to męka.

jedno jest PEWNE.

NIE kupujcie DOMINATORA!!!

Mam go, ryczy zajebiście, ale......
Non stop wypada guma spod obejmy, naklejka firmowa zeszła od temperatury, wokół wylotu zbiera się sadza, co latanie zmienia kolor. Stanowczo NIE!!! Kontaktu ze sprzedawcą nie ma, albo jest, ale to męka.


I co w takiej sytuacji mam napisać: a nie mówiłem?!
niestety cena=jakość
Mi w sklepie we wro zachwalali MIVVa i Taconi.
Ceny wstępne ~1k więc dobre w porwaniu do Akrapa czy Leo.

Ktoś ma coś z tego?
A coś z ixill'a:

1. http://www.sklep.moto-akces.pl/ixil-akcesoryjny-wydech-tlumik-do-motocykla-kawasaki-750-0709-zr750l-p-4309.html

2. http://www.sklep.moto-akces.pl/ixil-akcesoryjny-wydech-tlumik-do-motocykla-kawasaki-750-0709-zr750l-p-4307.html

3. http://www.sklep.moto-akces.pl/ixil-akcesoryjny-wydech-tlumik-do-motocykla-kawasaki-750-0709-zr750l-p-4312.html

Pozdro dnia Czw 12:47, 19 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
ja mam leo
taki http://www.technika-motocyklowa.pl/tlumiki-leovince-sbk-gp-style-p-14274.html
i jest wypierdolizm, ma db kilera, jak schodzi z gory to fajnie strzela i zajebiscie bulgocze

jak w koncu zakupie kamerke to go skrece
Zajebiście
Jakieś odczuwalne różnice w powerze
Kupowałeś w tym sklepie z linka?
ja tez mam ale powera nie widze wiekszego, ale co prawda to prawda dobrze daje, ja jezdze bez db killera, lepiej strzela
mi dzisiaj tak walil jak z armaty pieknie, trzeba przyznac ze Zetorek jest stworzony do tego typu zabaw
Przeglądając inne wątki widzę że cześć z Was wywalała kata. Najlepiej zdemontować kolektory. Ale jak to wydłubać. Pytam bo słyszałem że mogą być z tym problemy. Dużo małych blaszek i te sprawy .
Bierzesz grube wiertło i wiercisz. Potem śrubokręt w rękę i dłubiesz aż wszystko wydłubiesz dnia Pią 11:52, 27 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Trochę hardcore..

Łatwo idzie?
Ktoś pisał że 20min roboty..

Zajebiście
Jakieś odczuwalne różnice w powerze
Kupowałeś w tym sklepie z linka?


kupilem moto z tlumikiem. rozmica taka za jak zaloze DB to mam do lansu -5.

tak naprawde odkad wsiadlem na Z to wykrecilem kilera i nawet nie probowalem go zakladac z powrotem. Co do różnicy to myślę ze poza placebo nic nie odczujesz (trzeba by kompletny wydech). W podpisie jest link i tam jest wykres, trzyma serie
Warto wypieprzać kata. Czy w zetce pełni on jakąś funkcję tłumiącą tak jak np. w zx10 czy nie?
Polecono mi żeby ściągnąć seryjna końcówkę i jak będzie chodził głośniej to też fajnie zagada na akcesoryjnej puszce. Jak różnica nie będzie duża to trzeba dłubać blaszki
Katalizator w 99% tlumi moc, przynajmniej tak to wyglada gdy czyta sie posty i oglada wykresy z hamowni. W kazdym praktycznie przypadku dochodza 3KM po wywaleniu katalizatora.
Oooo jest moja puszka EXO7 Carbon widzę że dobrze wypadła jak ktoś chce filmik z dzwiękiem to podaje linka http://www.youtube.com/watch?v=xnY2-_piyLM Pozdro dnia Czw 9:44, 02 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz

Katalizator w 99% tlumi moc, przynajmniej tak to wyglada gdy czyta sie posty i oglada wykresy z hamowni. W kazdym praktycznie przypadku dochodza 3KM po wywaleniu katalizatora.

a czymże są te 3 konie jak się ma te 110. Chyba się różnicy nie odczuje? A środowisko cierpi! o.

a czymże są te 3 konie jak się ma te 110. Chyba się różnicy nie odczuje? A środowisko cierpi! o.

Jak Ci nie pasuje to nie wywalaj kata oraz odkręcaj tylko do 3000 obrotów,żeby ekologicznie było i nie filozuj,trzymaj się tematu!

Katalizator w 99% tlumi moc, przynajmniej tak to wyglada gdy czyta sie posty i oglada wykresy z hamowni. W kazdym praktycznie przypadku dochodza 3KM po wywaleniu katalizatora.

a czymże są te 3 konie jak się ma te 110. Chyba się różnicy nie odczuje? A środowisko cierpi! o.

te 3 konie to pozornie niewiele, ale moze sie zmienic charakterystyka przebiegu momentu czy mocy, a to juz moze cos dac wiecej dlatego przy wymianie wydechu polecam wywalic kata i zobaczyc jak to podziała na sprzet.
http://www.twinshack.co.uk/prods/162.html

Miał ktoś do czynienia z takim wydechem ? ciekawy jestem Waszych opinii,

http://www.youtube.com/watch?v=W3mS0zOerr8&feature=related

Całkiem ładnie sobie gada. Rozglądam się za wydechami jakimiś może coś zmienię jeszcze w tym sezonie bo raz że gdy ostatnio lataliśmy po Ojcowie, jak Rychu czy Wąski odpalili swoje motongi to mojego nie było słychać w ogóle (stockowy wydech) a tak być nie może !
Tomo jest świetna alternatywa na to a nazywa się EDZIO!!!!!

No no też dopuszczam taką możliwość, tyle że chciałbym carbonowy wydech bo ostatnio naszła mnie koncepcja na pomalowanie wszystkich elementów nie będących bakiem ogonem i lampą na kolor czarny
Czy mieliście problemy z przeglądem technicznym po wymianie wydechu z seryjnego na głośny itd? Po jakim czasie myślicie warto pojechać do serwisu na regulację motocykla pod konkretny wydech? Mój strzela często
gdzie zaczyna się uciążliwy hałas a kończy rasowe brzmienie tego nie sposób zdefiniować a że nie jestem fanem przelotowych rur spytam Was, które z tłumików które posiadacie/słyszeliście gadają oczywiście fajniej niż seryjny ale bez zbytniej przesady :]

szukam czegoś czarnego, pod kolor moto
Arrow z pierwszej strony wygląda bardzo fajnie, ale czy ktoś coś wie na temat firmy GEGBIKE ? bo też wygląda zacnie
> http://www.gegbike.com/modelli/kawasaki/z%20750%2011/z%20750%2011%20std.html

btw, jak jest z dostępnością wydechów z regulacją siły brzmienia ?
oprócz opcji on/off db oczywiście
Podbili mi przegląd choć czepiali się do wydechu i przedniego światła

Czy mieliście problemy z przeglądem technicznym po wymianie wydechu z seryjnego na głośny itd? Po jakim czasie myślicie warto pojechać do serwisu na regulację motocykla pod konkretny wydech? Mój strzela często

W 3mieście nie ma problemów z przeglądami motocyklów,zresztą w stolycy również.

Jeśli "głośnym" nazywasz przelotowy akcesoryjny,to nie trzeba nic regulować
w Zetorze

Pozdro
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl