, [HOW TO] MODYFIKACJA Seryjnego wydechu na bassowy ;) ďťż

[HOW TO] MODYFIKACJA Seryjnego wydechu na bassowy ;)

Niszczarka do głowy
dzis stwierdzilem, ze moj zet chodzi jak komarek ( jesli chodzi o dzwiek) seryjne lify sa fajne,ladne ale malo.zadziorne i napewno nie slyszalne tak jak byc powinny...stwierdzilem,ze zainwestuje w jakis akcesoryjny,ale najpierw...

No wlasnie, wypad do Szwagra zlota raczke i odrazu pomysl w glowie,jak juz mam kupic wydechy to te najwyzej zepsuje, albi zyskam kase i usmiech na twarzy robiac cos fajnego dla kawy.

Zaczalem zabawe od odciecia 15cm koncowki tlumika ( dwururki- mam rok 2004) boshem- tlumik lewy jak i prawy.
Po odcieciu od koncowki ktora zostala mi w reku odpilowalem.oryginalne spawy i zostawilem sobie oryginalne zakonczenie czyli ten kapselek...
Nastepnie w tlumikach po odcieciu widac trzy cienkie rurki jedna z nich jest luzna i po przechyleniu tlumika wypadnie - taka okolo 10 cm z jednego tlumika i z drugiego.
Nastepnie szlifujemy pilnikiem do metalu brzegi tlumika ktore nam sie zaostrzyly po odcieciu i nabijamy te koncowki (kapselki) gumowym mlotkiem na tlumik.
Szukamy kogos zr spawarka Tig i nam to zespawa, delikatne 2 spawy na odleglosc 1cm zrobione jak na oryignale zeby nie bylo widac roznicy.

W ten sposob zaoszczedzilem akse bo te wydechy ktore teraz zrobilem z oryginalnych maja piekne brzmienie - znajomi.mowia ze slychac go jak vke, dla mnie jest teraz wyrazniejszy glosniejszy , ale bez przesady i miekko bassowy.
Jezeli ktos bedzie mial pytania to pisac.
Dorzucam linki do filmikow jak chodzi po przerobce.

https://www.youtube.com/watch?v=1TR7drrOrho

https://www.youtube.com/watch?v=5bR9WQ6VeK0

Pozdrawiam


świetna robota!!! bardzo mi się podoba. Wybebeszałeś coś ze środka czy tylko skracałeś? Katalizatory?
Podobnie miałem w 750

http://youtu.be/lONy9n49JQ8
Jednak litr brzmi o wiele lepiej niz maly


Jak się skończy gwarancja to też pokombinuję z wydechami. Teraz brzmi jak szlifierka. Szlag mnie trafia....
Zastanawia mnie jedno. Czy gdyby połączyć skrócenie tłumika z wybebeszeniem katalizatorów to nie byłaby przesada jeżeli chodzi o decybele. A możę same katalizatory? hmm
tylko pytanie z co z komputerem. Pewnie wyskoczy błąd.

tylko pytanie z co z komputerem. Pewnie wyskoczy błąd.

Mowa tu o Z1000 z pierwszej wersji,więc jaki ma błąd wywalić twoim zdaniem?!
witam i przepraszam za nieobecnosc ale juz sie poprawiam.
a wiec wydechy skroce i wyciagniete po jednej zwrotnej rurce , ktore sa w srodku, jak je przytniesz na taka dlugosc jak napisalem to odrazu ta rurka wewnatrz bedzie luzna i sama wyelci wiec nie musisz sie zastanwaiac , ktora to :p dzwiek o niebo lepszy, zadnej utraty ani przyrsotu mocy nie ujawnilem, zadna kontrolka Fi sie nie pali, wsyzstko normalnie pracuje tyle ze jest glosniejszy i milszy dla ucha czyli sam fun, jezeli chodzi o wyceicie katalizatorow, nie bawilem sie w to i w sumie bardzo dobrze, bo teraz po zmierzeniu dzwieku mam jakies 104decybele wiec juz ciut za duzo bez kat byloby pewnie slono ponad 110 db
Cześć,

wykonałem podobną modyfikację, efekty poniżej

https://www.youtube.com/watch?v=nO1dOPAS6HA&feature=youtu.be
Mihoo znasz może kogoś u nas kto ma patent na spawanie? w zimie bym się chyba zdecydował na taki myk. Choć nie mogę się zdecydować czy katalizatory czy skracanie.
Po odcięciu samych kapsli można wyciągnąć tą trzecią rurkę? Mi pasuje oryginalna długość wydechów, więc jestem ciekawy
Jak zdejmiesz kapsle zobaczysz wkład tłumika, będzie zamocowany na 3 zgrzewach, po ich rozwierceniu można wyciągnąć cały wkład, rurka jest mocowana w 2 miejscach, bez rozcięcia wkładu raczej jej nie wyciągniesz, możesz też założyć kapsle bez wkładu zostaną same katalizatory. dnia Sob 15:21, 06 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Moc straciles, i to kilkanascie koni, tylko tej roznicy nie odczujesz. U mnie na pelnym przelocie ponad 20 koni wcielo, tylko, ze seria 180 ma.
E tam tak samo przyspiesza tak samo odcina kazdy bieg...tak samo ciagnie na kolo
No tak, miedzy 600 , a 1000 do 150 km/h tez duzej roznicy nie ma jak sie scigamy, a mam ponad 50 km wiecej ( porownuje do r6 kolegi ) takze te kilkanascie duzo nie zmieni, jednak badzmy skrupulatni !

Odnosnie kata, polecam je wyciac. Marchewy podczas schodzenia z obrotow zajebiste, jeszcze nizszy bardzoej basowy dzwiek i na wolnych jak to schodzisz te przeblyski w luaterku - cos pieknego. Jednak litr to litr ;-D I tak juz sporo ponad norme jestes wiec ja problemu nie widze. I inwestyvja sie zwroci, bo za dwa katy 250 pln dostalem
No i zrobione. Tak jak pisaliście samej roboty z 2 godzinki łącznie z polerowaniem a później tylko czekanie na kogoś kto ma spawarkę. [img][/img]

[img][/img]



Najważniejsza sprawa - dźwięk. Jak jest? Jest dobrze:) nawet zajebiście dobrze!!! Za głośno? Oczywiście że za głośno:) ale idzie przywyknąć hehe. Szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż takiego efektu dB.
Pierwsza myśl - kur...co ja zrobiłem:) ale po 20min jazdy się z tym oswoiłem.
Jest diabelnie głośno więc pytanie do was - w razie niemca (zabrania dowodu ) co można zrobić przed udaniem się na przegląd? Jedyne co mi do łba wpadło to to co robili kiedyś chłopaki z KJS gdy przypałętała sie policja - wkładali w tłumiki druciaki. Jakoś tam je upchnę nie ma problemu ale czy mi się to w diabły nie stopi w środku to już inna sprawa. Macie jakiś pomysł?

Jedno info niejako na marginesie bo nie związane z tematem. HD v-rod. Spotkałem go wracając z Motoserca. Piękna maszyna oczywiście full dodatków łącznie z wieśniackimi diodami. Stoimy na światłach koleś ewidentnie chce do kolejnych świateł się sprawdzić. Nie no z chopperem się ścigać...żarty jakieś, no ale dobra jak chce... Fajnego lacza ma z tyłu sobie myślę. Szerokość jak dla tira. No i start - jebany mnie łyknał. No nie sobie myślę nie byłem przygotowany na poważną walkę zlekceważyłem go. Kolejne światła mu pokaże. No i start - przy ok 60 wyrwało mnie na koło więc już chyba szybciej nie byłem w stanie. Dwójka i znowu to samo a ten skurczybyk myk myk myk już 100m ode mnie. POTĘGA SZEROKIEGO LACZA. Dostałem nauczkę. dnia Nie 17:00, 28 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
V-Rod jest jednym z moich marzeń więc dobrze, że wygrał bo tak na marzeniu pojawiłaby się rysa:) Miałem okazję pojeździć kiedyś Valkyrie. 1.5 sześć garów w boxerze robi okrutną robotę. I to co wspominasz - szeroki lać i masa nie pozwalają się mu oderwać i obawiam się, że do 120-140 wiele sportów miałoby z nim poważny problem, a tu niby taki spaślak:)

Wydechy oprócz tego, że tanio i ładnie brzmią to skrócone dużo lepiej wyglądają niż fabryka:)
Semi,gratuluję realizacji pomysłu!

Co do rywalizacji z czopkiem to nasuwa mi się jeden szlagier:
motocykl gwizda tylko kierowca pi..a.
ha ha ha wiedziałem że mistrz mihoo tak odpowie. Czekałem tylko kiedy. Nudzi mnie już to. Za każdym razem to samo.

Konkrety proszę i jakieś pomysły na awaryjny dB killer a nie przechwałki. Bo że pi...a ze mnie a nie kierowca to wiem (i nie tylko ja bo zdążyłeś już o tym wspomnieć na zlocie w krynicy - oczywiście pod moją nieobecność). Tyle że ja dopiero raczkuję więc dziwić się nie ma czemu chyba, że nie jeżdzę jak mistrz.
Wiem że nie miałeś złych intencji i że miał to być żart, więc się nie obrażam (za krynicę też się nie obraziłem jak widać) ale za pi...e musiałem odpowiedzieć.

Miłego dnia:)
Panowie a przerabiał ktoś wydech w Z1000 rocznik 2007-2009 ?

ha ha ha wiedziałem że mistrz mihoo tak odpowie. Czekałem tylko kiedy. Nudzi mnie już to. Za każdym razem to samo.

Konkrety proszę i jakieś pomysły na awaryjny dB killer a nie przechwałki. Bo że pi...a ze mnie a nie kierowca to wiem (i nie tylko ja bo zdążyłeś już o tym wspomnieć na zlocie w krynicy - oczywiście pod moją nieobecność). Tyle że ja dopiero raczkuję więc dziwić się nie ma czemu chyba, że nie jeżdzę jak mistrz.
Wiem że nie miałeś złych intencji i że miał to być żart, więc się nie obrażam (za krynicę też się nie obraziłem jak widać) ale za pi...e musiałem odpowiedzieć.

Miłego dnia:)


Małe dementi!

Akurat nie przypominam sobie,żebym Ciebie jakoś waginalnie nazywał,być może "Agent Tomek" coś przekręcił.
Niemniej jednak rozpatrywaliśmy Twój przypadek,zwłaszcza "zbyt dużego buta" - jeśli jeszcze pamiętasz?!
Ponadto niejednokrotnie byłeś przywoływany z racji pewnego bdb płynu kojąco-wzmacniająco-rozluźniającego - zresztą dar Twojego teścia,ale co ja tam wiem,skoro masz notatkę służbową z tamtego posiedzenia...

-----------------------------------

A w temacie pytanko:
czy rozebrawszy kominy,ukazały się katalizatory,czy też faktycznie ich nie było?
Semi, ile ciąłeś cm, bo fajnie to wygląda? Mam taki plan żeby do Edzia wysłać tylko muszę pomierzyć, za całość krzyknął mi 700, ale jak skrócę będzie mniej
Wstępnie myślałem żeby dolną zrobić ze 3 cm krószą.
Katy będę wywalał
Ja tam bym skracał na równo, o wiele lepiej wyglądają. Ewentualnie skrócenie dolnej fajki miało by rację bytu gdyby końcówki wydechu były ścięte pod kątem, coś ala MV Agusta Brutale 800.
wygląd rzecz gustu
raczej nie będą ich ciął jakoś maksymalnie, bo będzie ryczało = a nie o taki efekt mi chodzi
raczej preferuję mody dodające lekko charakteru, a nie ryczącego skurwola
coś w ten deseń:
http://i178.photobucket.com/albums/w274/chado34/bike023.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=qJJr3J2YCUQ

tak jak mówisz ktoś przerabiał, ale spodziewam się że może to być masę zabawy i cena niemała:
http://s369.photobucket.com/user/dad2dannyjr/media/32C146E6-C427-4FE4-8BC8-8C501C884A7F-5981-000007E56B3F2132_zpsca16a162.jpg.html

póki co mam orientację cenową, najpierw kwestie papierowe i serwisowe
czekam aż mnie dopuścicie do działu kupię, bo może uda się wciągnąć jakieś ładne używki bez kombinacji, bo na alledrogo posucha dnia Pon 23:30, 23 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl