, wydech LeoVince POMOCY ďťż

wydech LeoVince POMOCY

Niszczarka do głowy
witam wszystkich.

wymienilem tlumik w moim z750 na LeoVince evo II i mam problem z wyciagnieciem DB killera, odkrecilem srobke i probowalem wyciagnac ale ani drgnie
czy mozecie pomoc??
zastanawiam sie czy lepiej na zimnym czy rozgrzanym czy to nie ma zaczenia...


kiedyś na zlocie też wyciągałem DB kilera naszego kolegi
łatwo nie było, ale poszło , jedna rada
jak nie idzie "weź większy młotek"
a tak serio to podeślij fotke to sie zobaczy .
w serwisie jak mi montowali mojego akrapa to chyba z 15min sie meczyliśmy żeby wyciągnąc DB. Wydech jeszcze nie był zamontowany na motocyklu. I od tego czasu DB znalazł miejsce pod siedzeniem kierowcy i nigdy nie smierdział spalinami
użyj siły, moj też był na siłe wcisniety


u mnie na goracym ciężko wychodzi db killer, na zimnym łatwiej, trzeba go złapać szczypcami, albo dwoma szczypcami i mocno ciągnąć. Tam są takie 4 wypustki i o te wypustki to blokuje. Db killer jest na koncu szerszy i wlasnie musi się przecisnąć przez te 4 wypustki żeby wyszedł. Możliwe że mógł przyrdzewieć. Jeżeli nie idzie wyciągnąć to go wbić do środka i wypadnie z przodu z rury jak się rozłączy tłumik od kolektora. Tłumik należy zdjąć i ten tzw db killer wytrząchnąć z tłumika leo vince.
ja zrobiłem ze swoim leo tak,że tą śrubkę odkręciłem. Na łączeniu katalizatora z rura jest taka spręzynka, ją odczepiłem i śrube która trzymała tylny komin. potem lekko puknąłem do środka i DB sam wyleciał. Od przodu jak próbowałem to za cholerę nie chciał, a tu 5 min to zajęło i go nie było.
Też tak macie przy LEO że na jałowym obroty delikatnie się wahają?

Też tak macie przy LEO że na jałowym obroty delikatnie się wahają?
Mam Leo SBK i na jałowym minimalnie (wskazówka tak z pol milimetra góra-dół). Zawory wyregulowane, wtryski czyste

X. dnia Pon 21:06, 17 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz

Też tak macie przy LEO że na jałowym obroty delikatnie się wahają?

nie masz exup'u to tak będzie robiło.
ja swój DBkiller wyciągnąłem kombinerkami bez większego problemu mocnym szarpnięciem

Też tak macie przy LEO że na jałowym obroty delikatnie się wahają?

nie masz exup'u to tak będzie robiło.
z kad w kolegi moto miał by się wziąść exup?
zrób synchro tak jak powinno się zrobić po każdej regulacji zaworów i będzie spokój
U mnie to samo delikatnie czuć jak by falowały obroty, ale zatkam wydech i chodzi równo silnik. Wydech daje takie złudzenie

Ja również kombinerkami wyciągam DB killera bezproblemu
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl