,
Wydech IXIL HyperlowNiszczarka do gĹowy
Witam. Czy ktoś w Was posiada tłumik IXIL Dual Hyperlow w Zecie po 2007 roku i patentował wyciszenie go? Tłumik urywa głowę nawet na wolnych obrotach. Przy 4 tyś obr. 115 db, gdzie z tego do pamiętam to przy 5600 powinno być 96 db. Jest dla mnie zdecydowanie za głośny z racji tego że dużo jeżdżę po mieście. Byłem z nim u człowieka który zajmuje się tłumikami od motocykli i powiedział że nie da się go wyciszyć ponieważ to są dwie cienkie rurki. Może ktoś z Was przerabiał ten temat bo przyznam się że na moto wygląda zajebiście i żal mi go sprzedawać.
niestety nic nie poradzisz jedyna metoda to stworzenie czegoś w rodzaju db-killer przecięcie tego tłumika pod spodem jeszcze przed rozwidleniem na dwie rury wpakowanie tam tego db-killera i zespawanie spowrotem cała zabawa powinna dać około 10-15 db mniej a koszt to około 300zł na moje oko. można jeszcze zamiast tego db-kilera stworzyć małą puszke z przegrodami i tez ją wstawić ale to bedzie raczej bardziej pracochłonne A ja myślałem,że właśnie dla tego hałasu kupuje się takie kominy?! Radziłbym nie mieszać/zmieniać konstrukcji,po primo:jak to będzie wyglądać??? po secundo:jak to będzie brzmiało??? Już lepiej zmienić na inny,taki z demontowalnym oryginalnym dB-killerem. jak zrobi sie to z głową to nawet nie zobaczysz róznicy ale Mihoo ma rację lepiej założyć inny Juby właśnie o takich modyfikacjach myślałem ale nie mam przekonania bo to jeden wielki patent...Mihoo sam tłumik ma niesamowity wygląd i dźwięk mi się mega podoba jednak tu chodzi o potyczki z policjantami, po prostu nie chce mi się w sezonie 100 razy robić przeglądu i odbierać dowodu z wydziału komunikacji...tłumik daje taki dźwięk że przy każdej kontroli mam po dowodzie...ten tłumik to największy wariat jakiego widziałem ...na razie zamontowałem z powrotem seryjny jak nic na dniach nie wymyślę niestety będę musiał go sprzedać... Ja bym jezdzil, przeciez jeszcze cie nie zatrzymali i nie zabrali dowodu. Mozesz poprobowac;) jeżeli chodzi o przepisy, to w tym sezonie zrobiłem już prawie 1,5k km i byłem 3 razy zatrzymywany za głośność. W moim przypadku wystarczyło za każdym razem wskazanie na homologację wybitą na pasku tłumika(nie mieli sonometru) i był spokój. Hyperlow tego nie ma. jeżeli chodzi o przepisy, to w tym sezonie zrobiłem już prawie 1,5k km i byłem 3 razy zatrzymywany za głośność. W moim przypadku wystarczyło za każdym razem wskazanie na homologację wybitą na pasku tłumika(nie mieli sonometru) i był spokój. Hyperlow tego nie ma. nawet jak byś miał homologację , a i tak przekroczysz dopuszczalna głośność , i tak Ci zatrzymią dowód takie prawo. Panowie osobiście przelatałem na takim dwa pełne sezony,teraz leci trzeci,przeglądy co roku przechodzi i nie montuję na chwilę oryginalnego tłumika by zawitać po pieczątkę,więc bardzo Was proszę..............,jeszcze mnie nie zatrzymali za głośność,a nie tylko jeżdżę wokół osiedla. Pamiętajmy,iż jeśli niebiescy się uprą podczas kontroli to i tak będzie po dowodzie. ..,jeszcze mnie nie zatrzymali za głośność,a nie tylko jeżdżę wokół osiedla. Pamiętajmy,iż jeśli niebiescy się uprą podczas kontroli to i tak będzie po dowodzie. Zgadzam sie w 100% kazdy ma cos w moto nie tak, za co moga dowód zabrac przeglądam ostatnio tłumiki, między innymi tego ixila, i gdzieś widziałem go z wyjmowanym db-killerem, więc może można go dokupić gdzieś pzdr Dawaj foty,bo z opisu producenta nie wynika zeby można bylo dB-killera zamontować?! z tego co patrzyłem to do to zeta nie widziałem db killera ale do innych moto już można spotkać, a jako z wygląda jest identyczny, to do małego wydechu jakiś wielkich różnic pomiędzy poszczególnymi moto nie mogli zrobić, na youtube jest filimik z hyperlowem z db killerem i bez, ale czy do tego z małego zeta konkretnie czy jest db killer to nie wiem JA jeżdżę 4 sezon z Leo Vincem z reguły bez dB po mieście i jeszcze odpukać żadnej wtopy nie miałem, a bez dB Leo nadaje 117 , jak Ci tak hałas przeszkadza to korki w uszy i po kłopocie i pamiętaj jak Cię słyszą tak jesteś bezpieczny . |
Podstrony
|