, tylny wahacz ďťż

tylny wahacz

Niszczarka do głowy
Witam Od dawna nie pasuje mi coś w tylnym wahaczu, może kole. Jak się spojrzy od tyłu wygląda jak by było osadzone około 1 może 2 cm za bardzo w lewo. Mianowicie jak pisałem kiedyś na innym wątku motor po puszczeniu kierownicy leci lekko w prawo, po prostu kładzie się. przód sprawdzony jednak z tyłem jest coś nie tak. Zacząłem już dorabiać klucz żeby wykręcić wahacz jednak skusiłem się najpierw zapytać kogoś o pomoc. Wahacz obejrzałem do o koła i wygląda OK, koło ustawione na patenty z deskami Zapodaje foty Z750 z 2004r Jak by ktoś mógł spojrzeć i na swoje moto i porównać.

Odległości rantu koła od wahacza pokrywają się z tymi http://www.z1000.fora.pl/ogolne-z750-z750-s-z750r-z800,15/czy-tylny-wahacz-jest-symetryczny-w-z750s,7061.html
z postu od Dominika prawa strona 7,4 lewa 6,5



czy ta przestrzeń jest prawidłowa tak to powinno wyglądać ??


Jeśli ktoś by porównywał to spójrzcie czy u was te odległości wystających śrub są podobne. Pozdro


chopie , sprawdż ty najpierw tylny zadupek , a dokładnie jego stelaż i mocowanie, moim zdaniem moto miało glebe i pokrzywiło . nie ma tragedii pospawać wszystko można a przede wszystkim jest do naprostowania ,
ze zdjęć i tak c*ja widać , tyle w temacie.
Miało na pewno i to nie jedną. A żeby prosto jechał muszę wychylić prawię całą dupe. A co powiesz o 3 zdjęciu czy tam występuje taka przestrzeń po prawej stronie łączenie tego dystansu do wahacza.
no skoro tak mówisz to jedź na pomiar,
oczywiście o równo naciągu łańcucha nie gadamy bo to jasna sprawa ,
gdzieś na YT widziałem film jak sprawdzić pomiar naciągu,z pomiaru napewno cos wyjdzie , albo zaimprowizuj ,
daj znać jak wyszło ,
p.s. te zdjęcia ? ja nie dam rady , sorry


przyjrzałem się swojemu wahaczowi i też mam tam szparę. zdjęcia nie zrobiłem bo moje żelazko w złym świetle nie robi zdjęć.
mam też pytanie odnośnie wahacza.

do czego służy ten wąż od pralki?
kys85 mógł byś zrobić zdjęcie z drugiej strony podpatrzył bym sobie ile śruba wystaje i miał bym pewność odnośnie swojego wahacza Pozdro
jak podejdę do motocykla to mogę zrobić ale nie obiecuje że na nich cokolwiek zobaczysz. ale to najwcześniej jutro może w poniedziałek.
ponawiam pytanie czy ktoś wie po co ten wąż jest w te mocowanie wahacza wsadzony?


ponawiam pytanie czy ktoś wie po co ten wąż jest w te mocowanie wahacza wsadzony?

przelew z baku/airboxa , ale sprawdzić samu to już bardzo ciężko
Xmaly zdjęcia o które prosiłeś:
http://i.imgur.com/x5I0lzH.jpg
http://i.imgur.com/rvk81JT.jpg
sorry że tyle to trwało.
u mnie ten wąż okazał się po prostu kawałkiem węża.
nie mam pojęcia po co ktoś tam to wsadził. może by syf się nie zbierał? w oryginale było tam coś włożone?
Dzięki wielkie jak będę miał czas rozbieram swój wahacz coś mi tam nie gra.
Panowie odświeżam, mój problem zaczął narastać po wizycie na torze, jako że byłem 1 raz, zdarzało mi się odpuszczać na początku w zakrętach. Zauważyłem że opona dość mocno dostała od łańcucha odległość jest mniejsza jak cm od opony, naciąg w normie. Zdjąłem wahacz i zacząłem kombinować jak mogłem doszedłem że wahacz jest krzywy jak widać na zdjęciu po obróbce wszystkie linie się pokrywają oprócz jednej, od zębatki. Pytanie nowy wahacz czy prostować ??


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl