,
Skrzywiony tylny stelaż...Niszczarka do gĹowy
witam, w zecie po lifcie skrzywił się tylny stelaz. Z wyprostowaniem nie będzie większego problemu, ale..... kwestia tego że nie wiem w która stronę go prostować... czy lewa rura ma iśc do góry czy prawa rura ma iść na dół???
Nie wiem jak przebiegalo uderzenie, ale lewy plastik zadupka jest połamany, a prawy wogóle nie tknięty,,, z kolei z prawej strony uderzenie poszlo w wydech, które w następstwie połamało prawy set pasażera. Wydech, a wlasciwie jego rura dolotowa jest mocno powyginana, wiec nie ma mowy o przylozeniu i zobaczeniu jak to jest spasowane...Założenie plastików tez nie wiele daje... http://fotoo.pl//out.php?i=989251_z750.jpg poprawiłam foto // mihoo z opisu i foto to niewiele widać , generalnie można rzeźbić ale byc może lepszym wyborem bedzie kupno ramy bez prawa rejestracji lub po strzale ale z prostym tyłem i tu sprawa jest wyjaśniona , ewentualnie bawić się w pomiary ,punkty odniesienia i takie tam. dodam że rame łatwo sie spawie dlatego można modzić no wlasnie probowalem bawic sie w punkty odniesienia, ale skoro nie wiem ktora strona jest ok a ktora sie poddala to pkt odniesienia niewiele dają. za rame bez kwita trzeba dać z 500zl, a za te same pieniadze wyprostują mi to w firmie gdzie zajmują się naprawami ram motocyklowych,,no ale to aż 500zl. Najlepiej bylo by znalezc jakies rysunki/programy jakimi posiłkują się osoby dokonujące pomiaru ramy specjalnymi do tego urządzeniami. Olej to i zwyczajnie wyprostuj tak żeby była prosta, chcesz oszczędzać to nie przejmuj się tym która strona jest OK, a tym żeby wyglądało z zewnątrz normalnie |
Podstrony
|