,
Prawie Z750 RNiszczarka do gĹowy
Witam !!!
Obiecałem zdać relację z modyfikacji zawieszenia przód Z750 r.2005 Więc po kolei : Stojak! - własna produkcja - wykorzystałem rurkę spinającą ramę Graty - lagi , półki,zaciski przód i tył,ośka,tarcze, amorek tył - Z1000 r.2004 Materiały - łożyska --6905 NSK 4szt. Ośka w kole z 750 ma średnicę 20mm a w z1000 25mm wię były dwie możliwości 1.zastąpić orginalne łożyska innymi o średnicy zewnętrznej 42mm i wew.25mm 2.przetoczyć otwór w feldze na większy 47mm.pod łożyska 47x25x12 Wybrałem opcję 1. lecz owe łożyska mają nieznacznie mniejszą wytrzymałość statyczną i dynamiczną dlatego zastosowałem po dwa łożyska na stronę. W wyniku zastosowania tego rozwiązania nie zostało miejsca na uszczelniacze , lecz w specyfikacji producenta łożysk mogą one pracować w warunkach "kontakt z wodą" Konstrukcja łożysk pozwala też na parowanie łożysk bez przekładki między nimi . Tulejka dystansowa między łożyskami jest takiej samej długości jak w orginale lecz o powiększonej średnicy - adekwatnie do w/w łożysk . Tulejki dystansowe między lagami a felgą mogą pozostać z Z1000 lecz należy je skrócić o 6mm na dł.13mm Ja wytoczyłem nowe z kwasówki Tarcze hamulcowe ---- tu był mały problem orginały nie wyglądały dobrze w zacisku / przesunięcie w jedną stronę / oraz zbyt mała grubość , więc zabudowałem od Z 1000 / rewela!!!/ Wymiary półek górnej i dolnej pozwalają na bezinwazyjną przekładkę zawieszenia , wymiary łożysk główki ramy identyczne w obu modelach !!!. No i oczywiście lakierek , proszek na górną pólkę , sety tył , stelaż . Bym zapomniał stelaż czachy w jego dolnym mocowaniu należy troszkę wyprofilować pod śruby w pólce / bez majzla i młota h.j nie robota / + podkładki o średnicy 20 mm grubości 3mm i otworze fi 6.5 mm między gumki a pólkę Amorek tył w całości z kopytem od starszego brata . Wyżej o ok.20mm. Podziękowania dla Mariusza !!! Cdn ...... http://img837.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=p1100745.jpg http://img837.imageshack.us/img837/130/p1100745.jpg http://img713.imageshack.us/img713/7821/p1100748.jpg http://img97.imageshack.us/img97/6681/p1100749.jpg http://img412.imageshack.us/img412/4701/p1100760.jpg http://img151.imageshack.us/img151/4792/p1100762.jpg http://img827.imageshack.us/img827/7407/p1100763.jpg http://img21.imageshack.us/img21/4153/p1100765.jpg http://img214.imageshack.us/img214/9549/p1100766u.jpg http://img713.imageshack.us/img713/738/p1100768b.jpg http://img200.imageshack.us/img200/4420/p1100769.jpg http://img545.imageshack.us/img545/105/p1100770.jpg http://img59.imageshack.us/img59/9066/p1100772k.jpg http://img600.imageshack.us/img600/1492/p1100774.jpg http://img338.imageshack.us/img338/931/p1100777.jpg http://img6.imageshack.us/img6/9180/p1100787.jpg http://img220.imageshack.us/img220/4039/p1110015g.jpg http://img214.imageshack.us/img214/1576/p1110029u.jpg http://img546.imageshack.us/img546/9194/p1110030.jpg http://img338.imageshack.us/img338/3707/p1110044i.jpg http://img263.imageshack.us/img263/6589/p1110051v.jpg http://img717.imageshack.us/img717/6128/p1110054.jpg http://img838.imageshack.us/img838/5002/p1110058p.jpg http://img121.imageshack.us/img121/7415/p1110059z.jpg http://img684.imageshack.us/img684/8281/p1110061u.jpg http://img209.imageshack.us/img209/235/p1110065u.jpg http://img696.imageshack.us/img696/5715/p1110280q.jpg http://img11.imageshack.us/img11/6097/p1110281.jpg http://img819.imageshack.us/img819/621/p1110282x.jpg http://img821.imageshack.us/img821/3966/p1110339.jpg http://img717.imageshack.us/img717/7198/p1110340.jpg http://img521.imageshack.us/img521/2755/p1110341.jpg http://img17.imageshack.us/img17/8258/p1110342v.jpg http://img62.imageshack.us/img62/1760/p1110346.jpg http://img831.imageshack.us/img831/3886/p1110352.jpg http://img338.imageshack.us/img338/6238/p1110353x.jpg http://img834.imageshack.us/img834/2920/p1110354.jpg http://img683.imageshack.us/img683/7118/p1110355m.jpg http://img710.imageshack.us/img710/3086/p1110356h.jpg http://img59.imageshack.us/img59/9176/p1110357u.jpg http://img816.imageshack.us/img816/3452/p1110358.jpg http://img146.imageshack.us/img146/8149/p1110359.jpg http://img195.imageshack.us/img195/961/p1110361.jpg http://img143.imageshack.us/img143/8566/tarcze.jpg Gratulacja za kawał naprawde dobrej roboty... widelec USD dodaje uroku maszynie Kolego,czekam na finalne foty Twojego autorskiego moda! Pozdro większość części zapożyczyłeś z Z1000, czy nie warto było po prostu kupić LITRA większość części zapożyczyłeś z Z1000, czy nie warto było po prostu kupić LITRA Czester,to jest właśnie esencja modyfikacji....,ni to Z1000,ale udoskonalony/odje...ny Z750! Proponuje Litra zmodyfikować (to jest modyfikacja) a nie z 750 zrobić 1000 ty modyfikujesz bardziej wizualnie Pozdrawiam ABY DO WIOSNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W zasadzie to jest kilka wersji tuningu....z wizualnym włącznie! Kolega Kjezz przedstawił to "po swojemu" i będzie miał,prócz innej optyki,lepsze zawiasy oraz hamulce....i zapewne wielką satysfakcję,że poprawił po fabryce! Pozdro Kolego Czester - a kto powiedział , że nie będzie Litra > to dopiero będzie mod. 750>>>>> 1000 !!! Zajefajna relacja.Również czekam na finalne fotki. Najważniejsze z tego wszystkiego jak to napisał mihoo to własna satysfakcja Brawo za chęci i za zapał do pracy! Gratuluje chęci i włożonej pracy. dawaj finalne foty i to jest to. robisz ze sprzęta to co Ci się w głowie uroiło i nie słuchaj malkontentów BTW właśnie takich fotorelacji brakuje na tym forum. Taka baza know-how jak u Adama Słodowego. Kawa na ławę ze zdjęciami jak np. coś naprawić. Troszkę jest pomocnych postów ale to by było fajne jakby skupić te relacje razem żeby się nie pogubiły na forum. Jestem pod wrażeniem! kawał dobrej roboty a jeszcze tyle przed Toba. Nie mogę doczekać się ostatniej fotki jak Twój moto będzie wyglądał po robocie;) ogolnie mechanika to nie moja mocna strona ale jestem ciekaw koncowej relacji Gratulacje, no bedzie fajny zonk w sezonie jak ludzie beda sie pytac co to Niby 1000 a jednak 750. Patrzac na takie foty marzy mi sie wlasny garaz, ocieplony i z dobrym wyposazeniem. Koniecznie zdaj relacje jak juz tym pojezdzisz. Napiszę jak poskładam" do kupy " myślę , że uda się mi jeszcze cosik dokupić .W planach --- stalowy oplot , szyba kappa , klamki womet , uchwyt tył dla plecaczka {mamuśka orzekła ,że musi być!!!}, navi + uchwyt + 12V [gniazdo] No w końcu się doczekałem fotorelacji ze zmian w Zeciku. Gratuluję pomysłowości i wykonania na najwyższym poziomie. Z niecierpliwością czekam na kolejne fotki, a najbardziej na te, kompletnego Zeta. PS. Ładne "naklejki" Napiszę jak poskładam" do kupy " myślę , że uda się mi jeszcze cosik dokupić . uchwyt tył dla plecaczka {mamuśka orzekła ,że musi być!!!} a ty masz S?? Bo moja "mama" tez brzeczy ciagle o braku uchwytu a wiekszosc mowi ze w N nie jest to mozliwe? Wersja N - uchwyt " Renntec" Już Prawieeee - czekam na resztę gratów do przodu i ''over'' P.S oraz mój mały duży przyjaciel http://img153.imageshack.us/img153/8748/p1110647.jpg http://img203.imageshack.us/img203/7576/p1110649.jpg http://img43.imageshack.us/img43/4643/p1110653.jpg http://img691.imageshack.us/img691/9549/p1110655d.jpg http://img42.imageshack.us/img42/4/p1110656.jpg http://img251.imageshack.us/img251/9200/p1110658.jpg http://img138.imageshack.us/img138/3949/p1110661.jpg http://img253.imageshack.us/img253/5664/p1110663m.jpg http://img502.imageshack.us/img502/6623/p1110665v.jpg http://img202.imageshack.us/img202/4987/p1110669.jpg http://img163.imageshack.us/img163/221/p1110671.jpg http://img37.imageshack.us/img37/1162/p1110673z.jpg Jeszcze nie myty dnia Czw 11:53, 17 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy Kjezz, co to za lusterka? Wyglądają przyzwoicie i pewnie coś w nich jeszcze widać. kjezz...kawał dobrej roboty kolego...poskładaj do końca i czekamy na wrażenia z jazdy Lusterka to Koso Blade . a przedłużki są od kolegi " MAT" myślę że będzie w nich znacznie lepsza widoczność niż w orginale. dnia Pią 7:44, 18 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz Świetna robota kjezz. Czarny mat wygląda super, tylko czemu nie pomalowałeś też setów kierowcy Jak Ciebie nie kusi żeby przy takiej pogodzie nie jeździć u mnie tyle śniegu, że jedyne co mi się udało to parę kółek powywijać quadem z napędem na cztery koła, a o takiej pogodzie i jeździe na motocyklu mogę tylko pomarzyć Dlatego nie pomalowałem na czarny mat , gdyż obawiam się , że będzie bardziej podatny na zarysowania niż org. i ewentualne rysy od obuwia byłyby bardziej widoczne . Chociaż nie wykluczam pomalowania. Niestety to tylko jeden "dzionek" bez śniegu ----- teraz już biało i mrozik . A ponieważ już trochę "wiosenek " na karku oraz to ,że jestem ciepłolubny poczekam jeszcze troszkę. P.S. Czasami ponosi młodzieńcza fantazja ---- lepiej aby było suchutko na drodze. Wczoraj sprawdzałem jak się sprawuje czarny mat na naszej "Kawuni" i powiem wam , że nie widać śladów dotyku dłoni , więc ten lakier jest odpowiednio dobrany tak aby nie pokazywać właśnie takich mankamentów jak rysy oraz wszelkiego rodzaju drobne plamy tłuszczu Dla mnie to tylko pozytyw No więc wykorzystałem "ułamek" pięknego słonecznego dzionka i wyrwałem moją "niuńkę" na przejażdżkę . wrażenia i tak niesamowite jak na 2 kilometrową wyprawę i tak : prowadzenie zupełnie inne jak na poprzednim zawieszeniu wydaje mi się , że jedzie jak po torach - nie ma wrażenia lekkości manewrów jak przedtem lecz skręt w prawo lub w lewo nie stwarza problemów , hamowanie - tu jest również super można cisnąć w heble i nie bać się , że zaraz wyprzedzimy przednie koło z efektownym saltem . Na bardziej ekstremalne wrażenia muszę poczekać jeszcze troszkę . P.S. http://img717.imageshack.us/img717/6066/p1120001rn.jpg http://img843.imageshack.us/img843/3027/p1120002.jpg http://img7.imageshack.us/img7/1218/p1120003u.jpg http://img818.imageshack.us/img818/2413/p1120004q.jpg http://img830.imageshack.us/img830/7890/p1120005l.jpg http://img810.imageshack.us/img810/5680/p1120006.jpg http://img218.imageshack.us/img218/1755/p1120007k.jpg http://img827.imageshack.us/img827/2181/p1120008.jpg http://img163.imageshack.us/img163/6152/p1120009g.jpg http://img820.imageshack.us/img820/8788/p1120010c.jpg http://img18.imageshack.us/img18/4029/p1120011.jpg http://img88.imageshack.us/img88/2504/p1120012e.jpg http://img251.imageshack.us/img251/6712/p1120013e.jpg Miałem wcześniej zapytać czy pokryw silnika nie będziesz malował na czarno, ale okazuje się, że w tym zestawieniu kolorów Zet prezentuje się bardzo dobrze. P.S. Gdzie kupiłeś taką fajną , czarną śrubkę do regulacji linki. Wykukałem na aledrogo No fajnie to wyszło to jak zrobi się cieplej podjadę na obwodnicę do Jawo obczaić na żywo Super Zmiana go upiększyła Choć i tak był piękny Gratulacje jeszcze raz Wykukałem na aledrogo jak to zobaczylem to stwierdzilem ze tez chce takie http://allegro.pl/yamaha-fzr-600-regulacja-klamki-sprzegla-linki-i1449930539.html czy od fz6 podejda czy sa rozne gwinty?? No problem "Flaming" Robi wrażenie. Pozdro Prezentuje się super z tym widelcem, taki umięśniony...taki prawie stunt pies. I cholernie się prosi by go spuścić ze smyczy Jako , że zima zbliża sie nieuchronnie i mam w planie "cosik" znów pozmieniać w starym poczciwym zeciku . Więc poprosiłbym o pomoc . Potrzebuję rozstawu wahacza tył w jego wewnętrznej części / zx10r - 2006 wzwyż ; oraz Zx6r - 2008r wzwyż . "Karty rzucone na stół " Kontynuacja Pierwsze przymiarki: http://img163.imageshack.us/img163/1050/p1140387c.jpg http://img338.imageshack.us/img338/420/p1140388.jpg http://img803.imageshack.us/img803/7752/p1140389.jpg http://img7.imageshack.us/img7/4356/p1140390.jpg http://img265.imageshack.us/img265/9981/p1140391.jpg http://img267.imageshack.us/img267/3649/p1140395.jpg http://img600.imageshack.us/img600/3940/p1140396v.jpg http://img443.imageshack.us/img443/4789/p1140397yzg.jpg http://img687.imageshack.us/img687/954/p1140398k.jpg http://img204.imageshack.us/img204/8375/p1140399.jpg Będzie grubo Wow super projekt Wahacz stworzony na 1/4 mili No no. Czekam na to jak sie projekt rozwinie kjezz ty świrze zajebistego masz tego zeta a jeszcze wahacz z erki wrzucisz to już w ogóle będzie pozamiatane muszę w któryś dzień do ciebie podjechać i obczaić na żywca twojego czarnucha " Flaming" -wahacz od większego brata 1000 tak więc wszystko pozostanie w rodzinie . Na razie i tak pojechał do przeróbki mocowania amora i od opinii fachowca zależy czy to ma rację bytu , także muszę sam uzbroić się w cierpliwość i poczekać. Ok poczekam z tobą bo już nie mogę się doczekać jak go zobaczę nie będę czekać z tym do Jasnej Góry bo oci***je hehe To ile w sumie kosztuję taki wahacz i le zawiecho na przód w sumie z robocizną ? Pytam bo swego czasu też myślałem żeby pokombinować z zawiasem z przodu tylko nie wiem czy nie bardziej mi się opłaca kupno 636 Kosztorys tak na szybko: lagi 1200 półka góra + dół 200 / tu wyszło tanio/ zaciski przód + tył razem z podstawą / z klockami stan jak nowy / 300 Tarcze 2szt. 600 łożyska do przodu cosik podad 150 Przeróbki tokarskie pi razy drzwi 200 / przetoczenie przedniej felgi , dorobienie dystansów i tulei / Co do wahacza tył -tutaj był handel zamienny , a ceny z alledrogo wahają się w granicach 200 , koszt ewentualnej przeróbki ??? , w przypadku pozytywnego rozpatrzenia sprawy z przespawaniem uchwytu trzeba jeszcze doliczyć koszt tylnej felgi / w grę wchodzi fela od zx6 2007 08 cena ??? / Którą będę poszukiwał ale to dopiero początkiem grudnia . Oczywiście robocizna własna dnia Śro 19:47, 19 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz Kurde tanio to nie wychodzi ale coś za coś Dzięki Kjezz że mniej więcej przedstawiłeś mi kosztorys. To jednak będę zmuszony iść na zamiankę na 636 jak takiego kogoś znajdę Przeróbka zety nie na moją kieszeń w chwili obecnej. Sporty sa bee W ramach oczekiwania przyszła czerń : http://img821.imageshack.us/img821/8919/p1140400f.jpg http://img18.imageshack.us/img18/56/p1140401.jpg http://img97.imageshack.us/img97/3432/p1140402r.jpg http://img689.imageshack.us/img689/3067/p1140403.jpg http://img15.imageshack.us/img15/5776/p1140404.jpg malowanie proszkowe czy natryskowe??? Proszek Pełen sukces przeróbki mocowania Można iść dalej http://img713.imageshack.us/img713/2043/p1140725c.jpg http://img233.imageshack.us/img233/1691/p1140726e.jpg http://img403.imageshack.us/img403/3358/p1140727j.jpg http://img194.imageshack.us/img194/2401/p1140728z.jpg http://img685.imageshack.us/img685/7286/p1140729m.jpg http://img687.imageshack.us/img687/3492/p1140730m.jpg http://img638.imageshack.us/img638/782/p1140731.jpg http://img27.imageshack.us/img27/27/p1140732m.jpg http://img507.imageshack.us/img507/8293/p1140733.jpg http://img401.imageshack.us/img401/603/p1140734c.jpg http://img638.imageshack.us/img638/9479/p1140735e.jpg http://img856.imageshack.us/img856/4430/p1140736.jpg http://img443.imageshack.us/img443/1160/p1140737r.jpg http://img406.imageshack.us/img406/2016/p1140738.jpg Widze gościu łądnie ogarnia w alu Nie chce wiedzieć jak przy krótszym wahaczu moto będzie chodziło dnia Pon 15:23, 21 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz Normalnie magia! hmm gdzie robiłeś spawy??? chce jakies namiary ładna robota robota wykonana przez firmę TECROL z Bielska. Mogę ich polecić z czystym sumieniem .!!! a finansowo drodzy są? "juby" - nie są drodzy . Czekam na dalsze foto relacje jak narazie jest super:) ładna robota to dopiero drugi tuning jaki widzę i nie mogę o tym powiedzieć wieś tańczy i śpiewa bo naprawde z sercem i glowa prace sa wykonywane. Po malowaniu , jeszcze ciepły http://img522.imageshack.us/img522/5787/p1140739.jpg http://img830.imageshack.us/img830/382/p1140740.jpg http://img406.imageshack.us/img406/6122/p1140741u.jpg http://img809.imageshack.us/img809/5750/p1140742.jpg http://img221.imageshack.us/img221/3223/p1140743g.jpg http://img684.imageshack.us/img684/7872/p1140744p.jpg http://img9.imageshack.us/img9/9423/p1140745l.jpg http://img717.imageshack.us/img717/4556/p1140746m.jpg http://img713.imageshack.us/img713/3490/p1140747r.jpg http://img802.imageshack.us/img802/5479/p1140748.jpg http://img14.imageshack.us/img14/1115/p1140749v.jpg pięknie:) możesz podać z ciekawości jak jest jego waga?? i czy oryginalny jest cięższy? Jest co najmniej o 1/3 lżejszy od orginału . Jak je zważę to podam dokładny ciężar . Koledzy- potrzebuję namiaru gdzie kupić łożyska do wahacza jakiś sklep lub "cosik"innego . Pytałem się u mnie w hurtowni łożysk ale nie mają ich nawet w katalogach , podobno są one produkowane tylko dla producentów motocykli oraz serwisów . ???!!! http://allegro.pl/lozysko-igielkowe-osi-wachacza-kawasaki-nowe-i1909031888.html może to? ;p Dzięki za podpowiedź . Napisałem czekam na odpowiedź . Jak w temacie potrzebuje wymiarów dystansu między felgą a podstawą hamulca do kawy zx6r 2007-2008 . felga tył.Według moich obliczeń powinien mieć długość 16mm . Niemniej potrzebny mi wymiar z dokładnością do dziesiątych części [mm]. Jeszcze raz proszę o podpowiedź . dnia Sob 18:04, 03 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz Następna porcja jpg. Pomalutku zbliżamy się do końca . I jedno pytanko ? Którą tarczę założylibyście to tyłu ? Proszę o pomoc w wyborze . http://img64.imageshack.us/img64/939/p1150001.jpg http://img337.imageshack.us/img337/4449/p1150002.jpg http://img267.imageshack.us/img267/4606/p1150003.jpg http://img560.imageshack.us/img560/5711/p1150004l.jpg http://img580.imageshack.us/img580/5372/p1150005.jpg http://img716.imageshack.us/img716/2113/p1150006w.jpg http://img580.imageshack.us/img580/1766/p1150007.jpg http://img443.imageshack.us/img443/1931/p1150008g.jpg http://img341.imageshack.us/img341/6492/p1150009n.jpg http://img338.imageshack.us/img338/2319/p1150010.jpg http://img269.imageshack.us/img269/264/p1150012w.jpg http://img694.imageshack.us/img694/7272/p1150013y.jpg http://img810.imageshack.us/img810/2825/p1150014h.jpg http://img15.imageshack.us/img15/452/p1150015.jpg http://img594.imageshack.us/img594/3725/p1150016.jpg http://img208.imageshack.us/img208/5287/p1150017h.jpg http://img849.imageshack.us/img849/6492/p1150018.jpg http://img714.imageshack.us/img714/4237/p1150019f.jpg http://img249.imageshack.us/img249/6900/p1150020b.jpg http://img442.imageshack.us/img442/7831/p1150021l.jpg http://img838.imageshack.us/img838/8798/p1150022v.jpg http://img832.imageshack.us/img832/7614/p1150023p.jpg http://img809.imageshack.us/img809/7113/p1150024q.jpg http://img825.imageshack.us/img825/822/p1150025nj.jpg http://img859.imageshack.us/img859/8849/p1150026.jpg http://img864.imageshack.us/img864/4499/p1150027.jpg http://img341.imageshack.us/img341/9769/p1150028.jpg http://img864.imageshack.us/img864/7889/p1150029.jpg http://img404.imageshack.us/img404/4761/p1150030.jpg P.S Podziękował " mihoo" za chęć pomocy !!! udało się znacznie taniej dnia Śro 16:01, 14 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz no coś pięknego Widzę że blisko finału. Powodzenia i gratulacje z udanego przeszczepu wahacza aluminiowego. dnia Śro 19:00, 14 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz Doczekać się nie mogę ostatecznego "rozwiązania" Twojego projektu Co do pytania....,zakładaj tą: Pozdro dnia Pią 11:10, 16 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz czekam na koncowke, ladna robota!!! No to właściwie koniec mod. tyłu . Wbrew tego co oczekiwałem , największy kłopot przyniósł mi nieszczęsny ślizg łańcucha / zjadł 3 dni!!!/ zanim pomyślałem jak go przebudować . Pozostało jeszcze ubranie felgi + osłona łańcucha . Na razie dwie felgi w różnych odcieniach czarnego i na dodatek zielony pasek z tyłu !? Pomyślę co z tym zrobić raczej przyszłej zimy . W trakcie realizacji - przebudowa przedniej owiewki myślę , że będzie ciekawie P.S Dzięki za doping dla wszystkich forumowiczów Dzięki "Mariusz" za pomoc Jak będzie wszystko TipTop to zawitam do Galerii Oto moje końcowe wypocinki : http://img94.imageshack.us/img94/2903/p1150139f.jpg http://img194.imageshack.us/img194/6929/p1150147s.jpg http://img823.imageshack.us/img823/8894/p1150150.jpg http://img40.imageshack.us/img40/1277/p1150151i.jpg http://img844.imageshack.us/img844/4641/p1150153b.jpg http://img714.imageshack.us/img714/5518/p1150154d.jpg http://img204.imageshack.us/img204/1307/p1150155.jpg http://img862.imageshack.us/img862/9830/p1150156x.jpg http://img822.imageshack.us/img822/6163/p1150157g.jpg http://img824.imageshack.us/img824/875/p1150162.jpg http://img696.imageshack.us/img696/7881/p1150163f.jpg http://img694.imageshack.us/img694/5890/p1150169.jpg http://img51.imageshack.us/img51/3076/p1150332.jpg http://img192.imageshack.us/img192/2016/p1150333o.jpg http://img829.imageshack.us/img829/4443/p1150335k.jpg http://img20.imageshack.us/img20/2011/p1150338.jpg http://img13.imageshack.us/img13/4107/p1150340.jpg http://img819.imageshack.us/img819/1548/p1150341t.jpg http://img845.imageshack.us/img845/1834/p1150343e.jpg http://img708.imageshack.us/img708/9036/p1150344.jpg http://img843.imageshack.us/img843/6597/p1150347g.jpg http://img830.imageshack.us/img830/4205/p1150350.jpg http://img217.imageshack.us/img217/481/p1150351.jpg http://img706.imageshack.us/img706/1426/p1150354.jpg No,po prostu pięknie ,ciekawe jak będzie się jeździło?? Pozdro Czekamy na jazdę testową Projekt super podziwiam Jeszcze przebudowa owiewki ciekawe jaka będzie koncepcja ? dnia Czw 23:31, 29 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz Bardzo Ostra http://img23.imageshack.us/img23/6587/p1150355.jpg http://img818.imageshack.us/img818/1310/p1150356.jpg http://img521.imageshack.us/img521/8193/p1150357.jpg http://img201.imageshack.us/img201/7472/p1150358.jpg http://img62.imageshack.us/img62/9695/p1150359q.jpg dnia Sob 17:50, 31 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz No SUPER zrobione Moje gratulacje no czaszka ładnie zrobiona Piękna czacha dnia Nie 12:25, 01 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz Teraz wygląda jak od tysiąca Kijez nie lece z Tobą w tym roku na Jasną Górę bo się gdzieś rozpierdziele będę się oglądał za Twoją zetką A tak na serio to bardzo bardzo bardzo mi się podoba twoja modyfikacja "Flaming " będziesz mógł zostać drugim Beta Testerem Jako , że nastały zimne wieczory i "człek" się nudzi czas na następne zmiany. Oto Winowajca : Po małej przygodzie : Narządy do transplantacji dostarczone : Pomalutku zaczynamy Leczenie Nie ma jak ewolucja Silnik od z1000 wow to będzie petarda Czekam na dalszy ciąg wydarzeń z Twojego garażu/warsztatu. A tak z ciekawości,komputer od tysiaka dostałeś w komplecie? Niestety nie Krzyś czekam na dalsze relacje, w next sezonie trzeba to koniecznie sprawdzić na hamowni Pytanko - czy czujnik położenia wału do 1000 jest taki sam jak w 750N , oraz "głupie" pytanie - czy uszczelkę pod cylindrem można wykorzystać po raz drugi ? Z racji tego , że nie miałem do czynienia z montażem 4 "garów"?// zakładanie bloku cylindrów na tłoki //, jaki jest stopień trudności , na co zwracać uwagę , może jakiś mały instruktaż dnia Śro 6:40, 07 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz Pytanko - czy czujnik położenia wału do 1000 jest taki sam jak w 750N , oraz "głupie" pytanie - czy uszczelkę pod cylindrem można wykorzystać po raz drugi ? Z racji tego , że nie miałem do czynienia z montażem 4 "garów"?// zakładanie bloku cylindrów na tłoki //, jaki jest stopień trudności , na co zwracać uwagę , może jakiś mały instruktaż czujnik powinien być taki sam ale głowy nie dam bo nie pamiętam, a wykorzystać po raz drugi uszczelke ,mnie się tak udało w starej XJ, w ramach cięcia kosztów do dziś jeździ , jeśli dobrze ściągnąłeś starą ,nie podgiąłeś ,załamałeś to można spróbować, wczoraj wertowałem serwisówki i zachodnie fora odnośnie modyfikacji silników z zeta, do mnie już idą kolektor z wydechem , kompletna głowica z podwójnymi sprężynami ,wałkami od zx9r E,lekki koło , oraz PCV , zastanawiam się jeszcze nad zmianą przepustnic od zx10r 06-07 r. mają większą średnicę ,całość mam zamiar przez zimę zmodyfikować i właśnie dobrze jest wykorzystać ECU od 750 dlatego że ma limiter chyba na 12700 rpm, w twoim przypadku silnik będzie normalnie pracował ale powinieneś mieć troszkę mocniejszy dół dlatego że jest inaczej mapowany. wszystkie Krzyśki to fajne chłopaki avator a jak planujesz rozwiązać sterowanie górnymi przepustnicami? pójdą w odstawkę? kjezz ja jednak pokusił bym się o zastosowanie nowej uszczelki przy takich zmianach nie ma co oszczędzać XJ to trochę inna konstrukcja dnia Śro 10:04, 07 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz A montaż tłoków - przy pomocy opasek na pierścienie ? A montaż tłoków - przy pomocy opasek na pierścienie ? chyba nie rozumię jeś chodzi o umieszczenie tłoków w cylindrach służy do tego jedna opaska zaciskana na pierścieniach przykładasz do cylindrów narządź jest wyprofilowany (zaostrzony) że po zaciśnięciu pierścieni wsuwasz w tuleje dnia Śro 11:49, 07 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz Zamówiłem właśnie 2 kompleciki: gdzie zamawiałeś? http://allegro.pl/show_item.php?item=2748897752 Tutaj Krzychu ok dzieki, a wracając do twojego moda , zwróc uwagę na wymianę sprzęgła od 9R, z racji tego ze sprzegło 750 moze się okazać za słabe. Zauważ Krzychu ,że mam "Literka" kompletnego , więc sprzęgło i dekle też dostanie Idziemy dalej- Próba przekładki wypadła pomyślnie / dekielki i sprzęgiełko/ Wszystko wypróbowane i sprawdzone , biegi wchodzą jak masełko , sprzęgło wysprzęgla bardzo dobrze . P.S. Krzychu jest kilka różnic w sprzęgłach , ale łatwych do rozwiązania. Sprzęgło z 750 N i 750S jest takie same . sprzęgła od 750 S i N to napewno są takie same,jakie to są te łatwe rozwiązania? powiedz jak ustawiłeś pierścienie ? mierzyłeś kompresję ? dawałeś do odciny? p.s. nie wiem kiedy podjade do Ciebie po tą głowice,ale chyba w piątek , daj znac czy masz wolne lub o której bedziesz Na razie osprzęt Krzychu . C.D w Grudniu $$ Piątek nie ma sprawy III zm .Dzwoń ! dnia Pon 18:20, 12 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz to tak jak u mnie pomału zbieram materiały, sponsora szukam C.D. " rozpierduchy" no całkiem ładnie a co to tam za rurka wystaje z ramy ?? Kolega ma ładny stojak domowej roboty No i pomału zaczynamy przeszczep , prace wstępne przed jutrzejszym dniem / przyjdą uszczelki / no i się zacznie : Podziwiam, poważna robota. Fajnie to wygląda na fotkach.....,akurat wczoraj również rozbierałem silnik,ale od cebry....,jaki w sześćsetkach jest malutki skok tłoka....szok. kjezzz,czekamy na dalszy rozwój wydarzeń. Jak na razie pełen sukces Reszta należy do Krzycha Avatora Cholerka,nawet deseczka na szklanki,żeby nic nie pomylić......,szacun! Świetna robota Koledzy, powiedzcie mi co za pojemniki stoją na 3cim zdjęciu od końca po prawej stronie monitora Widzę że mamy do czynienia z wybitnym fachowcem żubr ?? żubra to pije ten co klucze podaje a z tej butelki pije majster bo to je halba Cholerka . nic się nie ukryje , a mówiłem do "torebki" dawaj dawaj kjezz będzie hamownia? "waski-11" na wiosnę tak , po serduszku jeszcze chcę się pobawić z układem jezdnym i hamulcowym Chodzą plotki że TOTO zostało odpalone w każdej plotce jest cząstka prawdy powiem tyle jest to najmocniejsza 750-tka oczywiście na papierach Odpalone i przetestowane na drodze , Pierwszym Beta testerem W dniu 1.12.2012 była osoba mojego Syna , Z racji resztek C2H5[OH] 2 w moim organiźmie . Powiedział tyle na 3- idzie na gumę jak ch...j , Ty się "Stary" na tym zabijesz .W porównaniu do z750 powyżej 6500 obr. - Szajba Podziękowania Dla Krzycha " Avatora" za pomoc i poświęcony czas P.S Posyłaj ten rozrusznik To dobrze ze wszystko OK > bo juz myślałem że .... ... dnia Nie 19:15, 02 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz EnD.... O kurtka....,dało radę! kjezz i co dalej ? myślałeś zeby zmienić przełożenia, moc z tysiaka a przełozenia z 3/4 może zabardzo rwać do góry No cóż , na pewno będzie bardziej "szajbnięty" od orginała , Mały zecik ma krótsze przełożenie jak na skrzyni tak i na zębatkach .Jak nie spróbuję to się nie przekonam . Na razie przede mną wymiana przedniej feli i tarcz .Wszystkie testy drogowe dopiero na wiosnę dnia Sob 22:02, 05 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz Dzisiaj montaż - felga zx6r + tarcze , jeszcze bez zacisków / pobyt u frezera / .Wymagana korekta rozstawu : Ty działasz dalej , a ja czekam..tymczasem w ramach wolego czasu przerabiam power PC5 bedzie łatwiej w konfiguracji całego zestawu,z uwagi na wejścia analogowe jakie posiada, nie bede tego opisywał , bo sie pytają o co kaman , mam wiele zapytań w sprawie przeróbki PC3/PC5 , jak skończe z 5 to moją 3 wrzucimy to twojego ,pracuj dalej Zaciski po korekcie , czyszczeniu, smarowaniu : Rizoma po odtworzeniu : I bardzo pomocne narzędzie do zacisków : P.S. Krzycho końcówki Rizomy dopiero po połowie lutego - tokarz "zajebany" robotą no toś pocisnoł z robotą Sądziłem, że projekt upadł, a tu proszę. Do końca bliżej jak dalej Przychodzą chłody więc czas na zmiany . Odkopuję temat znów Podążając" tropem Z 1000" na pierwszy ogień poszło to : Jako że serduszko potrzebuje więcej , nastała potrzeba jego dotlenienia oraz nowego " sterownika " i czujniczka do przyszłych zastosowań a wszystko to pod kontrolą "guziczka radości " nie można też zapomnieć o bezpieczeństwie "niuni" cdn. Piknie! kjezz będziemy się ścigać?? hehe Z1000 fajny może nawet zajebisty, ale tylko 1-gen reszta to kotlet, widzę PCV ,damy rade ja juz mam w planach przerobic mocowanie lampy na bardziej delikatne w starciu z glebą, oryginalne to pełna destrukcja przetestowane ... jak sam wiesz... mało takich ludzi co wiedzą co to motocykle.. reszta... to bardzo kontrowersyjna sprawa.. sam wiesz, wal co potrzebna w budowie , sie pomoże Ostatnie prace w tym roku : Czacha gotowa crash pady też : Reszta 2014 dnia Pią 10:40, 20 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy A nie chciałeś jakiej pompy radialnej zaadoptować do kompletu? Mihoo - myślę a jakże , lecz jeszcze amorek skrętu , oponki , oleje i inne duperele i jestem już wyczyszczony No i jeszcze Z-zlot No racja,priorytety trzeba sobie na nowo wyznaczyć. Mimo wszystko podziwiam i gratuluję,bo dłubaniny miałeś i ciut,ciut. Mihoo - skurczybyku zaraziłeś mnie Kupione !!! Mihoo - skurczybyku zaraziłeś mnie Kupione !!! ja kupiłem ta złotą , daje rade Gicior Gnat Mała aktualizacja : nowa pompa i zespół przełączników z nowym rolgazem oraz nowe crashe wachacza : oraz prace nad rozbudowanym projektem : http://www.ebay.com/itm/Slave-Cylinder-HYDRAULIC-CLUTCH-LEVER-MASTER-CYLINDER-replacement-kit-/161184189167? pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item2587538aef cdn. zamówione Nowy rok c.d. prac : Zabudowa amorka skrętu : Montaż "sprzętu ogrodniczego" czyli pług A teraz precz ekologia , demontaż układu dopalania spalin : Oraz prace nad nowym sprzęgłem hydraulicznym : Obym zdążył do wiosny CDN ja powinienem zdążyć Mały Update : crashe przedniego zawieszenia made in home skrócone linki rolgazu i nowe klameczki cdn. Toą pocisnoł z robotą Chyba masz urlop,że tak zapi...lasz z modami. Przed pielgrzymkowa wizyta na strojenie zakończona Map 1 turismo : Map 2 Agresiv oraz porównanie : 140 kiedy ja tyle bedę miał ?? Musisz swojego wykastrować o 60 Konkret mody, konkretna relacja. Miło się czytało Powodzenia w dalszych modyfikacjach. Kjezz operacja na najwyższym poziomie. A jak się pacjent obecnie sprawuje po tak zaawansowanych przeszczepach? Wyśmienicie Nowa Zima, Nowy rozdział Historia Choroby: Wszystko jak Dawniej + oraz jedyny rozwiązany problem : Dawca :zx10r 2008 oraz mały wgląd na projekt przyszłości : Cdn..... dnia Nie 7:07, 15 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz Dzieje się.... Stary Rok pomału się kończy ! Najwyższy czas zakończyć pierwszy etap prac zimowych . Zamiana felgi 5,5" na 6" z zx10r jest nieco trudniejsza niż się może wydawać . Występują 3 zasadnicze problemy : 1. Inne fi ośki /zx10r-20mm/ , /z1000 - 25mm/ mamy dwie możliwości adaptacji - adaptacja do osi zx10r lub do osi z1000 Ja wybrałem wersję nr 2 !!! 2. Wymiana tulejki dystansowej przedniej zębatki na dłuższą - od z1000 3. przeróbka zabieraka . A więc po kolei : Pomiar : Toczenie nowych dystansów i przetaczanie zabieraka : I największa wku....wa : Niestety musi nastąpić bardziej inwazyjne ściąganie tulejki . Kawasaki przewidziało pasowanie bardzo ciasne i tak właśnie wygląda demontaż [ całe szczęście udany ] . Teraz to już z górki Nowy zestaw napędowy Sunstar + MegaHiperSuperGit w postaci niezniszczalnego łańcucha DID No i zapomniałem Pilot Road 4 GT : A całość wyszlawłaśnie tak : Przy okazji pełen serwis zacisku hamulcowego tył . Mały wgląd na to co będzie się działo w przyszłym roku : cdn........ No Kjezzu,nie myślałeś kiedykolwiek by zająć się customingiem?! Jest Kozak... Już nie mogę się doczekać jakiejś foty w pełnej krasie Noworoczne Wybudzenie i tak : Jak zakończyłem ostatni wpis tj. regulacja siły dobicia na ladze lewej jest zrealizowana. Po rozmowie z Mariuszem i Wąskim zmiany w przednim zawieszeniu wymusiły użycia oleju o nieco innej charakterystyce .Wybór padł na 7,5W Motula Laga przed wymianą: oraz po : Przyszedł mi także pomysł na uchwyt do nawigacji , ponieważ chińskie "gównolity" nie wytrzymują dłużej jak 1,5 sezonu Bazą została głowica fotograficzna nieco zmodyfikowana , a uchwyt aluminiowy jest w standardzie GOPRO Tym samym jest uniwersalny do navi. lub kamerki . Pozostało tylko stare etui / jeszcze chwilę posłuży / W sprawach modyfikacji tej zimy to chyba już wszystko , pozostały tylko sprawy eksploatacyjne czyli oleje , płyny i inne duperele . Testy drogowe na wiosnę Pozdrawiam No cóż , zima jeszcze się nie skończyła, dużo wolnego czasu postanowiłem jeszcze powrócić do nieskończonego tematu sprzed 2 lat : http://i61.tinypic.com/es82dk.jpg Graty zakupione: http://www.aliexpress.com/snapshot/7307452512.html?orderId=72702685082751 z niecierpliwością czekam na dostawę cdn... Daj znać jak Pilot Roady się sprawują bo kupiłem takie same i nie ma nigdzie żadnej pożytecznej informacji o nich. Wszystkie "graty" przybyły ! Czas na montaż : 1. za wzorzec do pomiaru długości linki posłużył chiński siłowniczek sprzęgła zakupiony jakiś czas temu w celach poznawczych 2. Pompa sprzęgłowa z GTR 1400 średnica tłoczka 19mm, pasuje do całokształtu , jest identyczna jak pompa hamulcowa , przewód LML o długości 955 mm + końcówki skrętne o kącie 30 stopni : Całość po montażu wygląda tak : I krótki filmik z działania sprzęgła : View My Video Podsumowanie : Na rynku jest kilku producentów układów hydraulicznych sprzęgła np. Magura , PBR lecz wszyscy oferują kompletne zestawy pompa + siłownik co nie pozwala to na własną konfigurację układu sprzęgłowego . Niestety koszty zakupu takiego zestawu są spore Co do pracy sprzęgła : wyczucie bardzo dobre , siła potrzebna do wysprzęglania mniejsza ok. 15-20% no i moim zdaniem "zajebiście" to wygląda . Jeżeli zastosowana by została pompa 17mm to sprzęgło można by obsłużyć 1 paluszkiem . i taka już do mnie leci , po ostatnim incydencie z zerwaną linką sprzęgła wrzuce se hydraulike Kjezz ile ten mod cię wyszedł ( pompa, siłownik, przewód ) i czy można założyć bardziej filigranowy zbiorniczek w miejsce tego wiadra oryginalnego ??? "Dziadzia" więc tak : siłownik z przesyłką 111 $ , przewód 110 zł , pompa jakieś 350 zl . Pompę możesz dać jaką chcesz od 17mm-19mm średnicy tłoczka . Frando też ma fajne pompki do tego siłownika , ale możesz dać każdą inną byle by na DOT 4 . to sobie skromnie policzyłem jakieś 900 pln........cholera może nazbieram, ale pewnie na Z-locie szybciej zobaczę jak to działa, zwłaszcza na krótkich klamkach mnie interesuje bo na lince pracują chujowo ciężko. Krótka klamka + hydrauliczne sprzęgło= k4lina - coś dla starych zmęczonych dłoni https://www.youtube.com/watch?v=wIOT8M42EY0 A to dobre jest:) Chłopaki,jak to się ma do zmiany biegów bez sprzęgła - potrzebny ów zabieg?! (nie licząc startu i takich tam...) kjezu zbieram siano, filmik mnie przekonał wiesz lewą mało freda marszczę to jest nie wyrobiona i z krótka klamką też mam problem po kilku wciśnięciach "kjezu zbieram siano, filmik mnie przekonał" I tego się trzymaj k4lina kupuj i zakładaj , będzie Pan zadowolony u mnie sprzęgło jednym paluszkiem się obsługuje W sobotę pierwsza jazda na przegląd . Wrażenia : Praca sprzęgła super , wyczucie znakomite znacznie lepsze niż na lince . przerzucanie biegów przy leciutkim muśnięciu klamki czy to w górę czy to w dół Co do większej oponki na razie nie jestem w stanie dokładnie określić - jazda trochę zachowawcza , asfalt niepewny / przy "pierdolnięciu mocy" były uślizgi / ale linia jazdy zachowana Idzie Wiosna Trzeba Za......... dnia Pon 9:30, 07 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz |
Podstrony
|