, Montaż Kompletu BARRACUDY (Ledy) ďťż

Montaż Kompletu BARRACUDY (Ledy)

Niszczarka do głowy
Jak w temacie .
Zakupiłem Fender eliminator+ cztery kierunkowskazy ledy+ kable + przekaźnik.
Prosiłbym tych którzy mają wiedzę lub montowali coś takiego czy to jest typowy Plug & Play czy są potrzebne przeróbki (głównie w instalacji elektrycznej). W którym miejscu w Z1000 2014 szukać przekaźnika którego się rzekomo tylko podmienia?


Z tego co wiem jest to zestaw plug& play jedynie tylko bedziesz musiał "wpiąć" sie w stare przewody . A co do przekaznika w Zetkach jest po prawej stronie pod siedzeniem pasazera.
Kabelki które mam mają na końcu ( i początku) konektorki - szybkozłączki. Nie będą pasować pod oryginały w instalacji?
Co do przekaźnika to znalazłem w manualu jak się siedzi na motocyklu to pod siedzeniem przed bakiem obok ECU z lewej strony. Który masz model zetki? Może zmienili? Albo nie jest to ten przekaźnik.

http://moto-style.pl/pl/p/Kable-instalacyjne-Kawasaki-para-2szt/923

Przekaźnik to rzekomo punkt "C" - TURN SIGNAL RELAY
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a3d4ecf4fe3e8e8f.html dnia Pią 10:31, 07 Sie 2015, w całości zmieniany 5 razy
Tak zmienili bo ty masz ten najnowszy no przy Ecu znajduje sie. No to musisz szybkozłaczke zamontowac na ori przewodach


Mam ten sam problem, kupiłem feder eliminator + 4x kierunki ledowe barracudy + przerywacz do ledów + zaślepki. I nie wiem gdzie wpiąć ten przerywacz, motocykl to z800 z 2013.
Nie wiem dokładnie ale wpinałem tak jak było i wszystko działa bez kombinowania i szukania

Mam ten sam problem, kupiłem feder eliminator + 4x kierunki ledowe barracudy + przerywacz do ledów + zaślepki. I nie wiem gdzie wpiąć ten przerywacz, motocykl to z800 z 2013.

zaślepki będą Ci pasować??. Bo jak je zobaczyłem to mnie zmroziło. Na stronie Barracudy bardziej optycznie pasują te od Suzi niż od Kawy..... A zakupiłem te od Kawy, czekam na fachowca kiedy znajdzie czas to razem będziemy to montować. Boję się samemu chwytać rozbierania motocykla. dnia Czw 7:20, 13 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
@arczimi - może po prostu za bardzo boisz się Zetki - najpierw prędkości,teraz rozbierania - nie lękaj się,Zetka to bardzo przyjazny sprzęt.

A tak na poważnie to :
-zaślepki winny pasować (jeśli nie - reklamacja)
-opcjonalnie możesz włożyć oporniki i pozostawić ori przerywacz.

@PTR - ja również mam problem - dać ci ostrzegawczy za brak posta w dziale url=http://www.z1000.fora.pl/powitalnia,6/]"Powitalnia"[/url] czy też nie?!
[quote="mihoo"]@arczimi - może po prostu za bardzo boisz się Zetki - najpierw prędkości,teraz rozbierania - nie lękaj się,Zetka to bardzo przyjazny sprzęt.

A tak na poważnie to :
-zaślepki winny pasować (jeśli nie - reklamacja)
-opcjonalnie możesz włożyć oporniki i pozostawić ori przerywacz.

Hmm, specjalnie kupiłem przerywacz bo zapewniano mnie,że eliminuje on oporniki.Zawsze mniej roboty i taniej.
mihoo - wybacz już się poprawiłem i przywitałem

Mi polecili zaślepki od Suzuki podobno lepiej pasują itp. Póki co muszę zaczekać na montaż kierunków bo czekam na kable ( http://www.barracuda-moto.pl/moto/kawasaki/zx-10-r/zx-10-r-08-10/kable-do-kierunkowskazow-kawasaki-2szt.html ). A i tak będę musiał ciąć kabel ... oryginalnie oświetlenie tablicy mam żarówkowe 5W ( konektor w konektor ) a w nowym zestawie ledowe ( końcówka sleeve tak jak w kierunkach barracudy ) ... czyli muszę przerobić końcówki i połączyć te dwa przewody dnia Pią 16:08, 14 Sie 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powiedzieli Ci,że kable będą pasować plug and play?
Co do zaślepek to tak jak pisałem : optycznie bardziej pasują od Suzi.
Te do których wkleiłem linka będą pasowały ( przynajmniej tak powiedzieli ). W poniedziałek pewnie będę miał przesyłkę to mogę podesłać foto jak to będzie wyglądało. Te kabelki powinny mieć z jednej strony konektorek do oryginalnej instalacji a z drugiej pina który będzie pasował do slevea ( czyli żeńskiej końcówki takiej jaką masz przy kierunkach barracudy ).
Dobra daj znac, ja czekam aż fachowiec będzie miał trochę czasu. Nie chcę sam rozbierać moto. Pewnie będę musiał zdemontować lampę by się dostać do kabli z kierunków przednich.
U mnie nie trzeba zdejmować lampy mam dostęp do konektora z oryginalnej instalacji. Mam już te kable na które czekałem i podłączenie kierunkowskazów z nimi jest o wiele prostsze. Jedynie co muszę zrobić to to o czym pisałem wcześniej czyli przerobić końcówki kabli z oświetlenia tablicy. Zrobię zdjęcia to wrzucę jak to wszystko wygląda przed i po.
Jak tam przebiegła instalacja?
Sorry za mały poślizg już mówię co i jak. Instalacja przebiegła bez problemu a wszystko dzięki tym kablom przejściowym barracudy do kawasaki. U mnie tak wygląda oryginalna instalacja, kierunkowskazy i oświetlenie tablicy:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/22257a50852db68a
trzeba odpiąć stare kierunkowskazy z kostek, kierunkowskazy barracudy ( http://www.fotosik.pl/zdjecie/5e5e4b4d839756b0 ) podłączyć do kabli przejściowych tych co na zdjęciu ( http://www.fotosik.pl/zdjecie/601010e98cfcdbd7 ) a później podpiąć konektor z przejściówek do konektora z oryginalnej instalacji. Wygląda to tak:
przód: http://www.fotosik.pl/zdjecie/31fea98ced179de8
tył: http://www.fotosik.pl/zdjecie/782204b6e4991c2b
Dodatkowo przerobiłem końcówkę oświetlenia tablicy, wcześniej była na żarówce teraz jest ledowe, wystarczyło po prostu połączyć kable, ja zastosowałem konektorek ( http://www.fotosik.pl/zdjecie/3f27d8ad27b9dc45 )
Efekt końcowy wygląda tak:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/d5012f9be81fe00d

Dla informacji wymieniłem oczywiście przerywacz (przerywacz LED 12V, 0.1-130W wtyczka na 2 piny) + dałem zaślepki kierunkowskazów ( od suzuki )
daj zdjęcie przodu jak wyglądają na zaślepkach ze Suzuki.
Dotyczy Kawasaki Z1000 2014 rok

Więc po kolei, zestaw fender eliminator + kierunkowskazy to niedopracowany twór przez Barracudę.

1.Rozbieranie moto do wymiany nie należy do przyjemnych no ale kto nam kazał?

2.Rozebrałem , wymiana przekaźnika kierunkowskazów i tu szok na Plus Plug and Play. Jedyna przyjemna rzecz.

3.Odkręcenie tylnego „błotnika” z kierunkami-lekko łatwo i przyjemnie.

4.Fender eliminator w łapy przymierzam do moto i tu Zonk... Porażka . Dziura w środku nie pokrywa się z tą w motocyklu przez którą przechodzą kable.Tak więc trzeba wywiercić dodatkową dziurę i czeka nas rzemiosło. Pilnik i jechane.

5.Sorry , dziury zachodzą na siebie ok. 0,5 cm. Oczywiście za mało by przecisnąć trzy kable z wtyczkami.

6.Kabel z podświetlenia tablicy ma dwa krótkie zwykłe dwa cieńkie kabelki z konektorkami w kształcie walca. Tak więc nie pozostaje nic innego jak odciąć część kabla oryginalnego z oryginalną wtyczką....(do tego trzeba rozebrać cały ten wysięg z migaczami).Czyli lutowanie końcówek a do tego jakaś osłonka bo jak to będzie wyglądać???Mało tego dobrze uszczelnić wejście kabla do podświetlenia tablicy.

7.Pasuję kierunki i tu kolejna niespodzianka. Owszem pasują ale,,,, znowu dwa kabelki wychodzące z migacza z konektorkami w kształcie walca a do tego komplet oryginalnych (z barracudy kabli z końcówkami (pasującymi)które wchodzą do kostki pod siedzieniem... I tu jestem zdziwiony . Można było?. Można, tylko czemu nie wszędzie?.

8.Niestety nie jest pięknie. Z kierunków wychodza dwa krótkie po chamsku kabelki z konektorkami na końcówkach które po prostu widać z każdej strony po zamontowaniu.. Kabel od połączenia z tym z migacza do łączenia w kostce można już było dać w czarnej osłonce..Dlaczego nie dano osłonki na ten kabel z kierunku nie wiem... Można by to było jakoś połączyć i byłoby bez problemu lub mogli zrobić to w jakiś inny sposób by zamaskować te konektorki i dwa cieńkie gołe kabelki.
Tak czy inaczej po połączeniu tych kabli mamy widoczną z każdej strony obrzydliwą instalację elektryczną. Więc trzeba kombinować jak te kable zamaskować. Mnie kolega podsunął pomysł by kupić czarny peszel samochodowy który nakręci się na gwint z kierunkowskazów.. Tak z grubsza dobry pomysł lecz niestety pamiętajmy, że mamy po dwie końcówki na kablu które przecisnąć przez peszel jest strasznie trudno a nawet jak już przecisnąłem to nakręcić w ten sposób otrzymane ustrojstwo na gwint graniczy z cudem. Lepiej obciąć konektorki i polutować na stałe a do tego koszulka termokurczliwa.

9.ostatnia rzecz ,tak czy inaczej mamy trzy przewody- peszle -osłonki (co kto woli) które widać z góry nad tablicą rejestracyjna. Chamówa jakich mało. Ta część fender eliminatora spokojnie mogła być zaślepiona.

10.Zrobiłem to sam. Kawałek czarnego plastiku lub aluminium i znowu rzeźbienie. Kątówka, szlifierka , pilniczek, papier ścierny i dwie śrubki (co najmniej do przykręcenia tego)

Cały dzień męki.Przodu jeszcze nie tknąłem. Była 23.00 gdy kończyłem. dnia Pią 8:08, 28 Sie 2015, w całości zmieniany 4 razy
Jeżeli chodzi o podświetlenie to Puig robi tak samo. Ja poradziłem sobie w ten sposób że w elektrycznym kupiłem 10cm kabla i złączki jedne takie płaskie nasadzane a drugie takie okrągłe. Zrobiłem przejściówkę i nie trzeba było ciąć. Za tyle kasy to wszystko powinno być plug&play.
Dokładnie. Mam właśnie fender eliminator z puiga z oświetleniem i bez przeróbek się nie da
Do tego zmierzał mój post.
Za te pieniądze które płacimy wszystko powinno być dopracowane w najmniejszych szczegółach.
Tym bardziej,że jak kupowałem to sprzedają ten komplet jako dedykowany do mego modelu i rocznika. Porażka. dnia Czw 16:26, 27 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
CD Montaż Ledów z przodu motocykla Kawasaki Z1000 2014

Z przodu jest nieco lepiej
1. Odkręcamy kierunki: Z boku od środka widać śrubkę . Po odkręceniu jej mamy metalową zaślepkę trzymającą oryginalny migacz. Pod spodem jest jeszcze jedna blaszka która jak poprzednią wyciągamy z uszczelki płaskim śrubokrętem. Pod spodem znowu widać śrubkę ale w sumie nie trzeba jej odkręcać . Powinno wystarczyć mocne szarpnięcie i oryginał migacz wychodzi.
2.Pod czachą widać gniazdo i wtyczki z oryginalnych kierunków które jak się domyślacie łatwo wyciągnąć nie jest.Wyciągamy i migacze na boku.
3. Bierzemy ledy, zaślepki i kable z wtyczką do oryginalnych gniazd. Niby pasują ale włożyć je jest jeszcze ciężej niż wyciągnąć oryginały.
Ale po kolei końcówki ledów i początki kabli mają konektorki takie same jak z tyłu. Znowu z kierunków wychodzą po chamsku dwa cieńkie kabelki. Ja obciąłem wszystkie konektorki , zalutowałem na stałe+ koszulki termokurczliwe -dwie warstwy. Wiadomo musimy dać zaślepki od zewnątrz i wewnątrz. Otwory w nich są "na styk" co wymusza na nas :
albo je rozwiercić albo da się migacze wkręcić tworząc w ten sposób w plastiku zaślepki gwint.. Ja wkręciłem. Zaślepkę od środka niestety trzeba szlifierka kątową objechać na około. Oryginalnie co prawda wejdą ale pod katem co spowoduje ,ze braknie nam gwintu i nie damy rady kierunków przykręcić nakrętką "14". Oczywiście rzekome zaślepki oryginały pod Kawaski do tego przynajmniej modelu nie pasują wizualnie. Owszem zakrywają co trzeba ale te od Suzuki mają kształty mocowania kierunkowskazów z modelu Z1000 2014. Ja na pewno jeszcze kiedyś kupię te od suzuki i wymienię. Teraz tylko upchać kable pod czachę lub przymocować na trytytki jak kto woli.

Teraz przede mną montaż gniazd 12V oraz wyświetlacza zmiany biegów. dnia Pią 22:22, 28 Sie 2015, w całości zmieniany 3 razy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl