,
manetka gazu z lewej strony :)Niszczarka do gĹowy
Siemanko, poszukuję informacji na temat motocykli które były/są/miały itp. manetke gazu w lewej ręce, może temat głupi ale chodzi o zakład ...
Ludzie na wsi gadają że motory z UK mają manetki gazu z lewej i dźwignie biegów po prawej więc trza przekładki robić Ludzie na wsi gadają że motory z UK mają manetki gazu z lewej i dźwignie biegów po prawej więc trza przekładki robić hehehheh tak słyszałem prosze Ogólnie wyczytałem, że ludzie kupują kity do przestawiania manetek gazu na lewą, ale nie słyszałem o motocyklach z gazem seryjnie po lewej http://powersportsnetwork.com/enthusiasts/catalog_item_detail.asp?catalog=6537&levelcode=28409&product=963145&cattype=&ProductCategoryCode= dnia Czw 0:40, 19 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy prosze Ogólnie wyczytałem, że ludzie kupują kity do przestawiania manetek gazu na lewą, ale nie słyszałem o motocyklach z gazem seryjnie po lewej http://powersportsnetwork.com/enthusiasts/catalog_item_detail.asp?catalog=6537&levelcode=28409&product=963145&cattype=&ProductCategoryCode= OK, dzięki :)ale może była jakaś seria..? Ogólnie wyczytałem, że ludzie kupują kity do przestawiania manetek gazu na lewą, ale nie słyszałem o motocyklach z gazem seryjnie po lewej Rozumiem,iż ten kit na lewą mańkę,to jak ktoś niedowład ma,czy lewo-ręczni,bo mają lepsze czucie? Nie mam pojęcia Kto co lubi. Ja jestem mańkutem ale maneta musi być z prawej jak żeyje pierwszy raz słyszę o czymś takim raczej takie żeczy to poprostu przeróbki. nie wierze że coś takiego kiedykolwiek wyszło seryjnie. avator lepiej się przyznaj ile przegrałeś Nie wiem czy jakies harleye nie mialy manetki po lewej stronie, przynajmniej krotkie serie. Powodem było to że z broni lepiej strzela sie z prawej reki;). W filmie "Hell Ride" mozna bylo zobaczyc przynajmniej jeden taki sprzet tylko ze to pewnie custom byl, dawno nie ogladalem. avator lepiej się przyznaj ile przegrałeś hehe jeszcze nie przegrałem zakład raczej skromny 0.7L 40%,postawiłem na to że seria wychodziła z manetką gazu z lewej strony. Cerb dzięki za namiary zawsze jakiś materiał dowodowy Napęd na tylne koło przenoszony był poprzez łańcuch i trzybiegową przekładnię, sterowaną dźwignią umieszczoną z prawej strony zbiornika paliwa. Wielotarczowe mokre sprzęgło sterowane było, podobnie jak w samochodzie, pedałem umieszczonym z lewej strony silnika! Dzięki zamontowaniu przepustnicy gazu po lewej stronie kierownicy (rozwiązanie zapożyczone z amerykańskiego Harleya) kierowca Sokoła mógł w trudnym terenie prowadzić motocykl nawet po zejściu z siodełka. Na postoju przydawał się hamulec tylnego koła z zapadką postojową, który działał podobnie jak samochodowy ręczny. Takim motocyklem był Sokół 1000 ale to były lata 30. Tu masz materiał o nim http://www.weu1918-1939.pl/tabory/motocykle/m_111/dowodztwo_taborow_motocykle_m_111.html Napęd na tylne koło przenoszony był poprzez łańcuch i trzybiegową przekładnię, sterowaną dźwignią umieszczoną z prawej strony zbiornika paliwa. Wielotarczowe mokre sprzęgło sterowane było, podobnie jak w samochodzie, pedałem umieszczonym z lewej strony silnika! Dzięki zamontowaniu przepustnicy gazu po lewej stronie kierownicy (rozwiązanie zapożyczone z amerykańskiego Harleya) kierowca Sokoła mógł w trudnym terenie prowadzić motocykl nawet po zejściu z siodełka. Na postoju przydawał się hamulec tylnego koła z zapadką postojową, który działał podobnie jak samochodowy ręczny. Dzięki Flaming jest dowód namacalny o to chodziło, chociaż Cerb wspominał; o H-D więc zapewne wiedział te 0.7 trza bydzie wypić Gaz mamy w lewej manetce, a wyprzedzenie zapłonu w prawej, co można naturalnie bez problemu odwrócić, by było identycznie jak we współcześnie produkowanych motocyklach. Ale po co sobie ułatwiać sterowanie? Niech będzie jak przed bez mała wiekiem. dnia Pią 14:01, 20 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
Podstrony
|