,
KTM LC4 640 2004 brak iskryNiszczarka do gĹowy
Witam
Motorek zimuje w garażu i od czasu do czasu go odpalałem. Parę dni temu nie mogłem go odpalić, nie było iskry. Odkręciłem cewkę dałem jej masę bezpośredni z aku i iskra się pojawiła. Przeczyściłem mocowania cewki, skręciłem wszystko i motor chodził. Po paru godzinach ponownie próbowałem go odpalać i nic. Męczę się z nim kilka dni, przejrzałem wszystkie kostki i nie ma iskry. Po odłączeniu cewki od masy i ponownym przyłożeniu masy iskra się pojawia(jeden przeskok). Czyli tak jakby impulsator nawalił(tak mi się tylko wydaje). Od magneta wychodzą dwie wiązki, z jednej kabel zielony i biały, a z drugiej kabel czarno-żółty, czarno-czerwony oraz żółty. Które kable są od impulsatora i jaką powinny mieć oporność? Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo już mi nerwy siadają. Witam A więc bez nerwów zrób fotki instalacji tak aby poglądowo nadawały się na forum ... wyślij do Dawida na pocztę albo do mnie Koledzy jakieś sugestie?? Więc tak z tego co piszesz że iskra pojawia się na moment (miałem kiedyś identyczną sytuacje) u mnie uwalony był moduł . Nie mówie że u Ciebie jest to samo Za chwile poszukam manuala i podpowiem Z serwisówki wyczytałem, że przewód zielony i biały idą od impulsatora. Czy wiecie jaka powinna być na nich oporność? Najdziwniejsze, że po podłączeniu do nich miernika nie ma wogóle przejścia. Podeślij linka do tej serwisówki Nie mam linka bo już dawno mam na kompie tą serwisówkę. Mogę na maila podesłać. Tylko to jest taka ogólna serwisówka, nie do silnika. Niestety nigdzie nie znalazłem serwisówki silnika do Lc4 powyżej 2003 roku. Wszędzie są dostępne tylko 1998-2003. Ma może ktoś taką?? |
Podstrony
|