, KTM 620 LC4 SC 97r ďťż

KTM 620 LC4 SC 97r

Niszczarka do głowy
Witam, posiadam ktma 620 lc4 sc z 1997roku, przerabiam go właśnie na supermoto i udało mi się zdobyć silnik z ktm 660 smc 2003r no więc będzie przekładka i tutaj mam do was pytanie, jak wiadomo w 620 lc4 sc jest zapłon sem i cewko-moduł TM 14-05, natomiast w 660 smc jest stator kokusan i wychodzi z niego 6 kabelków (zielony i czerwony w jednej kostce, w drugiej kostce czerwono-czarny i biało-czerwony, a pojedynczo żółty i biały). Od czego są te kabelki, czy dałoby radę podłączyć to do TM 14-05 i regulatora?? Instalacja elektryczna jest bardzo podobna, oba silniki nie posiadają rozrusznika i akumulatora. W statorze sem jest 5 kabelków: zielony, czerwony i czarny idą do cewko-modułu a dwa żółte do regulatora napięcia. Proszę o pomoc!

fotosik .pl/pokaz_obrazek/db13e84f03f96c58 .html

fotosik .pl/pokaz_obrazek/11e4f04f9edb597d .html


Wrzuć fotki i daj spacje w linkach np fotsik .pl coś takiego
Witam

Problem Masz ciekawy .. jest do zrobienia ale na początek CDI w wersji 660 to japooński kokusan .. natomiast do 1997 wkładany był szwedzki SEM Tm 1405 oraz inny stator

zrób więcej fotek lepszej jakości tak aby mogły służyć -jeśli Masz problem wyślij foty Dawidowi albo do mnie przez maila wkleimy dnia Śro 22:51, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Witam,
czyli będę musiał zakupić CDI od 660 czy jednak właśnie da radę zrobić to w inny sposób? Ciężka sprawa żeby dostać te CDI.. Okej jutro zrobię dokładne zdjęcia i wyślę Wam na maila. Pozdro














Witam

Wyciągasz zapłon TM 1405 .. on się nie przyda -- regulator Masz 1 fazowy więc zostaje -- teraz zadanie na początek pomierz oporności na wtyczkach

czerwony-zielony.....
biały-żółty.......
czerwony-czarny.....
i sprawdz ,ze żaden nie ma połączenia z masą silnika
Witam,

ok wyciągnąłem zapłon TM 14-05. Jeśli chodzi o pomiar rezystancji to wyszło tak:

czerwony-zielony -- 97,1 ohm
biały-żółty -- 0,8 ohm
czerwony-czarny -- 12,8 ohm
i żaden nie ma połączenia z masą silnika. Co dalej??
W oryginale Masz na mikrokontrolerze CDI dla tego taka mała rezystancja czerwony-czarny .... umiesz zbudować CDI z kilku elementów ????
no ciężka sprawa żebym dał radę zbudować CDI.. Nigdy wcześniej się w takie rzeczy nie bawiłem. To nie wiem, może lepiej żebyś Ty zbudował mi takie CDI i wysłał do mnie. Może jakoś się dogadamy
Dostałem na priv info ,ze kupiłeś oryginalne CDI .. problem jest z ładowaniem [/quote
Tak udało mi się kupić oryginanle CDI od 660 smc. Motor pali, chodzi jak powinien. Tylko jest problem bo nie działają mi światła i kierunkowskazy. Dokładnie chodzi o biały i żółty kabelek. Podłączyłem je do regulatora napięcia ale to nic nie dało. Czy trzeba przerabiać jakoś instalacje? Bo wiadomo że instalacja w 660 smc trochę się różni od tej z 620 sc. Jak podłączyć te dwa kabelki?? pozdrawiam
tutaj sprawa jest prosta ..dla normalnego elektryka ... problem największy rozwiązałeś ... wątpię aby ktoś na pamięć znał kolory przewodów we wszystkich wersjach KTM lc4 .. natomiast dla sprawnego elektryka amatora to kilka minut
wymiana silnika .. fajnie bo stary silnik do 97 r to raz przyspieszacz 2 stopniowy pracował w zakresach do 2800 RPM i gwałtownie przyspieszał po wyżej do 36ST co było szkodliwe dl kładu korbowego motocykl pracował zbyt twardo ...nowy silnik z zapłonem japońskim to już inna bajka też trzęsie ale już zbiera się miękko ...zastanawiam się nad włożeniem CDI z płynnym przyspieszaczem do starszej wersji .. oczywiście zostawić należało by stare magneto wymiana tylko CDI ...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl