,
kłopot z redukcją biegów w Z750 2008Niszczarka do gĹowy
witam.
Panowie mam problem z biegami, konkretnie jak schodze na 3 to biegu nie ma a jak stane na swiatłach to 1 nie wbije. Z 3 na 2 tez nie da rady. Ogolnie to zdarza sie to czesto. Jak ktos probował juz z wd40 i olejem to napiszcie cos wiecej bo blady strach w oczy zaglada. Z gory dzieki. Nie bardzo kumam ale to Twoje pierwsze moto?? Wiesz, że trzeba redukować biegi zwalniając, inaczej ciężko będzie wbić 1 jak wyhamujesz z 3. Jeśli tak właśnie zrozumiałem to normalna sprawa, wszystko jest opisane na forum tylko poszukaj. Jak wyhamujesz moto z 3 do zera to wrzucisz pierwszy bieg nie dociskając sprzęgła do końca, tak na półsprzęgle uda się to zrobić troszke zle zrozumiłes. Z przegazowką tez nie chce wejsc. Do gory ida jak trzeba. W doł z przegazowka wchodza jak w masle ale z 4 to jakby 3 nie było. I jak juz 3 wejdzie cudm to znowu 2 kicha. Po zatrzymaniu nawet na połsprzegle i nie wiadomo jakich probach to 1 nie da rady. Wyczytałem ze to jakis syf sie tam zbiera. Tylko chce sie upewnic czy przypadkiem skrzynia nie pada odpukac Panowie pomóżcie. Sprawdź czy się nie poluzowała żadna część od pedału zmiany biegów. Może przy silniku popuściła się obejma. Jak to nie pomorze daj do fachowca. dnia Pon 19:54, 05 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz i tak zrobię. poszukam gdzieś gdzie mogło się coś przyciąć lub poluzować. mam nadzieje że to nie skrzynia. Jak tylko dojde co to jest to napisze żeby ktoś miał łatwiej :) w razie W zocz czy sie nie poluzowalo cos tam na odcinku wajcha silnik, zobacz tez czy ci plynnie wajcha chodzi bo moze sie tam w srodku na secie zacierac, syf zbierac i bedziesz musial rozkrecic seta i wyczyscic wiec tak. Wpsikałej tone wd40 w wałeczek przełozen i na razie jest gitara kamien z serca dzieki wszystkim za pomoc. pany. Znowu k.... To samo. Czy powinno byc tak ze jak jade i redukuje to powinienem na sekunde przed zredukowaniem wywrzec lekki nacisk na stopke zmiany biegu i dopiero sprzeglo i redukcja. Troche lipa. Bo powinno byc tak ze jade i redukuje np. Na 4 bieg jade kawalek i na 3 i znowu jade kawalek to moge na drugi. Bez jakichs naciskow wczesniejszych tak? Jezdzilem roznymi maszynami i tak powinno sie biegi zmieniac. Czy w z750 2008 jest jakos inaczej? Udziwnienia jakies? Sezon zetem dopiero zaczynam i k.... Zdurnialem juz. Czy zjebana skrzynia czy co? ogolnie zasada zmiany biegow jest taka ze noga zaczyna ;D wogole to sprawdz gdzies ta kawe albo niech ktos ci sie nia przejedzie bo ja tez mialem podobny problem ale u mnie to sie zatarla wajcha zmiany biegow na secie ale wd pomoglo dnia Pon 23:36, 19 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz chyba trzeba bedzie faktycznie sprawdzic co jest grane. Witam postanowiłem że nie będę zaśmiecał forum i się przyłącze gdyż mam podobny problem tylko wydaje mi się że ze sprzęgłem może opiszę : zacznę tak że Problemy zaczynają się na rozgrzanym moto, na zimnym silniku biegi wchodzą bardzo dobrze w górę i w dół ale gdy moto jest już ogień podczas schodzenia z biegów np przy dojeździe do świateł i zatrzymaniu się np na 3 biegu podczas redukcji niekiedy aby zjechać niżej muszę lekko popuścić ze sprzęgła aby niższy bieg wskoczył I TO BY BYŁO NA TYLE MOŻE MIELIŚCIE COŚ PODOBNEGO , myślę że to źle ustawione sprzęgło więc może jakiś dobry "człek" wskaże mi drogę do idealnego ustawienia sprzęgła POZDRAWIAM Witam postanowiłem że nie będę zaśmiecał forum i się przyłącze gdyż mam podobny problem tylko wydaje mi się że ze sprzęgłem może opiszę : zacznę tak że Problemy zaczynają się na rozgrzanym moto, na zimnym silniku biegi wchodzą bardzo dobrze w górę i w dół ale gdy moto jest już ogień podczas schodzenia z biegów np przy dojeździe do świateł i zatrzymaniu się np na 3 biegu podczas redukcji niekiedy aby zjechać niżej muszę lekko popuścić ze sprzęgła aby niższy bieg wskoczył I TO BY BYŁO NA TYLE MOŻE MIELIŚCIE COŚ PODOBNEGO , myślę że to źle ustawione sprzęgło więc może jakiś dobry "człek" wskaże mi drogę do idealnego ustawienia sprzęgła POZDRAWIAM Czy dobrze zrozumiałem, redukujesz biegi gdy motocykl stoi w miejscu? Jeśli tak to wg. mnie to błąd. Po mojemu biegi redukuje się w ruchu. Na zimnym silniku gęsty olej obraca kołami zębatymi w skrzyni pewnie dlatego łatwiej wychodzi zmiana biegów na postoju to tak wg.mnie pozdro dnia Nie 21:52, 25 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz jak redukujesz z wysokiego biegu w miejscu to jest to normalna rzecz ze tak musisz zrobic. U mnir jest co innego wiec sie nie martw raczej ze cos nie tak. Wyobraz sobie ze jedziesz w korku i miedzy puszkami musisz na 3 biegu przy 15/h sie przeciskac. Irytujace jak h... dnia Nie 23:09, 25 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy Nie wiem jak zmieniacie biegi, jeżeli jest wszystko ok to nawet da się zmieniać bez używania sprzęgła. Stosujecie międzygaz ? http://www.scigacz.pl/Przegazowka,jak,zmieniac,biegi,w,motocyklu,7686.html http://www.motogen.pl/artykuly/porady/szkola-jazdy-tomka-kulika-redukcja-z-miedzygazem,art8.html od nowa jeszcze raz. Stosuję wszystko co się da łącznie z przegazówka i wszysktim co się da wymyślić popychaniem itd itp. tylko lekki nacisk na dźwignię bez sprzęgła daje rezultat. wtedy też bez sprzęgła wskoczy bieg. Ale tak nie powinno być. Widzę że nikt mi nie pomorze więc chyba fachmany mi pozostają. Jak zrobię to napiszę w razie gdyby ktoś miał kiedyś taki problem. I jeszcze raz powtórzę żadne przegazówki i inne duperele nie dają nic a nic. To faktycznie chyba już nikt na odległość więcej nie wymyśli, jakby nie było cudotwórców chyba tutaj nie ma . raczej myslałem ze moze ktos cos takiego miał. |
Podstrony
|