,
ile oleju w lagi ?Niszczarka do gĹowy
Serwisówka Z750 2004 - 2006 Jest taka sama jak po 2006r.? Bo z tego co patrzyłem to niby wszystko to samo jest Jeśli wszystko się zgadza to temat do zamknięcia No mysle ze jednak serwisowki beda sie roznic chocby dlatego ze modele od 2007 roku maja zawieszenie upside down. w serwisówce >2007r jest: prawa laga 469ml +/-4ml lewa laga 485ml +/-4ml Jeżeli Potek masz tego Z-ecika z Avatara to masz model 2006 r dlatego ci pasuje z serwisówką od 2006 . Od 2007 jest już nowy moedel Z-ecika Jeżeli Potek masz tego Z-ecika z Avatara to masz model 2006 r dlatego ci pasuje z serwisówką od 2006 . Od 2007 jest już nowy moedel Z-ecika Z avatara to on ma Z1000 model 2003-2006! Z avatara to on ma Z1000 model 2003-2006! Faktycznie , sorry jestem jeszcze zielony jak kawasaki No to jak masz Potek nowego małego Z-ecika 2007 to podaj maila to ci wyślę serwisówkę dnia Pią 19:11, 01 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz Ten z avatara to wybrałem z galerii avatarów... Mój rocznik to koniec 2006... ALe porównując serwisówkę z moim zecikiem to to samo chyba... Madras zaraz na pw podeśle Ci e-maila Tak wygląda po 2006 r? Jeśłi tak to ja mam na 100% tego przed 2007r. czyli 2003-2006r To w takim razie nie ma co wysyłać ci serwisówki bo mam od nowego małego Z-eta od 2007 r Odgrzeję trochę zamiast zakładać ten sam temat Pytanie do małego z750 2009 jaki był lany ori olej do lag ? 5w czy 10w ? Bo pytałem w 1 sklepie gdzieś sprawdzali i dostałem infomacje, że 5w. Zamówiłem 10w mimo wszystko bo wyczytałem na forum że ori lane było 10w. I drugie pytanie jeżeli wymieniam uszczelniacz w 1 ladze bo mi leje i zmieniam olej czy zmieniać olej od razu w 2 ladze jak będę miał wszystko rozebrane ? Co do oleju to nie wiem, niech ktoś inny się wypowie. ale chyba 10W Natomiast co do wymiany, to skoro robisz w jednym, to wymień i w drugim. Ale chyba zdaje mi się, że przy wymianie oleju nawet zaleca się wymianę uszczelniaczy. Tak jak to bywa w życiu co dziennym, lepiej wymienić i z głowy Tak piszą w serwisówce. Uszczelniaczy nie chcę się czepiać skoro są poskładane ori i nie ciekną Oliwe tylko wymienię najwyżej, tylko czy przed samą wymianą oleju przepłukać czymś lagę i wlać potem tyle jak pokazałem wyżej po demontażu ? Bo są wartości z samej wymiany oraz całkowicie zdemontowanej lagi dnia Śro 12:39, 17 Gru 2014, w całości zmieniany 2 razy no to Twoja decyzja, ja bym wymieniał czym chcesz przepłukać ? wodą ? raczej przechylić aż cały wycieknie i potem zalać nowy przepłukać benzyną ekstrakcyjną parę razy aż zacznie czysta wypływać odczekać aż wyparuje i zalać świeży olej I zalać 469 ml jak po demontażu ? no to szakal powodzenia,daj znac czy wszytko w po robocie jest OK. jest OK zrobiłem tak z 2-3tyg temu i nic się nie dzieje, u mnie przed-lifcie lałem 115mm od górnej części lagi czyli mniejsza wartość ml u mnie 385mL, na innych forach tez tak polecają płukać i jakoś jeżdżą i żyją i nic się nie dzieje:P jak wylejesz stary olej i wlejesz nowy od razu to dupa bo muł i syf na dnie zostanie... Skoro wypłukałeś cały olej to dlaczego lałeś mniejszą wartość skoro nie było żadnych resztek oleju czyli w sumie tak jak po kompletnym demontażu lagi? I jeszcze mnie nurtuje jedna sprawa otóż w serwisówce jest napisane 106 mm +/- 2 mm od górnej części lagi ale bez sprężyny w maxymalnym złożeniu więc jak odmierzyłeś to skoro lagę miałeś poskładaną ? bo pytałem o to ile oleju, chciałem wlać większą wartość ale żaden forumowy fachowca nie odpowiedział na pytanie, pewnie jakbym coś chciał coś kupić to od razu milion odpowiedzi standard, zmierzyłem normalnie suwmiarką laga wykręcona opierasz o podłogę i mierzysz od górnej części lagi do lustra oleju. To nie problem moto stoi na stojakach 5sec wykręcam korki i mogę dolać po te 60mL i będzie git tylko jak doleje to już nie będzie 115mm do oleju.... Ja jednak po wypłukaniu wleje tą górną wartość bo w sumie tam będzie sucho i nie będzie żadnego oleju Mam jeszcze pytanie ktoś się spotkał z takimi uszczelniaczami pyłowymi ? Takie dostałem ze sklepu gdzie sprężynka ma być na ZEWNĄTRZ i będzie ona widoczna ... Taki uszczelniacz pyłowy jest u mnie i nie mam żadnej sprężyny w tym uszczelniaczu ani w środku ani na zewnątrz ... Spotkał się ktoś ma ktoś coś takiego gdzie na zew. jest widoczna sprężynka bo ja pierwszy raz takie coś widzę dnia Czw 20:28, 18 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz Ja mam taki uszczelniacz założony i właśnie sprężynka jestu widoczna, Poprzedni własciciel wymieniał olej podobno w serwisie, wiec chyba tak ma być Masz zdjęcia jak to wygląda u Ciebie ? Tylko z jednej strony masz założony uszczelniacz czy z dwóch z tymi sprężynkami ? Jeśli kupisz oryginalne uszczelniacze w kawie to dostaniesz takie jak miałeś. Ale większość zamienników ma tą sprężynkę na wierzchu jest to konstrukcja identyczna jak w zwykłych uszczelniaczach daje to większą żywotność ponieważ w miarę wycierania się gumy sprężynka dociska ją z powrotem do powierzchni a z czasem jeszcze niektórzy dokręcają tą sprężynkę żeby jeszcze lepiej trzymała. Ogólnie mi się te zamienniki wizualne nie podobają ale co do praktyki zdaje sobie sprawę że są trwalsze i pewniejsze. Zdarzało się iż zostawiałem uszczelniacze oryginalne jeśli były w dobrym stanie ze względu na kwestie wizualne. Jutro popytam po ile chodzą oryginalne bez sprężynek i jeżeli cena nie będzie zabijać to zakupie, bo jeszcze zastanawiam się nad tą aukcją tylko nie znam w ogóle tej firmy i nie wiem jak długo uszczelniacz potrzyma: http://allegro.pl/uszczelniacze-zawieszenia-kawasaki-z-750-04-12-i4763144227.html Bo na pewno się nie skuszę na tamte paskudne ze sprężynką Tour max nie jest najgorszy myślę że można się na to skusić Tm wychodzi 180 zł z przesyłkami itp. Dzwoniłem dziś za ori uszczelniaczami pyłowymi to stoją 56 zł za sztukę wychodzi jakies 120 zł z wysyłką + uszczelniacze olejowe Ariette za 50 zł wychodzi 170 zł 10 zł mniej no i mam ori pyłówki więc chyba na takie coś się zgodzę jak nie znajdę nic na weekendzie innego bez sprężynek z zamiennika W moim zecie w weekend też padł uszczelniacz w lewej ladze i dlatego chciałbym znów odgrzać temat i zapytać jak to jest w końcu z tym olejem, no bo w serwisówce napisane jest że olej to KAYABA 01 (10-15) 5W a wszedzie w internecie, i na forum znajduje info, że kazdy zalewa 10W więc jak to w końcu z tą oliwą ? Lej śmiało 10w |
Podstrony
|