,
exup w z750 '07<Niszczarka do gĹowy
witam Panowie.
mam takie pytanko , mam Kawasaki z750 2009, chcialbym wymienic tlumik ale wlasnie nie wiem czy moge wymienic na jaki mi sie podoba (mivv) bo na orginalnym jest jakis czujnik i wlasciwie nie wiem czy moge go zignorowac czy nie pojawi sie jakis blad na komputerze. widzialem na YouTube ze ludzie wymontowuja ten czujnik calkowicie. dzieki dnia Śro 20:27, 27 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz Kup detykowany do Z750 wtedy nie będzie kłopotów z montarzem a tu masz temat jak usunąć exupa http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r-z800,16/demontaz-exup-a-co-i-jak,2022.html i marsz szybciutko do Powitalni ! no wlasnie tylko ktore sa dedykowane dla z750??? skad sie dowiedziec?? a exup to sa te dwie linki ktore odchodza od tlumika jak rozumiem tylko co z nimi zrobic ?wymontowac calkowicie i zamontowac servo buddy ? Wpisz na all. wydech z750 i po kłopocie , wymontowujesz linki razem z wydechem , zresztą wystarczy troszke poczytać , wszystko jest opisane przeciez jak wymontuje te linki to pokarze mi sie blad na komputerze. a jak kupie tlumik ktory jest dedykowany to nie wyskoczy blad? Ja w zestawie z tłumikiem miałem taką blaszkę którą montuje sie w miejsce uchwytu linek ,żaden błąd mi nie wyskoczyl ja mam 2009, wymontowałem, nie zakładałem blaszki, błędu nie mam Ja też niczego nie montowałem i nie mam błędów...tzn. czasem mam jak się exup zblokuje - wtedy trzeba popchnąć i nadal nie mam błędów jakiego kolega chce kupic mivva bo jezeli takiego http://allegro.pl/tlumik-wydech-mivv-carbon-kawasaki-z750-z-750-2005-i3096255067.html to moze sie dogdamy dnia Śro 22:22, 27 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz czu.. masz takiego mivva do sprzedania..?? bo ten z aukcji to chyba nie twój.. masz do przed czy po lifta..?? ja zainteresowany jestem.. Sprawa wyglada tak: mam po liftowego. Ale w sumie chcialbym ixila hyper lowa i jezeli sprzedaz mojego bylaby oplacalna tzn. starczylo by prawie na ixila hyper low'a to czemu nie zaproponuj cenę.. jak coś to daj na PW.. daj mi nocke zeby przemyslec jutro ci napisze:) spoko looz.. nie napalam się.. bo dojdzie mi jeszcze przeróbka dolotu.. ja mam przedlifta.. ale ten mivv mi się podobuje.. no dobrze, ale czy w ogole ktos z was ma kawasaki z750 z 2009 i po wymianie tlumika nie mial zadnych problemow z palacymi sie kontrolkami , no bo jezeli sa takie osoby to u mnie tez nie powinno byc takiego problemu . sam juz nie wiem tak ja tak mam, zadnych problemow witam ja pisze do kolegi od mivva na sprzedasz,mam pytanie czy nie miales zadnych problemow ani bledow na kompie ,i czy wymontowales te linki od o2 czy zamontowales je zpowrotem do mivva dzieki Nie można zamontować linek bo wydechy tuningowe są przelotowe nie mają klapek sterujących tak jak oryginalny wydech martek,a ja mam dwa pytania do Ciebie,mianowicie: -każdego z osobna masz zamiar pytać o błędy po demontażu exupa? (ewentualnie pozostawiam drogę przez PW) -zajrzyj do "Powitalni",bo jakoś oficjalnie wypadało by się przedstawić na forum.... nie mam zamiaru pytac kazdego ,chcial bym uslyszec od kogos zamawiaj tlumnik i nie przejmuj sie ,nic sie nie stanie z kompem i nie wyskoczy blod f1 albo kontrolka nie bedzie migac a tlumnik ktory chce to wysle linki i mam nadziej ze ktos mi poradzi co zrobic http://www.youtube.com/watch?v=J_FGr-P9oBs nastepny http://www.youtube.com/watch?v=ktaztIAGB8U montowac je panowie czy nie bedzie zadnych problemow i co z tymi linkami od exupa dzieki i pozdrawiam Montuj i sie nie przejmuj. Jak wyskoczy błąd, to jest na to sposób. Temat wałkowany już tyle razy... wystarczy użyć szukajki Co do kontrolki tej małej czerwonej to ona mruga po wyłączeniu moto ( jak masz immobilajzer ) bodajże przez 24 h . Kupuj wydech który ci się podoba , i zakładaj nie będziesz miał żadnych problemów . no dzieki za konkretna odp ,,, ale jak wyskoczy blad moze mnie sporo kosztowac ,,jestem swiezy na forum i nie bardzo kumam szukajki ... zamawiaj puszkę ! nie będzie żadnych błędów do mivva masz obejmę więc linki zostają http://www.mivv.it/en/prodotti_video_apri2.asp?lv=2/181/677/K018_GP_FITVIDEO.mp4&np=KAWASAKI%20-%20Z%20750 a do scorpiona odpinasz linki pod siodłem i wywalasz linki jak wyskoczy błąd to będzie Cie to kosztowało dodatkowe 10 minut roboty dzieki panowie i tak zrobie a co do mivva to zostawic te linki i je ponownie zamontowac ale ich sie nieda wymontowac z tlumnika one sa chyba na stale dzieki.a co do scorpiona to wymontowac cale ....dzieki odłącz je od silniczka i wyrzuc Panowie jaki powinien być luz klamki sprzęgła? Ja kiedy puszczę sprzęgło, to jeszcze z pół centymetra mogę odepchnąć klamkę aż dobije do końca. Jak jest u Was? mam dokladnie to samo... ma być taki żeby linka nie była napięta Kolego serwisówka się kłania....,przeczytaj a większość pytań/zagadek zostanie rozwikłana. Luz serwisowy na klamce sprzęgła - 2-3mm. witam panowie chce zamontowac jednak puszke LeoVince EVO II LV One - Carbon -.czy ma ktos taki kawasaki z750 2009 r .tylko mam pytanie co zrobic tymi linkami od system device .wiem ze do scorpiona dawaja blaszke.do mivva linki zostaja a co ztym dzieki.... http://www.roarfactory.co.uk/leovince-evo-ii-lv-one-carbon-kawasaki-z750-r-2007-2012 Wałkowane wielokrotnie, ostatnio tydzien temu, poszukaj a znajdziesz Mnie po przełożeniu na akcesoryjny tłumnik pojawiała się (jak opisałem w swoim temacie) kontrolka f1 i migająca dioda ale tylko w trasie gdy cisnęliśmy dłuży odcinek nieco szybciej. Po zwolnieniu na jakiś czas do prędkości około 100km/h znikało lub po zgaszeniu sprzęta. Kluczyk serwisowy żadnych błędów nie wykazał. Wydudranie katalizatora rozwiązało problem. Wymieniłem dziś olej i wszystko jest ok, ale pojawiło się dziwne pstrykanie. W momencie kiedy ruszam z pierwszego biegu (nie ważne czy dynamicznie czy powolutku), to przy około 3-4tyś obrotów słychać takie lekkie pstryknięcie. Nie czuć żadnego szarpnięcia itp. Jedynie taki stuk przypominający pstrykanie wydechu po wyłączeniu silnika kiedy jest rozgrzany. Nie wiem skąd to dobiega. Może to coś od hamulców, może z kosza sprzęgłowego, a może coś się gdzieś przesuwa i uderza pod bakiem. Pojęcia nie mam. Przejmować się tym czy olać sprawę? Miał ktoś coś podobnego? Btw. Wczoraj założyłem exupa, bo był całkowicie odpięty (linki wisiały gdzieś pod siodłem). Może to on tak pstryka? Kiedy się zatrzymuje i odpuszczam gaz to exup zamyka zwór w wydechu i w momencie ruszenia przy określonej liczbie obrotów otwiera go i wtedy słychać to pstryknięcie. Tak w ogóle to dziś rano jak go odpalałem to sobie tak lekko strzelił z wydechu jakby był minimalnie przytkany. Wcześniej przed założeniem exupa nie było czegoś takiego. dnia Śro 21:00, 17 Kwi 2013, w całości zmieniany 3 razy Nagrałem filmik jak odpalam moto na zimnym, bo wtedy też słychać ten stuk. Równocześnie z odpaleniem słychać owe pstryknięcie. http://www.youtube.com/watch?v=LFN4PBGajSQ&feature=youtu.be Przypadkowo na YT znalazłem filmik w którym słychać identyczny stuk przy ruszeniu jak u mnie. Około 21-23 sek jak koleś ledwo co rusza, słychać to pstryknięcie/stuk. Widocznie Zety tak mają skoro na filmiku u kogoś innego słychać to samo. http://www.youtube.com/watch?v=xVtnv46xnNo dnia Nie 19:37, 21 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz Panowie powiedzcie mi, czy jeśli exup lub zapadki w tłumiku, którymi steruje, zaczęłyby się zacinać, to wyskoczyłby mi jakiś błąd na zegarach lub jakieś ostrzeżenie? Pytam, bo moto stał ponad 1.5 tyg. dziś wsiadłem, odkręcam mu na 1 biegu manetkę na fulla i mam wrażenie jakby zamulał z dołu. Zamiast czuć pierdolnięcie, to ja czekam aż moto zacznie wyrywać. Raczej wątpliwe żebym tak szybko przyzwyczaił się do jego mocy, bo motocyklistą jestem raczej świeżym, więc nie jestem ogarnięty z mocnymi sprzętami. Są w ogóle przypadki, że te zawory w tłumiku, którymi steruje exup lubią się zaciąć? Dodam, że jak moto się wkręci na obroty to czuję jak zaczyna wyrywać go spod dupy. Zawsze myślałem, że takie moto dół mają mocniejszy. Gdyby coś się działo z exupem,najprawdopodobniej ukazała by się stosowna kontrolka na zegarze. Skoro jesteś (jak sam napisałeś) świeżym motocyklistą,to skąd taka "wiedza" na temat czy zamula/nie zamula z dołu,na jakiej podstawie wysnułeś swoją teorię? Wcześniej miałem Kawasaki ER6N i tamten motocykl z dołu szedł lepiej. Swego czasu jeździłem też SV650, a wcześniej troszkę Yamahą YZF750. Coś tam jeździłem, ale mimo to nie uważam się za doświadczonego motocyklistę. Chciałbym kiedyś pojeździć Z750 kogoś innego. Jestem ciekaw czy widziałbym różnicę. Widzę o tym czy zamula mam stąd, że swoją Z750 zrobiłem od zakupu już ponad 3tyś. kilometrów i wydaje mi się, że czasem lepiej z dołu szła. Może to ta cholerna 98Pb. Co do exupa, to po zakupie moto, linki nie były zapięte do tej sześciokątnej blaszki i trochę tak jeździłem. Żadna kontrolka, żaden błąd na wyświetlaczu się nie zapalał. Zawór działał poprawnie, bo po zdjęciu boczku i odpaleniu moto, widać było jak się porusza. Jedynie linki były odpięte. dnia Pią 22:56, 31 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy Akurat nie ujeżdżałem ER6N,ani SV650,ale nie raz stawałem ze świateł z tymi modelami i najzwyczajniej w świecie nie miały szans,więc skoro twierdzisz że te motocykle lepiej ida z dołu niż Z750,to faktycznie jest coś nie tak z Twoim moto. Mihoo, ale to, że moto idzie lepiej z dołu nie znaczy, że lepiej przyspiesza. Dlatego też porównanie pojedynków spod świateł nijak ma się do tego czy dany motocykl idzie lepiej lub gorzej z dołu. Pomijam już kwestię, że to kto szybciej ruszy spod świateł w dużej mierze jest uzależnionego od jeźdźca i jego umiejętności. No to z innej strony zadam pytanie,mianowicie:od ilu obrotów na budziku,Twój Zet budzi się z dołu? Musiałbym się dokładnie przyjrzeć, ale nie kłamiąc bardzo takie mocniejsze odejście czuję przy około 6-7tyś. PS. Dziś jechałem za Nissanem 200SX (tyle, że auto dłubane, ma około 320koni) i przy przyspieszaniu jeszcze bym go wyprzedził, ale od 150km/h w górę nie mogłem go dogonić. Trzymałem się za nim, ale o wyprzedzaniu nie było mowy. dnia Nie 19:14, 02 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy |
Podstrony
|