, Ducati Energia cewkomoduł. ďťż

Ducati Energia cewkomoduł.

Niszczarka do głowy
Witam, Kupiłem niedawno cewkomoduł Ducati Energia w wyjściem jak na fotografii
i nie znam niestety opisu podłączenia .
Czy ktoś spotkał się z tym modułem i zna opis wyprowadzeń.
Z góry dziękuję za pomoc.


Po włosku powinno pisać po jednej stronie modułu kolory, pisze ?
Niestety nie ma żadnego opisu .

Dokonałem pomiarów oznaczonych pinów


i wyszło :
Gdzie jest zaznaczone w nawiasie (-) i (+) tam są inne wskazania przy odwróconym połączeniu przewodów miernika.

a) 1(-) - 6(+) wartość 1,6 MOhm ; 1(+) - 6(-) brak przejścia ;
b) 1(-) - 7(+) wartość 1,6 MOhm ; 1(+) - 7(-) brak przejścia ;
c) 1 - 2 1,3 MOhm w obie strony ;
d) 1(+) - 3(-) wartość 1,6 MOhm ; 1(-) - 3(+) brak przejścia ;
e) 1(+) - 4(-) wartość 1,1 MOhm ; 1(-) - 4(+) 60 MOhm i rośnie ;
f) 1 - 8 1,3 MOhm w obie strony ;
g) 1 - 9 1,3 MOhm w obie strony ;
h) 2(-) - 3(+) brak przejścia 2(+) - 3(-) 1,2 MOhm ;
i) 2 - 4 wartość 1,2 MOhm w obie strony ;
j) 2(+) - 5(-) 1,5 MOhm odwrotnie brak przejścia ;
k) 2(-) - 6(+) 1,3 MOhm w drugą stronę brak przejścia ;
l) 2 - 7 1,4 MOhm w obie strony ;
m) 2 - 8 1,0 MOhm w obie strony ;
n) 2 - 9 90 kOhm ;
o) 3(-) - 6(+) wartość 2 MOhm ; 3(+) - 6(-) brak przejścia ;
p) 3(-) - 7(+) wartość 1,9 MOhm ; 3(+) - 7(-) brak przejścia ;
r) 3(-) - 8(+) wartość 1,2 MOhm ; 3(+) - 8(-) brak przejścia ;
s) 4(-) - 6(+) wartość 1,2 MOhm ; 4(+) - 6(-) brak przejścia ;
t) 4(-) - 7(+) wartość 1,6 MOhm ; 4(+) - 7(-) brak przejścia ;
u) 4(-) - 8(+) wartość 1,2 MOhm ; 4(+) - 8(-) brak przejścia ;
w) 4(-) - 9(+) wartość 1,1 MOhm ; 4(+) - 9(-) 40MOhm i rośnie ;
v) 5(-) - 6(+) wartość 1,8 MOhm ; 4(+) - 6(-) brak przejścia ;
x) 5(-) - 7(+) wartość 1,8 MOhm ; 4(+) - 7(-) brak przejścia ;
y) 5(-) - 8(+) wartość 1,3 MOhm ; 4(+) - 8(-) brak przejścia ;
z) 5(-) - 9(+) wartość 1,1 MOhm ; 5(+) - 9(-) brak przejścia ;
ż) 8 - 9 2 kOhm

Może coś pomoże.
Gdzie jest cewka już raczej według mnie widać ale reszta dla mnie obca. dnia Czw 17:38, 08 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Witam
kawał roboty zrobiłeś .. niestety to jest półprzewodnik i pracuje to dynamicznie ( czyli impulsowo) i pomiary statyczne nie wniosą wiele ,,, pytanie w jakim silniku to pracowało ???


Kupiłem to jaki "Cewkomoduł Malaguti F15 F12 F10 Ducati Energia"
ale szukam w schematach i nic nie mogę znaleźć.
Zaczyta mnie zastanawiać duża ilość pinów i raczej wygląda mi to na cewkomoduł od większego (około 150 ccm) 4T.
Napisałem także w międzyczasie do Ducati do Włoch ale nie dostałem odpowiedzi jeszcze.
Ja widziałem inny moduł Ducati Energia miał kable i wyprowadzenia opisane na obudowie po włosku i ang. Możliwe że ten jest z jakiegoś nowego modelu
w tych samych obudowach do dzisiaj produkują od 70 lat kolor obudowy zmienia się w zależności od typu silnika i gniazdo po za tym to najczęściej proste konstrucje ... prawie wszystkie piaggio maja takie CDI
taki moduł miałem w vespa et2 iniezione z immo
Oj to może być lipa bo bez immo to zapłon nie odpali raczej.
Znalazłem jakiś schemat :


Ilość pinów się zgadza, to jest plus
Jest immo to może być przeszkoda ale teraz pytanie do znawców.
Na schemacie immo połączone z CDI jednym przewodem w związku z czym są trzy możliwości :
1) Immo daje po odblokowaniu stałe napięcie o pewnej wartości i po jego podaniu moduł daje iskrę (podejrzewam że między 3-12V) ;
2) Immo podaje impulsy o stałym czasie (mniej prawdopodobne) ;
3) Immo podaje zmienny ciąg impulsów. W tym wypadku CDI musiało by być inteligentne (wyposażone w procesor) czego nie podejrzewam.

Proszę mnie oświecić czy dobrze rozumuję gdyż nie znam się na Immo ale umiem włożyć baterie do pilota TV aby działał .

Byłbym wdzięczny za opis który przewód gdzie gdyż nie mogę nigdzie znaleźć. dnia Sob 21:26, 10 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl