,
Ducati Energia cewkomoduł.Niszczarka do gĹowy
Witam, Kupiłem niedawno cewkomoduł Ducati Energia w wyjściem jak na fotografii
i nie znam niestety opisu podłączenia . Czy ktoś spotkał się z tym modułem i zna opis wyprowadzeń. Z góry dziękuję za pomoc. Po włosku powinno pisać po jednej stronie modułu kolory, pisze ? Niestety nie ma żadnego opisu . Dokonałem pomiarów oznaczonych pinów i wyszło : Gdzie jest zaznaczone w nawiasie (-) i (+) tam są inne wskazania przy odwróconym połączeniu przewodów miernika. a) 1(-) - 6(+) wartość 1,6 MOhm ; 1(+) - 6(-) brak przejścia ; b) 1(-) - 7(+) wartość 1,6 MOhm ; 1(+) - 7(-) brak przejścia ; c) 1 - 2 1,3 MOhm w obie strony ; d) 1(+) - 3(-) wartość 1,6 MOhm ; 1(-) - 3(+) brak przejścia ; e) 1(+) - 4(-) wartość 1,1 MOhm ; 1(-) - 4(+) 60 MOhm i rośnie ; f) 1 - 8 1,3 MOhm w obie strony ; g) 1 - 9 1,3 MOhm w obie strony ; h) 2(-) - 3(+) brak przejścia 2(+) - 3(-) 1,2 MOhm ; i) 2 - 4 wartość 1,2 MOhm w obie strony ; j) 2(+) - 5(-) 1,5 MOhm odwrotnie brak przejścia ; k) 2(-) - 6(+) 1,3 MOhm w drugą stronę brak przejścia ; l) 2 - 7 1,4 MOhm w obie strony ; m) 2 - 8 1,0 MOhm w obie strony ; n) 2 - 9 90 kOhm ; o) 3(-) - 6(+) wartość 2 MOhm ; 3(+) - 6(-) brak przejścia ; p) 3(-) - 7(+) wartość 1,9 MOhm ; 3(+) - 7(-) brak przejścia ; r) 3(-) - 8(+) wartość 1,2 MOhm ; 3(+) - 8(-) brak przejścia ; s) 4(-) - 6(+) wartość 1,2 MOhm ; 4(+) - 6(-) brak przejścia ; t) 4(-) - 7(+) wartość 1,6 MOhm ; 4(+) - 7(-) brak przejścia ; u) 4(-) - 8(+) wartość 1,2 MOhm ; 4(+) - 8(-) brak przejścia ; w) 4(-) - 9(+) wartość 1,1 MOhm ; 4(+) - 9(-) 40MOhm i rośnie ; v) 5(-) - 6(+) wartość 1,8 MOhm ; 4(+) - 6(-) brak przejścia ; x) 5(-) - 7(+) wartość 1,8 MOhm ; 4(+) - 7(-) brak przejścia ; y) 5(-) - 8(+) wartość 1,3 MOhm ; 4(+) - 8(-) brak przejścia ; z) 5(-) - 9(+) wartość 1,1 MOhm ; 5(+) - 9(-) brak przejścia ; ż) 8 - 9 2 kOhm Może coś pomoże. Gdzie jest cewka już raczej według mnie widać ale reszta dla mnie obca. dnia Czw 17:38, 08 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz Witam kawał roboty zrobiłeś .. niestety to jest półprzewodnik i pracuje to dynamicznie ( czyli impulsowo) i pomiary statyczne nie wniosą wiele ,,, pytanie w jakim silniku to pracowało ??? Kupiłem to jaki "Cewkomoduł Malaguti F15 F12 F10 Ducati Energia" ale szukam w schematach i nic nie mogę znaleźć. Zaczyta mnie zastanawiać duża ilość pinów i raczej wygląda mi to na cewkomoduł od większego (około 150 ccm) 4T. Napisałem także w międzyczasie do Ducati do Włoch ale nie dostałem odpowiedzi jeszcze. Ja widziałem inny moduł Ducati Energia miał kable i wyprowadzenia opisane na obudowie po włosku i ang. Możliwe że ten jest z jakiegoś nowego modelu w tych samych obudowach do dzisiaj produkują od 70 lat kolor obudowy zmienia się w zależności od typu silnika i gniazdo po za tym to najczęściej proste konstrucje ... prawie wszystkie piaggio maja takie CDI taki moduł miałem w vespa et2 iniezione z immo Oj to może być lipa bo bez immo to zapłon nie odpali raczej. Znalazłem jakiś schemat : Ilość pinów się zgadza, to jest plus Jest immo to może być przeszkoda ale teraz pytanie do znawców. Na schemacie immo połączone z CDI jednym przewodem w związku z czym są trzy możliwości : 1) Immo daje po odblokowaniu stałe napięcie o pewnej wartości i po jego podaniu moduł daje iskrę (podejrzewam że między 3-12V) ; 2) Immo podaje impulsy o stałym czasie (mniej prawdopodobne) ; 3) Immo podaje zmienny ciąg impulsów. W tym wypadku CDI musiało by być inteligentne (wyposażone w procesor) czego nie podejrzewam. Proszę mnie oświecić czy dobrze rozumuję gdyż nie znam się na Immo ale umiem włożyć baterie do pilota TV aby działał . Byłbym wdzięczny za opis który przewód gdzie gdyż nie mogę nigdzie znaleźć. dnia Sob 21:26, 10 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz |
Podstrony
|