,
dlaczego tłumiki od zeta są złoteNiszczarka do gĹowy
WAŻNE!!! Jak w temacie dlaczego tłumiki od z1000 2007-2009 są koloru złotego czy po spolerowaniu można im przywrócić złoty kolor???
Temat można juz zamknąć. Tłumiki są fabrycznie nagrzewane w czymś w rodzaju pieca do duzej temperatury wtedy stal uzyta do ich wykonania nabiera złotego koloru ale oczywiście tylko w wierzchniej warstwie dlatego tez przy polerowaniu staja się srebrne. Można spokojnie wypolerrować tłumiki pozbyć sie z nich rys i rysek a potem przywrucić im ich oryginalny złoty kolorek. Aby odzyskać złoty kolor wstawilem każdy z tłumików osobno do pieca konwekcyjno-parowego na program pieczenia w temperaturze 300 stopni celcjusza na dwie godziny po wyjęciu sa jak nowe pozdrawiam z tłumików osobno do pieca konwekcyjno-parowego na program pieczenia w temperaturze 300 stopni celcjusza na dwie godziny po wyjęciu sa jak nowe pozdrawiam Panowie, juz wiadomo jaka to przyprawa bedzie najbardziej wyczuwalna w miesiwie na zlocie mieso w sosie tlumikowym jeszcze nie jadlem wczoraj było to danie dnia tłumiki pieczone serwowane na desce z sosem o smaku pasty 3m Czyli przetestowałeś danie i na Z-locie będzie "gwoździem programu" (oczywiście tego kulinarnego) ........,delicious. wyobrazacie sobie mine swojej panny, wchodzi do domu, widzi ze piekarnik dziala, mysli albo sie nachlal albo go do reszty pojebalo skoro cos gotuje/piecze, ale pelna nadziei ze beda z niego ludzie zaglada do srodka a tam tlumik od motóra:D taki maly offtopic tłumiki po spolerowaniu na srebro, po jakimś czasie , czy po przejechaniu xx km wrócą do pierwotnego stanu , sprawdzone. juby potraktowałeś je w dość oryginalny sposób przy 250 stopniach nie chciały się złocić a nie wszędzie nawet do takiej temperatury sie nagrzewaja wiec wątpię żeby cale sie ładne złote zrobiły. beda całe złote, jak nie po piekarniku to po pizdowaniu tytan zacznie się utleniac na powierzchni Witam. Drodzy koledzy, tłumiki są wykonane ze stali kwasoodpornej i dla tego mają złotawy odcień. Te całkiem "srebrne" są chromowane. To jest cała tajemnica. Pozdrawiam Jacek Podejrzewam, że jak wali ogniem prosto w kolektor to też tam mamy całkiem konkretną temperaturę Spolerowałem swoje w przed ubiegłym sezonem i już po kilkuset kilometrach zaczęły robić się złote, więc piekarnik jest zbędny Wywal Kata , to nie powinno się tak grzać!!! A u mnie po jeździe w upalne dni, kolektor w okolicy głowicy zaczął zabarwiać się na fioletowo. Dlaczego tak się dzieje? Można to przywrócić do poprzedniego stanu i złotego koloru? A u mnie po jeździe w upalne dni, kolektor w okolicy głowicy zaczął zabarwiać się na fioletowo. Dlaczego tak się dzieje? Można to przywrócić do poprzedniego stanu i złotego koloru? masz serie wydech/ filtr ?? bo jak nie to tak bedzie tak długo aż cos klęknie.. |
Podstrony
|