,
brak iskry ktm LC4 620 95rNiszczarka do gĹowy
Witam. Ostatnio odstawiłem moto do garaż i normalnie zgasiłem, po 2 godzinach chciałem odpalić jednak bezskutecznie. Odkręciłem świece i niestety nie było iskry, spróbowałem nową świecę i niestety na niej też nie ma iskry. Co to może byĆ? Cewka,moduł? Jak i co mam pomierzyć zeby wiedzieć co jest źłe?
Na cewce (tej do której wchodzi przewód WN) jest napisane SEM. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/948071e4823826b5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44608219a80dc2e3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02c4b7cc4cb4adab.html dnia Śro 12:12, 28 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz Napięcia na kablach ze statora przy kopaniu pomierzyć które względem ktorych? czarny to masa? I na reszte względem czarnego mierzyc? Nie pan da schemat instalacji motorka. mam coś takiego z manuala fotosik.pl/pokaz_obrazek89775bf20115a700.html ale na tym nie za bardzo widać. dnia Śro 16:16, 28 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz Tu jest cała serwisówka http://www.wuerker.de/download/SP_95_LC4.pdf , niech pan zmierzy kable co idą do cdi z silnika na zakresie 200v AC. Wyślę cały układ do firmy Digitech. Bezpłatnie sprawdza co jest zepsute i zobaczymy ; NIe prościej zmierzyć.... mam tylko miernik ze wskazówką na którym trudno jest uzyskać dobry wynik. Zapłacę tylko za przesylkę 15zł w sumie i będę wiedział na czym stoję. A tak to będę błądził nie wiadomo jak długo a tutaj trzeba jescze pojeździć przed śniegiem Taki miernik najlepszy jest do pomiarów bo nie "świruje" od pomiarów. Pan da fotkę miernika to opisze co i jak. Miernikiem sie nie uzyskuje wyników tylko mierzy dnia Śro 18:02, 28 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy miernik: images46.fotosik.pl/1079/025db7547f11ec60m.jpg miernik: sklep.satserwis.pl/product/image/8317/4511.jpg Twoje CDI było napewno naprawiane ta czarna skrzyneczka to jakiś wszczep .... CDI łatwo sprawdzić ale naprawa ,, do 100 zł mozna się zgodzić za naprawę .. bo za 220 Masz zapłon nowy z 3 mapami z gwarancją natomiast na naprawę elektroniki normalnej gwarancji nie dostaniesz. Skąd masz te czarną magiczną puszeczkę?? To jest jakaś samoróbka.... Skąd wziąłeś te firmę digitech. skrzyneczkę tą obok cewki(tzn wpiętą do niej)?nie wiem, taki motoru już kupiłem. Mówiąc CDI to masz na myśli cewkę wysokiego napięcia? A zapłon to cały zapłon za 220zł?(Stator,i te wszystkie pierdołki po drodzie?impulsatory itd?)gdzie takie coś kupię? A firmę DIgitech znalazłem w googlach wpisując przewijanie cewek motocyklowych. Pisałem z gościem na gg i widać że orientuje się w temacie. dnia Czw 9:45, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz Prawdopodobnie zepsuła się ta puszeczka bo to jest jakiś przeszczep którego nie stosowano w tych zapłonach. Mówię o nowym module(kostka) który posiada 3 mapy zapłonu wyraźnie poprawiające pracę silnika. Prosiłem o pomiar napięcia przy kopaniu miernik pan ustawia na 250v AC i kopie sprawdza kable wg masy na jednym powinno się pojawić więcej niż 30V to jest zasilanie CDI potem są cewki ładowania i jedna cewka która daje poniżej 5V tą mierzy pan na niskim zakresie do 10V. Przewinąć cewkę każdy jeden potrafi ale żeby było dobrze zrobione to już nie każdy dnia Czw 9:59, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz to może ta czarna skrzyneczka przy cewce WN to moduł? Moduł to jest to czerwone z napisami, można prosić aby pan pomierzył te napięcia? Więc tak: na czerwonym przewodzie przy ustawionym 50AC wskazuje 50v, a przy ustawionym 10AC 5V na przewodzie zielonym. Na reszcie brak. Ps. Gdzie dostanę taki moduł? dnia Czw 11:21, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 3 razy Czyli Masz szcęście stator sprawny uszkodzone jest CDI .. w sumie najtańszy element ! a gdzie dostanę nowy moduł? |
Podstrony
|