, amortyzator tył kawasaki z750 ďťż

amortyzator tył kawasaki z750

Niszczarka do głowy
Witam ,

Nawiazując do zamieszczonego tematu przeze mnie : http://www.z1000.fora.pl/ogolne-z750-z750-s-z750r-z800,15/z750-dziwne-odglosy,8014.html dalej nie zlokalizowałem pisku który doprowadza nie do szału . Rozebrałem elementy amortyzatora tylnego i zauważyłem luzy jak na załączonym foto.

Mam w związku z tym kilka pytań:

- czy tuleje (strzałki białe) można osobno wymienić czy są integralną częścią "kołyski" nie wiem jak ta część się nazywa.

-czy miejsce które zaznaczyłem czerwonymi strzałkami powinno mieć luzy ? Gdyż obecnie są tak i to bardzo spore.

-jaka jest techniczna nazwa części tzw"kołyski"?czy można ją dokupić osobno ? czy jest integralną częscią amora?

[/img dnia Nie 11:19, 15 Cze 2014, w całości zmieniany 3 razy


Sama nazwa tego elementu to jarzmo amortyzatora i mozna znalezc samo jarzmo na allegro np. Tuleje sa wymienialne. Ja np kiedys wymienialem same tuleje ale w innym motocyklu.
Ta tulejka to bieżnia wewnętrzna łożyska , powinno ją się wymieniać razem z łożyskiem Ale wiemy jak jest - wszystko kosztuje Te otwory w amorku nie powinny mieć zbyt dużych luzów
Sorki za wprowadzenie w błąd. Ja miałem dorobiona tuleje i wbita na spasowanie w otwór. Samo łożysko jednak u mnie luzu nie miało u Ciebie może być inaczej.


Dzięki serdecznie za odpowiedź. Czy z uwagi na to że jest luz może przez to powstawać ten skrzypiący dźwięk ( jak stara kanapa) podczas jazdy ?
@heya088

Moze cie naprowadze na cos innego, probowales przesmarowac sprezynę stopki? W GSXR mialem podobny problem co ty, w czasie jazdy przez wieksze nierownosci (garby, krawężniki) motocykl skrzypiał jak łóżko sprężynowe. Też podejrzewalem zawieszenie ale u mnie skrzypiala sprezyna mocujaca stopke do ramy. Skladala sie z dwoch sprezyn z czego jedna mniejsza byla w drugiej wiekszej. Prawdopodobnie byly juz troche wyrobione i po prostu nie trzymały sztywno stopki tylko ta bujała się w czasie jazdy.

Zreszta problem jest latwy do sprawdzenia bo jezeli to zawieszenie to psiknij tam WD40 i sie przejedz.
Rozbierałem już ta sprężynę ponieważ ktoś odwrotnie założył czujnik od "zapobiegania przed ruszeniem na biegu gdy stopka jest otwarta" lecz nie sprawdzałem tego miejsca. Sprawdzę i dam znać. Dzięki bardzo
Panowie zlokalizowałem źródło pisku. Problemem był brak śruby mocującej silnik na wysokości cylindrów. Śruba mocująca ramę oraz silnik z lewej strony motocykl. Chciałem również podziękować koledze z serwisu Kawasaki Rzeszów który naprowadził mnie na ten trop. Dzięki serdeczne raz jeszcze.

Panowie zlokalizowałem źródło pisku. Problemem był brak śruby mocującej silnik na wysokości cylindrów. Śruba mocująca ramę oraz silnik z lewej strony motocykl. Chciałem również podziękować koledze z serwisu Kawasaki Rzeszów który naprowadził mnie na ten trop. Dzięki serdeczne raz jeszcze.

Zdaje się,że już gdzieś czytałem identycznego posta?!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl