,
750r vs 800Niszczarka do gĹowy
siema
szukam moto i tak się zastanawiam, jest na allegro nowy 750 w odmianie R za 25500, 800 z absem trza wydobyć min 5 kloca więcej... i tak się zastanawiam: stary model tańszy czy droższy ciut a nowy? 750 zawsze mi się podobała a wersji R ma zmienione to i owo czyli same plusy... minusem na pewno jest to że świeżość straciła jakiś czas temu, ale cena nowego taka jak mt07 800 jakoś na początku mi się nie podobała, przy drugim spotkaniu jakoś bardziej do mnie przemówiła, za 31500 można znaleźć białą z absem - taka mi najbardziej się podoba, poprzedniego zeta miałem w białej perle 800 już ma 4 tłoczki i podobno fajnie hamuje nie jechałem ani erką ani 800 więc pod tym względem się nie wypowiadam, w sumie na poprzednim małym zecie przejechałem 12 tyś km w 2 sezony, także jestem mistrzem prostej czyli użuje z 50% możliwości trakcyjnych pytam was, co byście wybrali? generalnie myślę o lekkiej używce z PL salonu albo nówce dnia Czw 22:54, 30 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy Zawias! Więc Z750R, fakt 800 wygląda o niebo lepiej... można powiedzieć że 800 wygląda o dekadę lepiej Przema,bierz Z800 to z pewnością będzie nowy trend kawasaki...,no i ta lampka z tyłu jak w nowej 636! zależy czego szukasz, nowoczesny wygląd - Z800 Lepsze właściwości jezdne (zawias) - Z750 Nie mam porównania z innym zetem, ale uczciwie mogę powiedzieć, że 800tką dobrze się jeździ Co do hamowania to mogę powiedzieć, że zdarzało się, że przy światłach zatrzymywałem się 1m przed linią w momencie, jak inne motki były już na pasach dla pieszych, ot takie atrakcje jak się jedzie 'ciut' za szybko. I jak masz możliwość to bierz wersję z ABSem, niesamowicie przydatna rzecz A ja nie wiem co bym wybrał bo z jednej strony 750 w wersji R to motocykl kompletny i wszystkie "wady" zwykłej wersji zostały wyeliminowane a z drugiej strony Z800 moto nowsze stylistycznie i to widać. Skoro na właściwościach jezdnych az tak ci nie zalezy to bierz tego ktory ci sie bardziej podoba. Te 5 tys roznicy miedzy 750 a 800 mozesz zainwestowac w wydech (jakis Mivv Suono) i inne mody (kierunkowskazy, fender eliminator, lusterka) i miec fajne moto, dobrze sie prowadzace i zrobione pod woj gust. dzięki za odp na daną chwilę jestem za nowszą wersją Ja też miałem taki sam dylemat jak Ty. Wybrałem Z800 i nie żałuję. Motocykl na żywo wygląda przepięknie,przepięknie i jeszcze raz przepięknie, o niebo lepiej niż na fotkach czy filmach. Gdy zobaczyłem go na żywo w salonie to powiedziałem tylko "łał". Jeśli chodzi o porównanie z Z750 to stylistycznie jest to niestety przepaść ( chodzi mi o serię). Miałem okazję porównać nie umniejszając oczywiście Z750 bo to też ładne moto. Ja mam jedyny słuszny kolor dla kawasaki czyli zielony Silnik bardzo elastyczny, 6 bieg i przyśpieszanie od prędkości np. 60km/h nie stanowi dla niego problemu. Ogólnie na każdym biegu ciągnie równo. Można to porównać do silnika elektrycznego Brzmienie oryginalnego wydechu jest zadowalające, niskie basowe a nie męczy. 4 tłoczkowe zaciski radzą sobie bdb z masą motocykla a ma być jeszcze lepiej (według mechanika z salonu). Masa przeszkadza trochę w manewrowaniu na postoju ale jak masz ponad 185 cm wzrostu to powinieneś dać radę, niżsi będą mieli trochę problemów. Motocykl jest doskonale wyważony. Po ruszeniu z miejsca tej masy 229 kg zupełnie nie czuć, prowadzi się jak tylko zechcesz. Zegary z komputerem pokładowym. Spalanie, ilość km na paliwie, trip A,B, zegar, ECO itd. Trochę brakuje wyświetlacza biegów ale to można dokupić. Jeśli chodzi o akcesoria to warto kupić szybkę i tu doradzam oryginalną bo najładniej wygląda i daje też dużo bo w znacznym stopniu chroni przed wiatrem. Polecam też oryginalne crash pady kawasaki zakręcane na dekle boczne. Na żywo wglądają kozacko i dodają uroku. Są trochę droższe od zwykłych no ale cóż coś za coś Pozycja na motocyklu zbliżona do sportowej, siedzenie wygodne ale na dłuższe dystanse raczej by się nie sprawdziło. Można niby dokupić żelowe ale to wydatek koło tysiąca zł. Zawias regulowany, standardowo dobrze zestrojony ( przy mojej masie 80kg nie mogę narzekać. Na razie nie bd się tym bawił). ABS Boscha serii bodajże 9 (tył, przód). Na szczęście jeszcze nie miałem okazji go przetestować ale dostałem info z salonu, że jest to najnowocześniejsza technologia Boscha dostępna w moto i nie ingeruje w styl jazdy. Wersja z ABS kosztuje 34,900zł (MY2015). Możesz jeszcze trafić na rocznik 2014 model (MY2014) nawet za 29,900 na wyprzedaży ale to zazwyczaj są modele bez ABS i w innym malowaniu. Gdybyś miał jakieś pytania to postaram się pomóc. Pozdrawiam Co jak co ale chyba każda zetka w tym 750 ma elastyczne biegi, sam nie mam problemu aby na 6 biegu kogoś wyprzedzać nie redukując kiedy mój kolega z przodu fazerem aby wyprzedzić musi zbijać 1-2 biegi w dół Osobiście kupiłbym 800 , żeby wykorzystać trakcję i możliwości moto na 100% to trzeba już naprawdę wymiatać , sądzę że większość z nas nie ma takich umiejętności , więc puki dojdziesz do granic 800 -etki minie sporo czasu , a co do latania na 6 biegu z prędkościami ok 50 -60 to oczywiście się da ale prowadzi to do nierównomiernego wyciągnięcia łańcucha , więc jeśli nie chcecie za szybko wymieniać napędu lepiej zbić do 4 czaaas leci a tu cisza z mojej strony padło na 800, jak będę szukał to tylko wer z abs dzięki za dyskusje ...ile masz siana ??? na moto? na razie nic muszę się chwilę wstrzymać... będę myślał nad leasingiem bądź kredytem ostatnio za 25 tyś była fajna roczna z dodatkami w bielsku białej |
Podstrony
|