, 5 miejsce zeta w teście... ďťż

5 miejsce zeta w teście...

Niszczarka do głowy
Nie wiem, może czytaliście ten artykuł/test/porównanie sześciu motocykli klasy średniej jak to tu nazwali, a jeśli nie to popatrzcie jak nam zeciaka zjechali... http://www.motocykl-online.pl/testy/klasa-srednia-szostka-do-rock-n-rolla


Już sporo czasu temu czytałem ten artykuł w papierowej gazecie.... Później gdzieś w necie i było sporo zbulwersowanych osób odnośnie tego jak pojechali po Zetce... No cóż za coś tym pismakom muszą płacić więc ci pojadą czasem po bandzie
Nie przejmujcie się chłopaki papier wszystko przyjmie, niech piszą dla tych MATRIX-ów
Racja..poza tym ten artykuł wydaje mi się w cholerę stronniczy,jakby pisany na zamówienie Yamahy.
No niby fakt, że beme postawili na pierwszym, Yama jest niby trzecia, ale gdzie tu nie spojrzeć to FZ8 praktycznie nie ma wad.
Ale z zeta oprócz pochwał za silnik zmiażdżyli po prostu. Gdyby nie ten artykuł, to nie wiedziałbym, że zet jedzie szlaczkiem na prostej, nie da rady nim pokonywać zakrętów, a w ogóle to się w nich wali po prostu. No smutek i nostalgia
A żyłem w takiej słodkiej nieświadomości. Mój świat się zawalił
Zaczynam zbierać kesz na FZ8


gdzieś już zeta i yamahe porównywano i wygrał zet.Poza tym yamaha to zupełna nowość a nijaka i ze słabszym silnikiem.
Ja widziałem w jakiejś angielskiej telewizji podobny test, brakowało chyba BMW, tam z kolei mały Z zajął pierwsze miejsce pomimo podobnych wad jak te wymienione w powyższym artykule, tylko bez przesadnego ich wyolbrzymiania, poza tym na plus zaliczono mu najniższą cenę, koszty eksploatacji, oraz to, że właściwie jest prekursorem klasy; na zakończenie testujący podsumował Zeta stwierdzeniem mniej więcej takim: Właściwie Zetowi przydałoby się już odswierzenie, z drugiej jednak strony nie ma powodów, by poprawiać to co już jest dobre, w dodatku za takie pieniądze.

A tak na marginesie to wydaje mi się, że na tym forum wszyscy wiedzą jaki motocykl jest najlepszy na świecie LOL dnia Wto 22:44, 03 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie ma co ukrywać Panowie. Kasa rządzi rynkiem, salonów Kawasaki jest sporo mniej niż Suzuki czy Yamaha więc czego można się spodziewać, reklama dźwignią handlu, a ja dalej będę jeździł Kawasaki
a ja czytałem że Zet to najlepiej sprzedające się moto w swojej klasie. Wk....li konkurencję i ktoś artykuł zasponsorował.
Mam tą gazetę przed sobą i to samo pomyślałem. Artykuł zasponsorowany, poza tym przecież Motocykl to niemiecki jest więc musieli postawić na 1 miejscu niemiecki sprzęt... .

Zetor i tak miażdży ! Na pohybel wszystkim, psy szczekają karawana jedzie dalej !
Tak się składa,iż miałem "przyjemność" sprawdzenia na własnych czterech literach,jak powozi się maszynami z podium w/w artykułu.
I tak subiektywnie:
BMW - niby stunt'erska maszyna,bo Pfeifer i Raptowny takowy egzemplarz ujeżdżają (sucha miska!),lecz w wydaniu cywilnym motong bardzo przewidywalny,układ jezdny,heble i gaz zasadniczo bez ujmy.Z tego co pamiętam strasznie wibrowała kiera i to najbardziej mnie podczas testu denerwowało.
Street Triple - generalnie nie miałem żadnych zastrzeżeń co do tego motocykla,zbierał się żwawo (na koło również),heble miał ostre,był poręczny i lekki jak "125".Good!
Z tego testu,najciekawsza propozycja,oczywista zaraz po Zecie!
FZ8 - zawiecha zdecydowanie zbyt miękka,bez możliwości jakiejkolwiek regulacji,strasznie nurkował przód przy heblowaniu,zero odejścia i brzydki taki...,ble;zatem pytanie moje co urzekło autora artykułu,by gloryfikować "średniego" fazera,bo ja odjechałem z testów Yamahy zniesmaczony.

Pozdro dnia Śro 16:21, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
szkoda ze nie wzieli R ktora jest lepsza wersja malego zeta
Przesyłam link do artykułu. Porównanie Street Triple R i Z 750R:
http://img859.imageshack.us/g/z750rvsstreettripler001.jpg/
Przede wszystkim wady i zalety motónga mamy my odczuwać a nie raiderzy testowi. Wiadomo, że nie każdy ma szanse przejechać się całą gamą sprzętów przed zakupem i dlatego są te testy porównawcze w prasie. Ale najważniejsze jest właśnie to, że my się dobrze czujemy w siodle i gęba się cieszy na sam widok i dźwięk sprzęta. Jednakże zawsze jest drugie dno a jest nim to, że triumph jest po prostu świetną maszyną z charakterem i świetnymi osiągami. Podoba mi się Speed tylko te lampy nowe są paskudne. wolałbym by były okrągłe jak kiedyś.
Odświeżam temat, bo w nowym "Motocyklu" podobno znowu zrobili takie porównanie, tym razem Z występuje w wersji R pomiędzy Hornetem,FZ8 i GSR750.
Ma ktoś może jakieś skany? Ciekaw jestem co tam, jak tam, a specjalnie nie chce mi się jechać po prasę...
Postaram się zrobić skany tego czasopisma a dokładniej rzecz ujmując tego artykułu Oczywiście mam wrażenie , że ten akurat test był stronniczy ale po przeczytaniu osądźcie sami
Będę wdzięczny pitrak, z góry Ci dziękuję
Tez chetnie poczytam bo ostatnio nic z gazet nie kupuje.
Bmw nie miało żadnych konkretnych argumentów, każdy kto jeździł wie, że street triple gniecie wszystko w swojej klasie, a i czytałem, że w motorradzie(motocyklu) BMW sponsoruje testy
OK Udało się A teraz poczytajcie sami

dnia Wto 13:25, 28 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
co prawda to prawda zmieniajac wachacz i heble nie wygra sie wszystkich porownan zieloni powinni isc po rozum do glowy i wymyslec nowego zeta juz a nie przerabiac starego i dodawac R
Zawsze to samo,czyli znowu BMW zdeklasowało konkurencję......,nawet nie uczestnicząc w teście

Proponuję podchodzić do wyników testów z dystansem,tym bardziej w tejże gazetce dnia Wto 14:41, 28 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Niemiecka gazeta więc pchają swoich. Przeczytać przeczytałem, ale dzielę to przez pół.
Nie no, znowu zbili nam zeta. Znowu im się wali w zakrętach. Honda wygrała bo świeżynkę trzeba popchnąć, zainteresować poprawkami chociaż tez nie są jakieś wyjątkowe. Suz dość ciekawie się zapowiada, szczególnie zainteresowała mnie ta jego zwrotność w zakrętach. Chętnie bym nim pojeździł dla porównania z zetem.
O Y nie wspominam, bo nie interesuje.
Nie no, 4 na 4 możliwe lokaty... Chciałbym wierzyć, że ten artykuł nie jest sponsorowany...
podepnę pod ten temat inny artykuł - w czerwcowym wydaniu Motomanii jest porównanie z1000 z Hondą CB1000.
Właściwie to w ocenie testujących te motocykle dziennikarzy, Z rzeczywiście może zasługiwać na 4 miejsce, w każdym razie ja mam to w dupie i już się wynikami testów ekscytował nie będę, niezależnie od tego czy sponsorowane czy nie.
honda hornet na pierwszym miejscu buahahaha jezdzilem ta szlifierka ostatnio. Jak sie przesiadlem z Zeta to myslalem ze jade komarem.
Pozycja tragedia, waski jak dupa weza, kierownica rodem z komara, zegary tez no i trzeba go wkrecac na 10000 obr. to i tak jezdzi jak zolw.

Zet lyka to gowienko jak chce i kiedy chce.

TEST JAK ZWYKLE SPONSOROWANY .

Dziekuje za uwage

Niemiecka gazeta więc pchają swoich. Przeczytać przeczytałem, ale dzielę to przez pół.
Dokładnie Motocykl alias MOtorrad i wsio w temacie... jak na moje to takie testy powinni robić Hindusi albo inni coby nie zalatywało kolesiostwem



TEST JAK ZWYKLE SPONSOROWANY .



Nasi zachodni sąsiedzi dbają o Swoją rodzimą technologię i odpowiednio ją naświetlają w mediach
Dokleję jeszcze w tym temacie jeden link. tak dla przeciwwagi. Motocyklowi Zet walił sie w zakrętach a poza tym to nie jechał tam gdzie chcieli no nie?
Motogen zrobił swój test i piszą m.in tak:

"(...) „Kawa” idealnie wpisuje się zarówno w szybkie, jak i ciasne łuki, prowadząc się pewnie i stabilnie, zwłaszcza gdy zakręt niespodziewanie się zacieśnia, po lekkiej korekcie toru jazdy przypominasz sobie, że wszystko przeszło gładko głównie dzięki lepszemu przedniemu zawiasowi."(...)

Tak więc szwabom dziękujemy

Dla tych, którzy nie czytali a chcieliby:
http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli/kawasaki-z750r-zet-z-nadwaga,art60.html

Z750R to idealny motocykl do codziennego użytku. Prowadzi się go lekko, łatwo i przyjemnie. dnia Czw 13:44, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
YEA! I TEGO SIĘ TRZYMAJMY! W KOŃCU MY ZETOFILE WIEMY LEPIEJ CO RZĄDZI CO NIE?!!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl