, WSK 125 AC CDI ďťż

WSK 125 AC CDI

Niszczarka do głowy
Witam potrzebuje prostego schematu AC CDI bo ten co znalazłem to jakaś lipa bo transformator mi się grzej strasznie i nie wkręca się dobrze i zalewa świece . http://imageshack.us/photo/my-images/225/52641765001311010361.jpg/

[img][/img]

Uploaded with ImageShack.us dnia Pon 18:16, 01 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz


Zdjęcia tego co tam zmodowałeś daj,typ trafka moduł wszytko.
Trafo to TS 2/062 , czujnik indukcyjny pochodzi od przekaźnika z poloneza 30A , magnes który aktywuje czujnik jest umieszczony w oryginalnym kole magnesowy .
Jak będzie trzeba to podrzucę zdjęcia jutro .

PS. Bardzo zależny mi na zrobieniu tego zapłonu i z góry dziękuję za pomoc .
To podrzuci pan te fotki.


Proszę http://img845.imageshack.us/img845/6805/dsc00429e.jpg
http://img830.imageshack.us/img830/6097/dsc00430b.jpg
http://img11.imageshack.us/img11/3663/dsc00432rk.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/7062/dsc00433ij.jpg
http://img52.imageshack.us/img52/4882/dsc00435x.jpg
http://img808.imageshack.us/img808/4171/dsc00436ar.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/7137/dsc00437an.jpg
Teraz napisz rezystancje impulsatora , ten twój układ możliwe że łapie zakłócenia z trafka (tak myślę).
Rezystancja czujnika to 83 R
Za mało minimum musi być 120 ohm.
Mam 5 przekaźników z poloneza i każdy ma taką samą wartość , z jakiego samochodu według ciebie najlepiej zrobić ten czujnik .
Nie z samochodu , kto to w ogóle wymyślił że z samochodu ?? Ja 1szy miałem z przekaźnika 24V oryginalnie miał 300ohm odwinąłem do 150 i chodziło.
Pan który zmontował ten układ zapłonu , w swoim poście napisał że , [linki]
I myślałem że skoro u niego chodzi taki przekaźnik z samochodu to i u mnie będzie .
Polonez to nie Vw A nie możesz kupić na allegro impulsatora z quada?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl