, Prędkościomierz, sonda, krzywy wydech/db kill, zawieszenie. ďťż

Prędkościomierz, sonda, krzywy wydech/db kill, zawieszenie.

Niszczarka do głowy
Jako że czuje że nabijam posty sztucznie, założę w jednym temacie, parę nurtujących mnie kwestii.
1. Z początku nie miałem licznika, dokupiłem licznik od 636, miałem popsutą kostkę przelutowałem... i wskazania licznika są po prostu niewiarygodne, przy 50 na liczniku ok 6km/h. Istnieje jakiś czujnik prędkości który może być walnięty? Ewentualnie czy to wina lutu?
2. Przy diagnozie silnika wyszedł mi błąd 33 czyli sonda jak dobrze rozszyfrowałem, wydech mam jakiś devil magnum, nie widzę żeby gdziekolwiek była ta sonda zamontowana, na ebay znalazłem jakiś lambda killer, stosował ktoś ma ktoś doświadczenia z tym tematem? jak zrobić tanio i gdzie?
3. Wydech jest trochę pogięty niestety nie jest wyposażony w db killer(a nie mogę znaleźć pasującego), na allegro jest koleś który zajmuje się robieniem w/w. Przed podjęciem tematu gość mówi żeby naprostować ten tłumik. Gdzie to można wykonać? Czy samemu za pomocą jakiś narzędzi można to uczynić? Myślałem nad taką opaską skręcaną. Ewentualnie może ktoś ma metodę na zrobienie jakiegoś db killera tanio.
4. Nie nalezę do osób wysokich, potrzebuje trochę obniżyć z-tkę na allegro są takie zestawy obniżające, http://allegro.pl/obnizenie-zawieszenia-trw-kawasaki-z-750-04-06r-i5723678517.html trochę sobie kosztuje taki kawałek blachy, znam odległość między dziurkami czy ktoś w okolicy warszawy wie gdzie mógłbym coś takiego wykonać? Nie wydaje się to skomplikowane w wycięciu.
Dzięki z góry. dnia Pon 9:56, 12 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz


ad1 . licznik jest kalibrowany pod 4 impulsy przeniesienia napędu a dokładnie ilosc zebów a to wszystko pod dany obwód koła całość zaprogramowana w pamięci licznika
dobrze rozumiem jedzie 50 a pokazuję 6 ? jeśli tak znajdz przewód od speedometer odepnij od licznika i sprawdź co pokazuje
ad2.proponuję odszukać część instalacji od sondy i luknąc co tam siedzi w kostce
ad3. a może wymiana wydechu
ad4. nie jestem z wawy
Co do punktu nr1, czy jeżeli licznik był od anglika to miałoby jakieś znaczenie i czy można go przestawić? Jest w kilometrach ale może przelicza na mile? Dokładnie tak przy 15 już zaczyna ściągać z motoru . Wszystkie przewody są ładnie polutowane, naliczyłem tam 3 jedno jest Tachometer Pulse, Speed Sensor Pulse, Speed Sensor Supply. Dodam jeszcze że zegarek cały czas mi się zeruje po wyjęciu kluczyka. Może to ma jakieś znaczenie dodatkowo. Jak miałem urwana kostkę poprzednią i wpiąłem tylko tak o to pokazywał przy 50 3.
Słyszałem właśnie że można tam dać opornik 330 ohm i zdaje to egzamin. Jak tam nie ma nic to co myślisz żeby tam to władować?.
Zmiana wydechu wolałbym w ostateczności, choć jak wszystko zawiedzie to pewnie będę zmuszony, a na to się zanosi.
Powiedz mi jeszcze jak możesz to do kogo się z takim tematem zgłosić? Tj. tego kawałka blachy.
no skoro tak pokazuje to czy km/h czy mile wartośc 15 jest błędne
sprawdź zasilanie czujnika, serwisówka i coś wynajdziesz.
co do opornika to tak właśnie jest jak pisałeś lambda killer/eliminator ect
koszt ok 20 gr. ale sprawdź co ty masz .
wydech zmień .
ludzi z wawy poszukaj w kontaktowych lub napisz dziale giełda.


Giełda musi poczekać jeszcze. ;P. czyli bardziej jest uwalony ten czujnik (zasilanie) niźli samo połączenie bądź licznik?. Cały czas mam wątpliwości co jakby to była cała wiązka a nie doczepiona kostka polutowana.
Jeżeli chodzi o kości obniżające to dzięki koledze z forum natrafiłem na tego gościa http://olx.pl/oferta/kosci-zawieszenia-suzuki-honda-kawasaki-yamaha-i-inne-CID5-ID9T1G5.html koszt taki sam jak w aukcji czas oczekiwania ok 7 dni.
Tłumik zamówiony, akrapovic z aliexpres zobaczymy co to przyjdzie.
Natomiast z sondą cały czas mam problem bo nie wiem w ogóle gdzie tego szukać cholerstwa? Mam kawe z 04 roku, patrzę tam od strony wydechu zaraz przy kolektorze i nie mogę namierzyć tej kostki, w książce natomiast nie ma nawet wzmianki na ten temat a błąd wywala. :/
nie wiem czy dobrze kojarzę ale w tym roczniku sondy to chyba nie ma
Teoretycznie mówią że w tłumiku gdzieś coś takiego wyczytałem, ale jak komputer wymigał kod 33 to o co kaman?
Co do akrapa z "alli" to zerknij w aukcję czy przypadkiem nie kupiłeś tandetnej podróbki. Jest to zwykły stalowy komin pomalowany a'la carbon. Koło akrapa nawet nie leżał.
Najpewniej tak było więc szybko się go pozbyłem . Teraz leci do mnie leovince. Już z polski i pewniak. Ogólnie tłumik ten nie wyglądał źle wykonanie nawet nawet, solidny oklejony jakąś folią imitującą Carbon jak wspomniałeś. Ogólnie drugi raz na pewno bym nie zamówił.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl