, Przednie koło wgniata chłodnicę ďťż

Przednie koło wgniata chłodnicę

Niszczarka do głowy
Coś nie tak jest z moim przednim zawieszeniem ponieważ podczas ostrego hamowania (działa ABS) koło uderza w dół chłodnicy, natomiast na teleskopach jeszcze jest jakieś 2,5 cm przestrzeni. Dodam, że jestem dość pokaźnych rozmiarów i ważę ok 100 kg a teleskop jest ustawiony na "S"


Czyzby krzywy na glowce ramy po dzwonie?
Główka ramy prosta, łożysko również nie daje oznak zużycia... Bardziej zastanawiam się nad uszczelniaczami w lagach (jeden się lekko poci), na zdjęciu widać jak głęboko dobija.

Mimo wszystko koło nie powinno dotykać chłodnicy. dnia Pon 14:37, 29 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz


Co w takim razie jest nie tak?
Nie czujesz żadnych luzów podczas jazdy? Masz 100% pewności że moto nie jest po dzwonie? Wcześniej tak nie było?
Motor był po szlifie, luzów żadnych nie czuję...ale wydaje mi się że moja chłodnica jest bardziej wysunięta niż w innych modelach (porównywałem na podstawie zdjęć) dnia Pon 15:15, 29 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Wiec sprawdz czy mocowania wygladaja na fabryczne, czy moze to czyjas radosna tworczosc
Już chyba wszystko jasne mam założoną chłodnicę od starszego modelu no i przy okazji po ściągnięciu owiewek okazało się że jest krzywa, więc siłą rzeczy odstaje od silnika na jakieś 1 - 2 cm. Zacząłem rozglądać się za nową lub używaną chłodnicą do mojego rocznika (2007) i mam pytanie czy oprócz rury wlotowej (w nowej wersji zagięte kolanko w starej prosta) i dodatkowego otworu na (chyba) czujnik temperatury, czymś więcej się różnią? Ma ktoś możliwość zmierzenia chłodnicy z nowszych roczników?
Skoro masz tak złożone moto, to może lepiej przyjrzyj się, czy nie miało jakiegoś poważniejszego dzwona, bo to wygląda na niezłą rzeźbę. dnia Wto 21:47, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Co poradzić, motor kupiony, widziały gały co brały teraz chcę sobie go "wyremontować" - mam na to całą zimę.
Nic innego nie pozostaje jak ściaganie całego przodu i sprawdzanie po kolei główki ramy lag itp. cała zima przed Tobą więc dasz radę na pewno
Dam na pewno, jeszcze gdyby ktoś mógł podesłać mi wymiary chłodnicy do modelu z 2007 r (grubość i szerokość).
Z góry dziękuję
Nie masz przypadkiem lag wpuszczonych wyżej w półki? Koło jest wtedy przysunięte bliżej chłodnicy przy dobiciu.
Lagi wystają ok 2 cm ponad górną półkę
To za dużo, chyba że źle mierzysz. Między górną półką o końcem lagi powinieneś mieć 9mm (odległość B na rysunku)


Właśnie tak mierzyłem, na suwmiarce pokazało się 19 mm. Czyli będę musiał to poprawić.
Czy aby na pewno 1cm różnicy był przyczyną problemu w wątku ?
Przekonam się jak wróci do mnie chłodnica z prostowania i wszystko poskładam.
Jeśli moto było po przygodzie, to proponuje zawieść ramę do sprawdzenia. Ewentualnie poproś kogoś i zmierz odległość pomiędzy przednią osią koła a osią wahacza i wszystko będzie jasne.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl