, zapłon husaberg fe600 prosze o pomoc ďťż

zapłon husaberg fe600 prosze o pomoc

Niszczarka do głowy
Witam wszystkich!!!!! Prosze o pomoc kupiłem Husaberga fe600 niestetu facet zaczoł go rozbierać na części i pierwsze co sprzedał to zapłon (stator i moduł z pod zbiornika) zostało tylko magneto. statot kupiłem od ktm lc4 założyłem magneto i ząk!! nie idzie ustawić zapłonu. to znaczy ustawiam magneto blokuje poprzez otworek wiertłem zo statora, obracam wszystko na fasolkach i po obruceniu na maxa tłokmam około15mm od GMP. moje pytanie brzmi czy zamątowałem inny model zapłonu?? czy są rożne magneta???i moze to mnieć klin w innym mniejscu??? rozmawiałem z poprzednim właścicielem on otworek w statoże mniał mniej wiecej na godzinie 19 umnie jest idealnie na 18 wiem ze statoru nie przykręca sie jak w kacie poprzez adapter tylko bezpośrednio do karteru. a i jeszcze jedno umnie w przeciwieństwie do kata zapłon jest przykrecony do silnika i nato zakłada sie magneto. dadam pare zdjeć kture udało mi sie znaleźć w necie. są idetyczne jak umnie. podam jeszcze numery z magneta może są istotne 10-179910 t2


manualIgnition%20Pages%20_%2098%20WSM[1].pdf
(1.51 MiB) Downloaded 37 times
Witaj podaj rocznik motocykla..
Możliwe ,że klin w innym miejscu zrób fajne fotki to fajnie pomożemy !
foty wyślij na maila do moderatora on wkleja
z tego co mi wiadomo to silnik rok 1998 fotki juz lece zrobić do piwnicy


Tylko powoli bo cycki pogubisz
powie ktoś kto jest moderatorem??? pojecia nie mam komu wysłać te zdjęcia
Prześlij mi jak nie ma nikogo
A czy mógłbyś podać mi maila? Próbowałem wysłać do Krokodyla, ale nie dochodzą.
Zdjęcia dodałem już do galerii (zapłon Husaberg). dnia Pon 12:31, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
facet od kturego kupiłem zapewnia mnie ze on jeździł z tym magnetem, i że stator mniał idętyczny tylko jakoś tak przykrecony że ten rowek mniał na godzinie 19!!! to dlaczego ja nie moge go tak przykrecić?? czy są rożne rodzaje statorów SEM?? prawie idętycznie wyglądających?? czy można te fasolki jakoś powiększyć nie uszkadzając statora??? a może kupić inne magneto??? a może iść poprostu do frezera żeby mi zrobił frezik na klin w innym miejscu??
Spokojnie Po pierwsze niech pan sprawdzi w serwisówce jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu , zbada stroboskopem czy zgadza się a potem można myśleć o innych miejscach na klin.
wszystkie statory SEM stosowane w KTM sx ... LC4 w husabergu husqvarnach .tak samo wyglądają .. mają inne przewody inne parametry statora ... kupując musisz być pewien ,ze to stator od tego motocykla !
wszystko wpozo tylko odpalic silnik nie chce bo zapłon żle ustawiony. jak kopie to mało nogi nie urwie. jak wykrece swiece to kopajka nie moge napedzic na tyle kola zeby zobaczuc coś lampa. jakies inne sugestie
wiertarka
ok sprawdzone. do końca nie wiedziałem naco patrzeć bo znaków prucz tego otworka nie ma , ale otworek podczas iskry jest gdzieś około godziny 20 a a kąt przyśpieszenia wedłóg serwisówki jest 5-33 stopni. czy to pomocna informacja???
Kolego ustaw to na znaki i sprawdź stroboskopem jak bardzo się rozmijają.....
tylko jak mam to ustawić??? znak na statoże mam na 18, jesli tłok mam w GMP to na magnecie otworek test na 19. jeśli ustawie magneto otworkim do statora to tłok jest jakieś 16mm od GMP. więcej nie idzie obrucic ststora bo fasolki na to nie pozwalają.
jutro przyjedzie koleszka ze swoim magnetem i zobaczymy jak to wygląda na jego magnecie dnia Pon 20:13, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
zaznacz na magnecie gdzie jest punkt G .. i zrób wyrazną fotografie magneta od wewnątrz

zmniejsz foty tak aby nadawały się do wklejenia szerokość max 800
i juz po zabiegu!! w wzwiązku ze nikt w Olsztynie nie mniał maszyny żeby zrobić mi nowe mniejsce na klin, nie mniał albo im sie nie chciało he he wywierciłem nowe otwory w statoże i obruciłem go odpowiednio!!! efekt odpalił z pierwszego strzału!!!! pużniej porobie zdjęcia i wstawie do galerji!!
No widzisz , daje frajde ??
zobaczymy jeszcze czy jedzie ... bo jeśli stator od 2T ( a wygląda identycznie ) to nie wkręci przyspieszacza .... zapalić zapali .. tutaj nie ma problemu - natomiast normalnie będzie pracował w tym motocyklu tylko stator od husqvarny.. ktm lc4 ..
Ale póki co mały sukces jest
ale to jest stator, i cewko-moduł 14-05 czerwony od lc-4 . mojego lc-4 na kturym wcześniej jeździłem. tylko magneto jest orginalne od husaberga!!! w wzwiązku z tym chyba bedzie dobrze. jak troszkę poszperam w necie i znajcę gdzieś orginalny stator to kupie i zamątuje. w piątek bedzie kopajka to wytargam motór z piwnicy i zobacze jak to w praktyce działa?!!!!!