,
Problem z odpalaniem a teraz FI32Niszczarka do gĹowy
Witam, postaram się opisać mój przypadek i proszę wprawionych użytkowników o opinie. Wczoraj po przejechaniu mniej więcej 150 km po trasie dziwnie zaczął przerywać, dojeżdżając do świateł i właczając luz notorycznie gasł. Odpalał jedynie z gazem ale od razu po jego puszczeniu padł, motocykl nie pokazywał jakich kol wiek błędów. Wyjąłem świece przeczyściłem, sondę podmieniłem z innej Kawy ale nadal to samo. Kolejnym etapem była podmianka tych dwóch czujników które znajdują się na przepustnic (prawa strona motocykla, czarny i szary), o dziwo po tym zabiegu motocykl odpalił bez problemu, rozgrzałem na ciepłym również pali ale w gratisie pojawił mi się błąd FI 32, motocykl kręci się do 7 tys.
Brak jakich kol wiek pomysłów z mojej strony. Czekam na jakieś sugestie pomysły czym ustawiałeś TPS-y jeśli tylko na pałe czyli po znakach to musisz podjechać na KDS-a różnica w samym dokręceniu jest tak niewielka że tu jest problem dnia Czw 11:28, 05 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz a jestes mi w stanie napisać gdzie można by to zrobic w warszawie?? no i tu się właśnie zaczyna niewielki problem gdy jezdziłem za tym tematem do niuni okazało sie że pospolite warsztaty nawet te okrzyczane ![]() nie mają żadnego sprzętu do diagnozy pozostaje Ci dzwonić po serwisach i pytać ja poradziłem sobie bez ich pomocy, ceny mają nie proporcjonalne do usługi ale cóż nam poradzić jest tak u Ciebie że po przekręceniu zapłonu kontrolka FI nie gaśnie? czy zapala się dopiero w trakcie jazdy? po wczorajszych pracach sytuacja wygląda następująco. Motocykl odpala, pięknie wkręca się na obroty jest tylko mały problem z paliwem ponieważ go przylewa trochę, a może nawet bardziej bo aż szczypie w oczy:P zauważyłem jeszcze jeden problem, jeśli np. na 2 biegu przytrzymam go na 4 tys. obrotów zaczyna się tak delikatnie mówiąc dławić a jak przykręcę go do odcinki to z wydechu leci jak z komina lokomotywy czarny dym....... jakieś spostrzeżenia kolegów ?? |
Podstrony
|