,
KTM 380 stator SEM k11 - problem przy pomiarzeNiszczarka do gĹowy
Witam,
Posiadam KTM-a 380 EGS z 1999 roku. Jest w nim zamontowany zapłon SEM K11 Jestem w trakcie robienia remontu motocykla i przy okazji pomierzyłem zgodnie z manualem rezystancję uzwojeń w statorze i mam pewne odchyłki. W manualu napisane jest, że rezystancja między przewodami zielonym a czerwonym powinna wynosić 1,7k ohm. U mnie wynosi 1930 ohm. Pozostałe pomiary są ok i wynoszą: żółty-żółty 1-0.9 ohm czarny-zielony 170 ohm czarny-czerwony 1760 ohm Jaki wpływ na działanie zapłonu ma ten pomiar na przewodach zielony-czerwony? Czy mam już szukać nowego statora czy się tym nie przejmować? Na forum motocdi.com proszę założyć ten temat Temat już założony i dla informacji użytkowników ktm są testowany generatory zastępujące awaryjny stator działają na motocyklach KTM LC4 z zapłonami SEM TM 14-05 -- motocykle sprawują się dobrze odpala łatwiej jak na oryginale i mapa zapłonu do wyboru mają wbudowane nowe CDI - jeśli ktoś ma problem z KM proszę pytać Dawida w sprawie generatora dnia Nie 20:51, 26 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz Mam prośbę ponieważ mam problem z regulacją moje KTM-a. Ogólnie problem jest taki, że motocykl ciężko odpala i strzela w wydech przy schodzeniu z obrotów. Dodatkowo dość głośno pracuje silnik. Zapłon ustawiłem według zegara wkręconego w miejsce świecy co do milimetra. Jednakże wszystko wskazuje na opóźniony zapłon. Czy ktoś może mi wymienić wszystkie objawy opóźnionego zapłonu w motocyklu 2T? Ja wiem, że ciężko odpala i strzela w tłumik. Ale czy silnik pracuje wtedy inaczej - głośniej? I czy ktoś miał sytuacje, że ustawienie zapłonu według serwisówki - czyli GMP i pokrycie się dziurek na statorze i magnecie było jednak złe? Dodam tylko że aby ustawić zapłon musiałem zrobić w mocowaniu statora z otworów fasolki ponieważ te w statorze mi nie wystarczyły. Dzisiaj dopadła mnie bardzo brzydka sytuacja. Wyruszyłem na dziewiczy rejs motorem. Zrobiłem jakieś 10km po czym zgasiłem silnik. Niestety po 10 minutach już nie odpalił - wyglądało jak brak iskry. Dopiero po ostygnięciu - 1h silnik odpalił. Czy przy zapłonie SEM są jakieś części które mogą po nagrzaniu powodować brak iskry? tak .. stator lub CDI ... dla pewności wymień świece i przewód WN możliwe ,że tutaj będzie przyczyna najtańsza opcja warto spróbować |
Podstrony
|