, KTM 380 stator SEM k11 - problem przy pomiarze ďťż

KTM 380 stator SEM k11 - problem przy pomiarze

Niszczarka do głowy
Witam,

Posiadam KTM-a 380 EGS z 1999 roku.
Jest w nim zamontowany zapłon SEM K11
Jestem w trakcie robienia remontu motocykla i przy okazji pomierzyłem zgodnie z manualem rezystancję uzwojeń w statorze i mam pewne odchyłki.
W manualu napisane jest, że rezystancja między przewodami zielonym a czerwonym powinna wynosić 1,7k ohm.
U mnie wynosi 1930 ohm.

Pozostałe pomiary są ok i wynoszą:
żółty-żółty 1-0.9 ohm
czarny-zielony 170 ohm
czarny-czerwony 1760 ohm

Jaki wpływ na działanie zapłonu ma ten pomiar na przewodach zielony-czerwony?
Czy mam już szukać nowego statora czy się tym nie przejmować?


Na forum motocdi.com proszę założyć ten temat
Temat już założony i dla informacji użytkowników ktm są testowany generatory zastępujące awaryjny stator działają na motocyklach KTM LC4 z zapłonami SEM TM 14-05 -- motocykle sprawują się dobrze odpala łatwiej jak na oryginale i mapa zapłonu do wyboru mają wbudowane nowe CDI - jeśli ktoś ma problem z KM proszę pytać Dawida w sprawie generatora dnia Nie 20:51, 26 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Mam prośbę ponieważ mam problem z regulacją moje KTM-a.
Ogólnie problem jest taki, że motocykl ciężko odpala i strzela w wydech przy schodzeniu z obrotów.
Dodatkowo dość głośno pracuje silnik.
Zapłon ustawiłem według zegara wkręconego w miejsce świecy co do milimetra.
Jednakże wszystko wskazuje na opóźniony zapłon.
Czy ktoś może mi wymienić wszystkie objawy opóźnionego zapłonu w motocyklu 2T?
Ja wiem, że ciężko odpala i strzela w tłumik. Ale czy silnik pracuje wtedy inaczej - głośniej?

I czy ktoś miał sytuacje, że ustawienie zapłonu według serwisówki - czyli GMP i pokrycie się dziurek na statorze i magnecie było jednak złe?
Dodam tylko że aby ustawić zapłon musiałem zrobić w mocowaniu statora z otworów fasolki ponieważ te w statorze mi nie wystarczyły.


Dzisiaj dopadła mnie bardzo brzydka sytuacja.
Wyruszyłem na dziewiczy rejs motorem.
Zrobiłem jakieś 10km po czym zgasiłem silnik.
Niestety po 10 minutach już nie odpalił - wyglądało jak brak iskry.
Dopiero po ostygnięciu - 1h silnik odpalił.
Czy przy zapłonie SEM są jakieś części które mogą po nagrzaniu powodować brak iskry?
tak .. stator lub CDI ... dla pewności wymień świece i przewód WN możliwe ,że tutaj będzie przyczyna najtańsza opcja warto spróbować
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl