, Problem z obrotami i odpalaniem na ciepłym ďťż

Problem z obrotami i odpalaniem na ciepłym

Niszczarka do głowy
Witam Serdecznie

Moje Kawasaki to Z750S (rocznik 2005)...Co może się dziać jak motocykl się zagrzeje to gaśnie... jak już odpalę (trzymając manetkę otwarta) to dziwne rzeczy dzieją się z obrotami i czarny dym leci z wydechu (kontrolka Fi się zapala).... Jak odkręcę manetkę do oporu to max 6000 obrotów...(regulacja zaworów była robiona możliwe ze coś zrobili nie tak ??...ustawili nie takie luzy jak trzeba ???

O to film....:
https://www.youtube.com/watch?v=qb_GhCycqu8&feature=youtu.be

dziękuję z góry za pomoc ...

Dziękuję Pozdrawiam


a zaworki kiedy były regulowane ? świece dawno zmieniałeś? sprawdź najpierw najprostrze rozwiązania - , świece , filtr pow. . zwykle te najprostrze okazują się rozwiązaniem .
podkręc na obrotach jałowych,
jak mówi poprzednik plus synchro
Sprawdź Filtr Powietrza !!! , j tak miałem jak mi lateksową rękawiczkę zassało i nie-dostawał tyle powietrza ile potrzebował .


Też mi to wygląda na brak powietrza. Może mechanik przy regulacji nieopatrznie zostawił cześć swojego wyposażenia warsztatowego gdzieś w okolicach dolotu..jakaś szmatke np. dnia Pon 14:26, 13 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
to tak przy takiej temperaturze powietrza jak dzisiaj mamy (16- 18 stopni) motocyklowi nic się nie dzieje nawet jak jest "katowany"... wszystko chodzi... wiec dziś zawiozłem do mechaniura tam próbowaliśmy wywoływać problem i się nie udało.. zarówno pod obciążeniem jak i na jałowym biegu... oczywiście nic... ale bo objawach i filmikach oraz tym ze sie wydobywa czarny dym oraz ze to sie dzieje jak jest ciepło serwis stwierdził na 60% procent ze to jest problem z czujnikiem temperatury zasysanego powietrza ponieważ motocykl jest zalewany paliwem... maja mi to potwierdzić... żyje nadzieją ze to jest to.. czekam na opinie a jak nie walczymy dalej
to weź wyjmij czujnik powietrza , miernik na ohmy , suszarka do włosów i patrzysz czy sie zmienia oporność , w serwisówce wszystko najdziesz , a jak nie ,może warto posprawdzać pozostałem czujniki ? lub masz coś skopane w instalacji elekt.
Sprawdź jeszcze czujnik zapłonu , podobne objawy jak "umiera"
i tak samo czujnik położenia wałka
Po pierwsze odczytaj błędy.
brak błędów... jutro bede testował po wymianie czujnika temperatury powietrza
znaleziono przyczynę.. która jest proszę Państwa układ immobilizera.. nowy koszt około 4800zł (układ + stacyjka + zaprogramowane kluczyki)..chyba że znajdę szpeca który ściągnie mi immobilizer.... zna kto tak owego ? chyba ze ktoś ma stacyjkę z modułem itd...odkupie
poszukaj sobie na alle lub olx , na pewno znajdziesz , i na pewno nie za 4,8k
i jak sobie poradziłeś z problemem?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl