, Piaggio beverly 500 ďťż

Piaggio beverly 500

Niszczarka do głowy
Witam.
Mam pytanie odnośnie ładowania, ładowanie pojawia się przy około 2tyś obr.
Potem jest już ok.
W manualu jest podane że przy 5tys ma być miedzy 14 a 15 V przy zgaszonych światłach i tak też jest .
Poprzedni macher coś spawał przy moto i zapomniał odłączyć aku.





Może ktoś wyjaśnić po co dwie masy i dwa "plusy"


Żeby choć spróbować odpowiedzieć na Twoje pytanie, musielibyśmy wiedzieć gdzie dalej wędrują przewody od kostki znajdującej się w motocyklu. Być może chodzi po prostu o zwiększenie przekroju przewodów lub o dokładniejszy pomiar napięcia na akumulatorze.

Żeby choć spróbować odpowiedzieć na Twoje pytanie, musielibyśmy wiedzieć gdzie dalej wędrują przewody od kostki znajdującej się w motocyklu. Być może chodzi po prostu o zwiększenie przekroju przewodów lub o dokładniejszy pomiar napięcia na akumulatorze.

właśnie o przewody rozbija się problem z tym ,ze odwrotnie zmniejszyć średnicę trzeba ! aby więcej zwojów zmieściło się na korpusie statora... napięcie na uzwojeniu statora jest można przyjąć wprost proporcjonalne do obrotów i do ilości zwojów . czyli obrotów nie zwiększymy .. natomiast ilość zwojów tak ... owszem teoretycznie mniejszy przekrój to większa rezystancja ale w ogólnym bilansie strat i zysków wychodzimy na plus

bez przewijania nic nie zrobisz..! tak założył konstruktor .. większości to nie przeszkadza.. jednak jak trafi się perfekcjonista .. robi się problem
Autorowi pytania nie chodzi o drut nawojowy, a o przewód "plusowy" i "minusowy" wychodzący z regulatora. Dwa przewody połączone równolegle, to prawie podwojony przekrój poprzeczny pojedynczej linki. Tak robione jest połączenie alternatora w niektórych samochodach.


Witam.Zamieszczam schemat połączeń może to rozjaśni sprawę

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl