, nurtujące pytanie ďťż

nurtujące pytanie

Niszczarka do głowy
szukając ostatni chłodnicy do swojego zeta zastanowiła mnie jedna rzecz. Czemu chłodnice w plastikach (ścigach) są wygięte w taki banan? Co to daje? Takie bardzo luźne pytanie z mojej strony aczkolwiek ciągle mnie to zastanawia


Poprawe chlodzenia zapewne wydaje mi sie ze ksztalt jest wymuszony przez owiewki.
pewnie niewielka ale jednak oszczędność miejsca na szerokość
Te chłodnice są raczej tej samej szerokości co proste, wygięta to zawsze większa powierzchnia oddawania ciepła i dodatkowo strumień powietrza kierowany jest na boki, za owiewki a nie jak w zetkach na silnik


Plastiki mają inny kąt główki ramy niż nakedy i chodzi o to zeby chłodnica nie obrywała kołem przy dobijaniu zawiasu
RasAlGhul ma rację przy prosztej kolo by waliło w nią i tu o ten myk chodzi na chłodzenie nie ma to wielkiego wpływu
Wystarczy odsunąć , więc jednak chodzi o oszczędność miejsca tyle że nie na szerokość a an długość
Chodzi o tarcie przy maksymalej pracy przedniego zawieszenia. Właśnie dlatego w motocyklach do stuntu cofa się, bądź montuje wklęsłe chłodnice.

Można zaobserwować to na obrazku poniżej

Przez wklęsłą chłodnicę przechodzi większa masa powietrza. Powietrze w mniejszej ilości ucieka na boki. Jeśli chodzi o dodatkowe miejsce na koło to tez dobra opcja. dnia Pią 17:01, 18 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
przychodziło mi do głowy, że to przez kąt główki ramy i ograniczona ilość miejsca na przednie koło ale do końca przekonany nie byłem Dzięki wielkie za zaspokojenie mojej ciekawości
AMEN !
no to temat wyczerpany to zamykam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl