, pytania o fajki, zawory, napęd ďťż

pytania o fajki, zawory, napęd

Niszczarka do głowy
wczoraj postanowiłem dokonać napraw serwisowych w zecie rozebralem zeta na części pierwsze zdjołem pokrywę zaworów i wyłoniły mi sie fajki do świec hmm wyciągam a tu cos wielkiego ogromnego czyli fajka z cewką w jednym ale tu powstaje pytanie czy to sie wogóle wymienia? jesli tak to co jaki czas?
Kolejna kwestia to zawory obeznami wiedzą jak ciasno jest pod bakiem jak już się dobrałem do zaworów to może by je wyrególowac bo osobiście słyszę już cykanie czy ktoś to juz robił i może jest wstanie mnie poinstruować na czym polega rególacja zaworów płytkowych ??? nie mówię tu o podstawie tylko o tym jak dobrac odpowiednią grubość płytki jakie luzy sa standardowe chyba że ktoś stworzy fotorelacje bylo by bosko
Kolejna sprawa to nieszczęsny napęd który mam nierówno wyciągnięty czeka mnie wymiana ale mój zet nigdy nie był wstanie osiągnąc maksymalnych obrotów na najwyższym biegu tak jak by mocy brakowało czego w poprzednim zecie nie bylo pytanie chyba przedewszystkim do mariusza który ten temat ma obcykany ale inni niech tez sie wypowiedzą czy zmieniac zębatki na inne niz oryginalne czy jakies inne rozwiązanie bo np w suzuki dl650 nie proponuja wymiany zębatek ale odblokowanie moto moze i tu jest cos takiego bo w porównamiu do mojego poprzedniego zeta 2003 ten poprostu sie wlecze


Odnośnie zaworów moze ten temat Ci pomoze:
http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r,16/regulacja-zaworow,714.html

A odnosnie napedu to widzialem ze w innym temacie szukasz filtru powietrza i swiec.
Moja rada jest taka. Zamontuj nowy filtr i nowe swiece i wtedy go przetestuj. Moze kombinacja przy zebatkach nie bedzie potrzebna, bo wymiana powyzszych podzespołow da kopa Twojemu Zetowi. Sprawdz jeszcze zagiecia przewodu paliwowego.
Nawet najlepiej wyregulowany nie wejdzie na obroty max na najwyższym biegu. Jak dasz z tyłu większą zębatkę i z przodu mniejszą to pokaże Ci wyższą prędkość i wyższe obroty, ale prędkość będzie przekłamana, a obroty wyższe ze względu na mniejsze obciążenie. Bez gruntownego wzmocnienia, Zety po prostu nie wchodzą na max obroty na ostatnim biegu i tyle. dnia Sob 18:04, 07 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Juby z tego co sie orientuje to cewkofajek sie nie wymienia.. no chybą że jest uszkodzona. W serwisówce jest zapisane jak sie je sprawdza za pomocą miernika (przynajmniej w innych serwisówkach widziałem)


juby,zmiana zębatek (przód mniejsza,tylna większa) spowoduje inne przełożenia,czyli lepszy wydzior ze startu oraz bezproblemowe stawianie na gumkę z gazu;niestety dojście na szóstym biegu do odcinki,to już problem mocy,których zarówno mały i duży Zecior ich zbyt wiele nie ma,dlatego nie oczekujmy cudów

Pozdro