,
Miejsce dla PLECACZKA - wrażenia opinieNiszczarka do gĹowy
Panowie i Panie
Pokazałem żonce foto mojej Zetki i nie była zachwycona wielkościa jej miejsca siedzącego. ![]() ![]() ![]() Napiszcie prosze jakie wrazenia z jazdy maja wasze plecaczki, Miasto?? Trasy 200-300km?? moja kobita mówiła ze super, powiedziała ze Z-tka w okolicach 7- 10 tys RPM wpada w taki rezonans ze pasek na siedzisku może doprowadzić do orgazmu, pozatym to chcesz drzewo do lasu wozić? Myślę ze Kawa jest jednak motorem dla jednej osoby, brak uchwytów z tyłu powoduje ze przy hamowaniu cały ciężar pasażera spada na ciebie i twoje nadgarstki i po przejechaniu w mieście 20 km, przynajmniej Ja mam dość. Po drugie jak sie plecaczek do ciebie przyklei to przy hamowaniu dodatkowo miażdży Ci klejnoty, przy przyspieszaniu sytuacja sie odwraca (plecaczek chce cie ściągnąć z moto) ale żeby nie było, to da rade w 2 osoby pojeździć, choć największy Fan jest samemu ![]() he, he dobry temat a ponieważ jestem w nim na czasie to powiem Ci tak - mam dwa motocykle i na jednym wszyscy bardzo chętnie ale na Z-cie to nikt nie chce ze mną jeździć ani żona, ani córka, ani syn ![]() ![]() Co prawda aby przełamać ten stereotyp własnie odebrałem od kuśnierza tylną kanapę po wymianie obicia na bardziej komfortowe dla czterech liter i antypoślizgowe, bo na oryginalnym obiciu kanapy przy hamowaniu pasażer lądował mi zawsze na plecach. Dodatkowo zamówiłem uchwyty dla pasażera które będę w przyszłym tygodniu mocował. Czy te zmiany przyniosą zmianę nastawienia moich pasażerów do jazdy na Z-cie jeszcze nie wiem ale zdam relacje po pierwszej jeździe ![]() ... plecaczek do ciebie przyklei to przy hamowaniu dodatkowo miażdży Ci klejnoty, przy przyspieszaniu sytuacja się odwraca miażdżysz klejnoty swojemu plecaczkowi ? ![]() a moja kobita nie chce ze mną śmigać ![]() moja tez mowi ze nie bardzo sie jej z tylu siezdzi bo jest duzo wyzej niz kierowca i w korku jak jade to sie boi o kolana ze zaraz lusterko komus upitoli, uchwytow brak zeby sie zlapac, zaslizguje sie na kierowce Ja nie latam z plecaczkiem. Dla tych co mają problemy z pasarzerami proponuje: http://www.motoequipment.eu/ Odnośnie zachowania plecaczka przy hamowaniu to najlepszym rozwiązaniem jest zapieranie się rękoma o zbiornik co by nie kleszczyć kierowcy ![]() moze i dobre rozwiazanie ale .... wykląda jak obcinacz klejnotów/kastrator:) ![]() dla mnie jest to fajny patent tylko pasazer to sie musi niezle wyciagnac zeby to zlapac W wersji Z 750 S moja "lepsza połowa" nie narzekała ![]() ![]() w sumie jak zabiore ją na miasto i będzie widac odwrócony znak mercedesa ze stringów to bede miał +50 do lansu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() No i Sie nauczyła ![]() Moj plecak nie narzeka, na poczatku tez bylo ze boi sie ze tak wyzej i niepewnie, ale z czasem sie nauczyla i nie narzeka, coprawda namawia mnie na zakup takiego pasa z raczkami zeby latiej sie bylo mnie trzymac ale to wyglada dosc debilnie;) A co do wibracji ok 7k to to jej sie najbardziej podoba:) ![]() A co do wibracji ok 7k to to jej sie najbardziej podoba:) ![]() Moto to najwiekszy wibrator jaki mozna wlozyc kobiecie miedzy nogi ![]() ![]() ![]() Ja ze swoim "Kleszczem" zrobiłem na Zecie ok. 4k po różnych drogach. Im gorsza droga tym większy płacz, podobno strasznie wybija z tylnego siedzenia na dołkach i muldach. Mówi że dupa boli ![]() Ale najważniejsze dla nas kierowników jest to że zet prowadzi się na maksymalnym obciążeniu znakomicie, wg mnie trakcja spada może o 20% (w ruchu drogowym) o ile plecak kuma ![]() No tylko te ostre hamowania, nie wiem czy jest jakiś patent aby plecak był cały czas skoncentrowany, większość idzie w łapy. Nie ukrywam że następne moto będzie bardziej przyjaźnie nastawione na plecaka niż mój mały, kochany,poobijany, niedoinwestowany z gównianymi lusterkami, ZET ![]() No i jestem po pierwszych testach z plecakiem na gołym zecie. To jaką litanie później usłyszałem to szok. Trochę wcześniej już razem lataliśmy więc kleszcz zna alternatywę. Do wszystkich powyższych zarzutów, które były wymieniane dodam jeszcze, że w zecie za bardzo wystają boczne plastiki i wbijają się w kostki. W związku z tym, że nie planuje zmienić moto, to będą leciały modyfikacje: - przedłużenie podnóżków kilka centymetrów dalej. - uchwyty dla pasażera montowane pod zadupkiem - i w nowym sezonie kufer centralny givi maxia 55 z oparciem dla pasażera Jak wyjdzie to ładnie to się pochwale. ja na przyszly sezon teź chce założyć kufer ten o którym mówisz w wer czarnej myślę że będzie najlepiej pasował, Ja akurat jeżdżę sam i na razie nie zanosi się że będzie inaczej przy kufrze czy większej torbie na tyle trzeba sie nauczyć prawą nogę przekładać przez siodło ![]() szukałem jeszcze bocznego stelaża, ale kappa/givi nie produkuje takiego do golasa sprzed liftu p. ja na przyszly sezon teź chce założyć kufer ten o którym mówisz w wer czarnej myślę że będzie najlepiej pasował, Ja akurat jeżdżę sam i na razie nie zanosi się że będzie inaczej przy kufrze czy większej torbie na tyle trzeba sie nauczyć prawą nogę przekładać przez siodło ![]() szukałem jeszcze bocznego stelaża, ale kappa/givi nie produkuje takiego do golasa sprzed liftu p. Jeśli szukasz bocnych to odezwij się do Roberta Bartkowiaka z http://motostel.pl/ . Mi Zrobił gmole ale również proponował boczny stelaż. |
Podstrony
|